Strona 1 z 2

MK2 Problemy z KR

: czw mar 05, 2009 12:10
autor: premas1
Witam. Ludzie potrzebuje pomocy bo nie wiem o co chodzi.Trochę poczytałem robiłem co proponowaliście coś pomogło ale cały czas jest nie tak jak być powinno.
Mój golf to MK2 1.8 16V KR :grin:
Po wymianie silnika powstało kilka problemów typu
ładnie pięknie odpala chodzi równo do momentu albo obrotów 4000 później zaczyna przerywać i strzelać przy czym strasznie dymi ! mało tego dwa razy zdarzyło się przy obrotach powyżej 5000 podczas wystrzału że do filtra powietrza dostał się olej ale nie z odmy tylko z ssącego nie wiem dlaczego...
Pompa nowa,świece,przewody,aparat,nawet przepustnica była wymieniana i nic.

Bardzo bym prosił o jakieś rady porady bo już sam nie wiem o co chodzi.
pozdro przemo

[ Dodano: 05 Mar 2009 11:24 ]
a i dodam że po tym strzelaniu zaczyna falować na wolnych obrotach

: czw mar 05, 2009 13:11
autor: tirsone
Hmm... ale czemu temat dałeś w dziale Speed? Ja wiem, że KR to mocny silnik :helm: ale z takimi pytaniami to najpierw "szukajka" a potem dział "Techniczny"..

: czw mar 05, 2009 13:53
autor: premas1
dlatego że jest to 16 i jest tu sporo podobnych postów a na szukanie to ja już sporo czasu poświęciłem no i nie znalazłem interesujących mnie odpowiedzi.

: czw mar 05, 2009 14:25
autor: CSR_GTI
Powinni zrobić temat: "Problemy z 16V" i podwiesić go... żeby każdy pisał tam... i tam by sie te usterki rozwiązywało.


A skad masz pewnosc że ten olej jest na 100% ze ssącego?
Powinny być dwie pompy... 6bar wyjściowa
Kompresje zmierz, zobacz czy rozrząd dobrze ustawiony...

: czw mar 05, 2009 17:26
autor: Alec
mialem cos podobnego w Peugeocie 1.9 GTI tez ze na niskich obr. szedl jak burza a powyzej 5 juz go dlawilo,

powod? pompa paliwowa juz umierala po wymianie (ciezko bylo kupic do Puga to kupiona od mercedesa 2.0E :jezor: ) wszystko wrocilo do normy :D dalej zapier. jak powinien :okej:

ale u Ciebie moze byc co innego bo ten olej podejrzany :-k

: czw mar 05, 2009 20:52
autor: premas1
Pewność stąd że przewód odmy jest czysty a cały liltr i dolot w oleju.Pompy są na 100% sprawne.No gdyby był rozrząd walnięty to chyba by na wolnych nie chodził dobrze a pozatym jak go dziś odpaliłem to chodził narmalnie więc już sam nie wiem co jest grane...

: pt kwie 17, 2009 12:43
autor: el-demonesko
Mialem cos takiego u siebie dwa dni walczylem i nie moglem dojsc okazalo ze glowny przewod pliwowy ktory idzie z baku dochodzi do rozdzielacze paliwa i jest tam przykrecony sroba a w tej srobie jest taki maly filterek i on u mnie byl zapchany wyciagnalem go z tej sroby i jak reka odjal.

: sob kwie 18, 2009 20:35
autor: premas1
Dzięki za rady ale po problemie niestety nikt nie trafił a problem był dość nietypowy bo walnięty był moduł zapłonowy :jezor:

: ndz kwie 19, 2009 23:40
autor: lukasz-rudy2
Witam tu wszystkic jestem nowy i potrzebuje waszej pomocy mam 16v kr i p kazdym razie gdy go odpalam strasznie mi sie dlawi pochodzi tak przez minute i jest ok mozna smigac. Bylem na wasztacie i miezyli mi cisnienie paliwa i bylo dobre za kazdym razem wiec pompka odpada i wtedy zaczeli mi grzebac w czujnikach i powymieniali i dale nic nie wiem co sie dzieje myslalem ze to przez zime zesilnik zimny ale to teraz sie pogarsza bo nawet zaczyna gasnac auto to jest tak po kazdym zapaleniu auta nawet jak zgasze odczekam gdzies z minute to jet znow to dlawienie gdy dam gazu to strzela w rozdzielacz Bardzo prosze o jakies porady bo juz sam nie daje rady z ty a tym bardziej mechanicy w moim miescie

: śr kwie 22, 2009 11:15
autor: joytech
cos nikt niechce pomuc :D

: śr kwie 22, 2009 19:12
autor: lukasz-rudy2
no tak jak mowisz kolego hehe

: pt kwie 24, 2009 10:40
autor: premas1
Prawdopodobnie masz rozregulowany rozdzielacz paliwa. :bigok: Też tak mi się działo jak trochę pokręciłem śrubką regulacyjną w rozdzielaczu od dawki paliwa to przeszło jak nie masz za bardzo pojęcia o tym to lepiej nie kręć :jezor: Bo przestanie chodzić.

: ndz kwie 26, 2009 09:38
autor: lukasz-rudy2
tak wlasnie myslalem kolego zeby ustawic ze chyba jest potrebna regulacja ,,CO'' i bede musial wyciagnac zaslepke i troszke pokrecic a jeszcze myslalem czy nie podjechac na warsztat i nie sprawdzic to na analizatoze spalin ? Obrazek

: ndz kwie 26, 2009 19:30
autor: premas1
Można sprawdzić ale prawdopodobnie to właśnie to jest przyczyna