Strona 1 z 1
skrzynia z 1.8 do 2.0
: czw lut 05, 2009 20:51
autor: Pączek
moze i bylo moze i nie, ale chce miec jasno napisane mam silnik (juz nie) 1.8 GX ze skrzynia 4t kupilem silnik 9a ze skrzynia 2y i teraz chce stara skrzynie zostawic i co teraz zrobic?? Ktos mi kiedy powiedzial aby korpus zostawic ze skrzyni 2y i wsadzic skrzynie 4t. da sie tak?? co trzeba zmieniac?? chce byc gotowy na ewentualne koszta, a moze to wszystko podejdzie do siebie?? Pomożcie mi ...
: czw lut 05, 2009 21:11
autor: CSR_GTI
Pączek pisze:1.8 GX ze skrzynia 4t kupilem silnik 9a ze skrzynia 2y
4T cienki wałek... 2Y gruby wałek....
zeby założyć 4T do 9A musisz zmienić sprzęgło na takie co jest do cienkiego wałka - tzn samą tarcze na taką np z GTI 8V... z GX'a nie wiem jaka jest a może by podeszła
PS: Jakbyś miał skrzynie 2Y na handel to wal na PW
: czw lut 05, 2009 21:22
autor: Pączek
CSR_GTI pisze:np z GTI 8V
i da rade?? nie bedzie sie slizgac? ani nic ?
: czw lut 05, 2009 21:24
autor: CSR_GTI
Pączek pisze:CSR_GTI napisał/a:
np z GTI 8V
i da rade?? nie bedzie sie slizgac? ani nic ?
Tarcza ma te same wymiary tylko pasuje na inny wałek. Ślizgać chyba nie powinno a wytrzymałość to niech ktoś sie wypowie jeszcze.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204083
Globus pisze:Gti 16v Średnica [mm]: 210
Profil piasty: 20,3X22,1
Ilość zębów: 28
Gti 8v Średnica [mm]: 210
Profil piasty: 18,3X20,7
Ilość zębów: 24
: czw lut 05, 2009 21:37
autor: Pączek
CSR_GTI, dzieki wielkie
: czw lut 05, 2009 21:40
autor: Majek666
CSR_GTI pisze:Tarcza ma te same wymiary tylko pasuje na inny wałek. Ślizgać chyba nie powinno a wytrzymałość to niech ktoś sie wypowie jeszcze.
Gx 210 mm 90 koni a 1,8 16V 139 koni tez mial 210 mm srednice to czemu mialo by nie wytrzymac ? dopiero w g60 byla wieksza 228 mm ale to juz 160 koni.