Strona 1 z 2

16V KR

: pn sty 26, 2009 23:17
autor: maxgt
ile można dmuchnąć w KR aby było w miarę bezpiecznie na ori gratach,(tłoki,wałki,wtryski) i czy jest sens dmuchać na ori gratach

: wt sty 27, 2009 09:40
autor: GTO
zależny z jakiej turbiny , w jednym 16v 1.8 dmucham z dołu 1.5bara schodzące na górze do 1.2 i działa bez problemów.

: wt sty 27, 2009 10:37
autor: CSR_GTI
maxgt pisze:na ori gratach,(tłoki,wałki,wtryski)
czekaj bo nie kumam... tłoki chcesz zostawić z KR'a może?

[ Dodano: Wto 27 Sty, 2009 ]
maxgt pisze:czy jest sens dmuchać na ori gratach
i tak musisz odprężyć silnik... jest temat o TURBO ale chyba go nie czytałeś :helm:

: wt sty 27, 2009 15:47
autor: maxgt
docelowo tłoki od s2,a dmuchać eatonem,instalka od g60 z ecku,chodzi mi czy na setupie serja wałek,pierścienie itd + tłoki od esy da rade i się nie rozleci,nie ma być kosmiczna moc na początek ok 200psa

: wt sty 27, 2009 16:17
autor: GTO
da rade, skladaj.

: śr sty 28, 2009 20:56
autor: maxgt
czy pompa paliwa od KR da rade?

: śr sty 28, 2009 21:31
autor: Lysiak
maxgt pisze:czy pompa paliwa od KR da rade?
pisali juz ludzie wielokrotnie, da rade spokojnie, a nawet i wiecej.

pozdrawiam

: ndz mar 29, 2009 13:37
autor: sillas
:grin:

: wt sie 04, 2009 21:49
autor: smokatsu84
to ja odkopie i się podepnę

a jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45

Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?

Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)

: wt sie 04, 2009 22:28
autor: toffic
a jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45

Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?

Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)
Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metoda

: wt sie 04, 2009 22:31
autor: smokatsu84
toffic pisze:Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metoda
tłokami z S2 :bigok:

: śr sie 05, 2009 09:25
autor: bugalon
toffic pisze:
a jak spraw się ma tłoki od 9A i rozwiercony blok KR/PL , dmuchanie eaton M45

Użytkownik Bugalon podał że przy tym tym co wyżej napisałem i podebraniu głowicy o 1 mm sprężenie będzie 8.xx:1 czy to nie za dużo na M45 ?

Co jeśli nie podbiorę tej głowicy o 1mm ? (kompresja pójdzie w górę tak ?)
Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metoda
Toffic ma rację, lepiej odprężać bez zbierania bloku/głowicy. Tłoki z S2 polecam szczególnie, bo są policzone przez fabrykę i stosunkowo łatwo dostępne (wiem bo sam mam kilka kompletów).

Jeśli jednak zdecydujesz się na składanie na tłokach z 9A to brak zebrania 1mm spowoduje spadek kompresji poniżej 8:1 a nie wzrost (tak jak napisales)

: śr sie 05, 2009 10:03
autor: smokatsu84
no tak komora się powiększy :helm:

dziękuje za info

pozdrawiam

: wt sie 11, 2009 16:55
autor: mustang877
toffic pisze:Zamiast tak kombinować to lepiej odprężyć albo KR/PL albo 9A, sprawdzona metoda
a czy do 9A rownież podejdą tłoki od s2?