16V KR
: pn sty 26, 2009 23:17
ile można dmuchnąć w KR aby było w miarę bezpiecznie na ori gratach,(tłoki,wałki,wtryski) i czy jest sens dmuchać na ori gratach
czekaj bo nie kumam... tłoki chcesz zostawić z KR'a może?maxgt pisze:na ori gratach,(tłoki,wałki,wtryski)
i tak musisz odprężyć silnik... jest temat o TURBO ale chyba go nie czytałeśmaxgt pisze:czy jest sens dmuchać na ori gratach
pisali juz ludzie wielokrotnie, da rade spokojnie, a nawet i wiecej.maxgt pisze:czy pompa paliwa od KR da rade?
Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metodaa jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45
Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?
Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)
tłokami z S2toffic pisze:Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metoda
Toffic ma rację, lepiej odprężać bez zbierania bloku/głowicy. Tłoki z S2 polecam szczególnie, bo są policzone przez fabrykę i stosunkowo łatwo dostępne (wiem bo sam mam kilka kompletów).toffic pisze:Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metodaa jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45
Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?
Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)
a czy do 9A rownież podejdą tłoki od s2?toffic pisze:Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metoda