Strona 1 z 1

instalacja z ABFa do mk2

: ndz lut 22, 2009 23:32
autor: kolorek
Witam. Mam zamiar zrobić swap ABFa do swojego mk2 i mam pytanko odnośnie elektryki bo w szukajce nic konkretnego nie znalazłem. Chodzi mi o to czy wystarczy przełożyć taką instalacje z mk3 do mojego mk2 i wszystko działa czy wymaga to jakiejś gorszej dłubaniny ??? Z góry dziekuje za odpowiedzi.

: pn lut 23, 2009 08:49
autor: bugalon
Podaj kilka istotnych informacji:

1. Jaka masz instalację w aucie (przed, czy po 89 roku)
2. Sterownik z ABFa ma immo czy nie?

: pn lut 23, 2009 09:43
autor: tirsone
To ja się podepnę ^^

Mam skrzynkę nowego typu. GTO zrobił swapa na ABF. W skrzynce został mi przekaźnik od digi I. I pytanie czy ktoś kto robił taki swap dokładał w skrzynce jakiś specjalny przekaźnik do ABF-a?

: pn lut 23, 2009 11:01
autor: TAZ
tirsone pisze:To ja się podepnę ^^

Mam skrzynkę nowego typu. GTO zrobił swapa na ABF. W skrzynce został mi przekaźnik od digi I. I pytanie czy ktoś kto robił taki swap dokładał w skrzynce jakiś specjalny przekaźnik do ABF-a?
Ja u siebie dokładałem tylko odcięty z ori instalacji ABFa przekaźnik do grzania sondy lambda. Jest on dopinany do skrzynki.

[ Dodano: Pon Lut 23, 2009 10:02 am ]
kolorek pisze:Witam. Mam zamiar zrobić swap ABFa do swojego mk2 i mam pytanko odnośnie elektryki bo w szukajce nic konkretnego nie znalazłem. Chodzi mi o to czy wystarczy przełożyć taką instalacje z mk3 do mojego mk2 i wszystko działa czy wymaga to jakiejś gorszej dłubaniny ??? Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Jak masz włącznik awaryjnych nad kierownicą w manetkach to bez problemu przełożysz, a jak nie to trzeba rzeźbić.

: pn lut 23, 2009 15:40
autor: kolorek
TAZ pisze: Jak masz włącznik awaryjnych nad kierownicą w manetkach to bez problemu przełożysz, a jak nie to trzeba rzeźbić.
Włącznik awaryjnych mam właśnie nad kierownicą.
Jeśli "immo" znaczy immobilizer to nie wiem bo dopiero bede szukać dawcy co bedzie jeśli bedzie miał lub nie ?? mój samochód pierwszą rejestracje ma 06.09.1989. Więc nie powinno być problemów tak ??

: pn lut 23, 2009 17:18
autor: TAZ
To jak już znajdziesz auto to dopiero zadawaj pytania.

: pn lut 23, 2009 22:56
autor: kolorek
TAZ pisze:To jak już znajdziesz auto to dopiero zadawaj pytania.
Właśnie chciałem wiedzieć wczesniej jak to wygląda żeby orientować sie troche jak zaczne robić wszystko :bajer:

: wt lut 24, 2009 08:16
autor: TAZ
Były ABFy z immo i bez. Jak już kupisz auto to zobaczysz sam czy ma czy nie. Jak ma to musisz przełożyć razem ze stacyjką, jak nie ma to stacyjki nie musisz zmieniać. Portki wydechu pasują do MK2, te z MK2 GTi prawie pasują pod nowszy kolektor.

: wt lut 24, 2009 09:15
autor: bugalon
kolorek pisze:
TAZ pisze: Jak masz włącznik awaryjnych nad kierownicą w manetkach to bez problemu przełożysz, a jak nie to trzeba rzeźbić.
Włącznik awaryjnych mam właśnie nad kierownicą.
Jeśli "immo" znaczy immobilizer to nie wiem bo dopiero bede szukać dawcy co bedzie jeśli bedzie miał lub nie ?? mój samochód pierwszą rejestracje ma 06.09.1989. Więc nie powinno być problemów tak ??
Jeśli awaryjne masz na kierownicy to wiązki będą pasować do skrzynki bezpieczników.

Jeśli kupisz silnik bez immo, to przekladasz tylko wiązki silnikowe, wymieniasz przekaźniki i wszystko będzie działać.

Jeśli kupisz silnik z immo, to dodatkowo oprocz wiazki silnikowej będziesz musiał przerzucić puszkę od immo + stacyjkę z pętlą. Będziesz rowniez musial wydłubac transponder z oryginalnego kluczyka jesli chcesz zeby całość zagrała.

: wt lut 24, 2009 10:21
autor: tirsone
bugalon pisze:wymieniasz przekaźniki
Bugi ^^ jakie przekaźniki ? od czego?

: wt lut 24, 2009 10:48
autor: bugalon
tirsone pisze:
bugalon pisze:wymieniasz przekaźniki
Bugi ^^ jakie przekaźniki ? od czego?
Do zasilenia pompy i zasilenia sterownika silnika. Przekaznikow sie nie dodaje/wymienia jeśli wcześniej miałeś auto z wtryskiem lub elektronicznym gaznikiem. Wszystko zalezy od wersji do ktorej szczepiony jest silnik.

: wt lut 24, 2009 11:56
autor: tirsone
bugalon pisze:Do zasilenia pompy i zasilenia sterownika silnika. Przekaznikow sie nie dodaje/wymienia jeśli wcześniej miałeś auto z wtryskiem lub elektronicznym gaznikiem. Wszystko zalezy od wersji do ktorej szczepiony jest silnik.
od pompy to mam bo musiałem mieć przy digifancie. Ale dalej nie wiem czy jak wywalę ten przekaźnik, który miałem w gnieździe nr 3 (czyli przekaźnik do digi I) to na pewno nic się nie stanie. Bo auto zapaliło ale moze to nic nie znaczy..

No nic poszukam jakiś rozpisek skrzynki z mk3.

Niemniej dzięki za info

: sob mar 07, 2009 01:50
autor: Bady_Jesus
Ja się wpiąłem pod starą instalację na silnik (1,3 gaźnik). Wsadziłem puszkę immo + cewkę pod deskę, a pestkę przykleiłem taśmą do cewki i gra.Całe immo jest wogólne z innego Golfa, jeśli się nie mylę to TDI. Dołożyłem tylko jeden przekaźnik do sterowania pompą pakiwa, listwą, podgrzewaczem sondy:) Jakiś komplikacji nie ma:)