Strona 1 z 1

Jetta 1.8 16v KR mało mocy

: ndz mar 01, 2009 00:29
autor: kondziu
Witam mam problem z jetta 1.8 16v KR mianowicie niema sily jechac tak jak kiedys i duzo wzrosl pobor paliwa,wymienilem swiece,przwody,palec,kopulke,komputer na nowy nawet,czujnik halla bo falowaly obroty,przemienialem cewke i regulator napiecia ale to nic niedalo.
Mianowicie jest jeszcze jeden objaw taki ze dopoki silnik nieosiagnie temperatury 50 stopni to niechce wejsc na obroty a czasem wejdzie niewiem czym t o jest spowodowane czy pompą paliwa czy rozdzielaczem wtrsyku czy samymi wtryskami??a moze poprostu kompresja juz niejest ta sama...,
Tak do 3 tysiecy wkreca sie dobrze ale powyzej 3tysiecy juz jest gorzej czy to jest spowodowane tego niewiem.
Bardzo prosze o pomoc co robic!

: ndz mar 01, 2009 07:50
autor: CSR_GTI
Czytam czytam i wyczytałem tylko że powymieniałeś dużo rzeczy a tu :ass: Powiedz nam czy zapłon masz tak jak książka pisze? Zmierz ciśnienie sprężania... sprawdź na analizatorze CO czy bena dobrze ustawiona. Na razie zadajesz pytania takie które nadają sie do wróżbity - bo kto Ci powie jaką masz kompresje jak sam jej nie zmierzysz?

: ndz mar 01, 2009 12:01
autor: kondziu
CSR_GTI pisze:Czytam czytam i wyczytałem tylko że powymieniałeś dużo rzeczy a tu :ass: Powiedz nam czy zapłon masz tak jak książka pisze? Zmierz ciśnienie sprężania... sprawdź na analizatorze CO czy bena dobrze ustawiona. Na razie zadajesz pytania takie które nadają sie do wróżbity - bo kto Ci powie jaką masz kompresje jak sam jej nie zmierzysz?


zaplon ustawialem na lampe stroboskopową tylko ze znak na kole pasowym od strony rozrzadu nietrzyma sie w jednym miejscu,ktos mi powiedzial ze dlatego moze byc ze guma co jest z drugiej strony kola pasowego sie sciela i dlatego niemozna dokladnie ustawic zaplonu...

: ndz mar 01, 2009 14:02
autor: przemoGTI
kondziu pisze:zaplon ustawialem na lampe stroboskopową tylko ze znak na kole pasowym od strony rozrzadu nietrzyma sie w jednym miejscu,ktos mi powiedzial ze dlatego moze byc ze guma co jest z drugiej strony kola pasowego sie sciela i dlatego niemozna dokladnie ustawic zaplonu...
na jakie koło pasowe..... ustawiaj na koło zamachowe i nie słuchaj pierduł o jakichś scierających sie gumach czy cos... jesli znak odbiega troche od punktu na osłonie tym sie nie przejmuj grunt zeby był zawsze w tym samym miejscu..
sprawdz wogóle czy masz rozrząd dobrze poskładany potem ciśnienie na każdym garze ustaw zapłon jak należy i potem zabierazj sie za reszte..

: ndz mar 01, 2009 14:18
autor: kondziu
przemoGTI pisze:
kondziu pisze:zaplon ustawialem na lampe stroboskopową tylko ze znak na kole pasowym od strony rozrzadu nietrzyma sie w jednym miejscu,ktos mi powiedzial ze dlatego moze byc ze guma co jest z drugiej strony kola pasowego sie sciela i dlatego niemozna dokladnie ustawic zaplonu...
na jakie koło pasowe..... ustawiaj na koło zamachowe i nie słuchaj pierduł o jakichś scierających sie gumach czy cos... jesli znak odbiega troche od punktu na osłonie tym sie nie przejmuj grunt zeby był zawsze w tym samym miejscu..
sprawdz wogóle czy masz rozrząd dobrze poskładany potem ciśnienie na każdym garze ustaw zapłon jak należy i potem zabierazj sie za reszte..

wytlumacz mi jedno jesli znak na kole zamachowym bedzie odbiegal od znaku na oslonie to jakto ustawic??

: ndz mar 01, 2009 15:23
autor: przemoGTI
kondziu pisze:wytlumacz mi jedno jesli znak na kole zamachowym bedzie odbiegal od znaku na oslonie to jakto ustawic??
nie bardzo rozumie co ty chcesz teraz ustawić...
do ustawienia rozrządu bierzesz znak na kole z wałka wydechowego i na kole pasowym z wału (oczywiście wcześniej sprawdzasz czy wałki są też na znaki ustawione) i rozrzad masz już oki
a zapłon ustawiasz na kole zamachowym!!!! tam masz znaki i ot cała filozofia
nie wiem po co sie przyczepiłeś tego znaku na osłonie skoro lampą ustawiasz zapłon..

: ndz mar 01, 2009 19:19
autor: kondziu
przemoGTI pisze:
kondziu pisze:wytlumacz mi jedno jesli znak na kole zamachowym bedzie odbiegal od znaku na oslonie to jakto ustawic??
nie bardzo rozumie co ty chcesz teraz ustawić...
do ustawienia rozrządu bierzesz znak na kole z wałka wydechowego i na kole pasowym z wału (oczywiście wcześniej sprawdzasz czy wałki są też na znaki ustawione) i rozrzad masz już oki
a zapłon ustawiasz na kole zamachowym!!!! tam masz znaki i ot cała filozofia
nie wiem po co sie przyczepiłeś tego znaku na osłonie skoro lampą ustawiasz zapłon..

czyli jak sprawdze ustawienie walkow i jak znak na kole od rozrzadu znaczy na kole od walka wydechowego bedzie sie zgadzal wraz ze znakiem na kole pasowym to rozrzad jest dobrze tylko jak ustawic ten zaplon bo z ksiazki zabardzo niekumam tego jak ustawic? czy poprostu ustawic z lampy stroboskopowej i juz?? tylko ze to kolo pasowe jak ustawia sie zaplon na lampe to nieda rady idealnie go ustawic na znak co jest na obudowie wraz ze znakiem na kole pasowym..a jak ustawic ten zaplon na kole zamachowym bo niezabardzo wiem...

: ndz mar 01, 2009 19:39
autor: toffic
a zapłon ustawiasz na kole zamachowym!!!! tam masz znaki i ot cała filozofia
nie tylko, możesz na pasowym ale trzeba mieć lampe z opóźnieniem błysku

[ Dodano: 01 Mar 2009 18:40 ]
kondziu pisze:a jak ustawic ten zaplon na kole zamachowym bo niezabardzo wiem...
na kole masz 2 znaki: jeden pokrywa się ze znakiem na kole pasowym i oznacza GMP (do rozrządu) a drugi jest znakiem do zapłonu :bigok:

: pn mar 02, 2009 00:16
autor: przemoGTI
kondziu pisze:czy poprostu ustawic z lampy stroboskopowej i juz?? tylko ze to kolo pasowe jak ustawia sie zaplon na lampe to nieda rady idealnie go ustawic na znak co jest na obudowie wraz ze znakiem na kole pasowym..a jak ustawic ten zaplon na kole zamachowym bo niezabardzo wiem...
widze włąsnie ze nie kumasz tematu.. to tak bierzesz lampe podpinasz do aku i klamerke na przewód WN na 1 garze.. następnie w skrzyni odkrecasz taki zielony korek(on jest pod czujnikami w głowicy jeśli jest) odpalasz silnik i ustawiasz kręcąc apratem zapłonowym.. tak jak toffic, pisze masz dwa znaki i ustawiasz na ten większy.. znak musi sie pokrywać z takim szpicem w skrzyni jak sie przyglądniesz to go tam znajdziesz... i gotowe :bigok:

: pt mar 06, 2009 01:22
autor: kondziu
o i ustawilem ten rozrzad jak trzeba poprawa jest bo obroty nie faluja ale po ustawieniu na lampe trzyma 2 tysiace na wolnych obrotach wkreca sie normalnie do konca ale jak sie jedzie to pod obciazeniem tylko do 3 tysiecy wkreca sie i dalej nieidzie i niewiem co to moze byc winą tego :grrr:

: pt mar 06, 2009 13:58
autor: przemoGTI
kondziu pisze:o i ustawilem ten rozrzad jak trzeba poprawa jest bo obroty nie faluja ale po ustawieniu na lampe trzyma 2 tysiace na wolnych obrotach wkreca sie normalnie do konca ale jak sie jedzie to pod obciazeniem tylko do 3 tysiecy wkreca sie i dalej nieidzie i niewiem co to moze byc winą tego
no to teraz by pasowało sprawdzić czy masz dolot szczelny jak jest dawka paliwa
ale jak nie wiesz jak K-jeta ustawiać to sie nie bierz... bo tu masz coś nie tak z paliwem albo powietrzem... ale nic więcej nie moge powiedzieć bo nawet tego nie widze...