skrzynia z 1.8 do 2.0

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Pączek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: wt lut 13, 2007 21:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

skrzynia z 1.8 do 2.0

Post autor: Pączek » czw lut 05, 2009 20:51

moze i bylo moze i nie, ale chce miec jasno napisane mam silnik (juz nie) 1.8 GX ze skrzynia 4t kupilem silnik 9a ze skrzynia 2y i teraz chce stara skrzynie zostawic i co teraz zrobic?? Ktos mi kiedy powiedzial aby korpus zostawic ze skrzyni 2y i wsadzic skrzynie 4t. da sie tak?? co trzeba zmieniac?? chce byc gotowy na ewentualne koszta, a moze to wszystko podejdzie do siebie?? Pomożcie mi ...


golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw lut 05, 2009 21:11

Pączek pisze:1.8 GX ze skrzynia 4t kupilem silnik 9a ze skrzynia 2y
4T cienki wałek... 2Y gruby wałek....

zeby założyć 4T do 9A musisz zmienić sprzęgło na takie co jest do cienkiego wałka - tzn samą tarcze na taką np z GTI 8V... z GX'a nie wiem jaka jest a może by podeszła :chytry:



PS: Jakbyś miał skrzynie 2Y na handel to wal na PW :helm:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Pączek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: wt lut 13, 2007 21:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Pączek » czw lut 05, 2009 21:22

CSR_GTI pisze:np z GTI 8V
i da rade?? nie bedzie sie slizgac? ani nic ?


golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw lut 05, 2009 21:24

Pączek pisze:CSR_GTI napisał/a:
np z GTI 8V
i da rade?? nie bedzie sie slizgac? ani nic ?
Tarcza ma te same wymiary tylko pasuje na inny wałek. Ślizgać chyba nie powinno a wytrzymałość to niech ktoś sie wypowie jeszcze.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204083
Globus pisze:Gti 16v Średnica [mm]: 210
Profil piasty: 20,3X22,1
Ilość zębów: 28

Gti 8v Średnica [mm]: 210
Profil piasty: 18,3X20,7
Ilość zębów: 24
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 21:29 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Pączek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: wt lut 13, 2007 21:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Pączek » czw lut 05, 2009 21:37

CSR_GTI, dzieki wielkie :pub:


golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212

Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » czw lut 05, 2009 21:40

CSR_GTI pisze:Tarcza ma te same wymiary tylko pasuje na inny wałek. Ślizgać chyba nie powinno a wytrzymałość to niech ktoś sie wypowie jeszcze.
Gx 210 mm 90 koni a 1,8 16V 139 koni tez mial 210 mm srednice to czemu mialo by nie wytrzymac ? dopiero w g60 byla wieksza 228 mm ale to juz 160 koni.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości