gaźniki do jednostki ABF????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
gaźniki do jednostki ABF????
Szanowni koledzy zastanawiam sie nad założeniem gaźników, szukałem na forum, ale informacje są na tyle rozrzucone że ciezko wszytsko poskładac w kupe, chciałbym wymiescić sie w kwocie ok 1500-2000 zł czy jest to mozliwe? mysle nad gaznikami od motocykli, tylko jak to dobrac??skad wytrzasnac kolektor dolotowy(nowy na ebay ok 200 euro) i co ogolnie jeszcze jest mi potrzebne, jesli szanowne grono specjalistow mogloby pomoc bede Wam wdzieczny, myśle że każdemu moze sie to przydać, tym bardziej ze ciągle sie slyszy o turbinach/kompresorach a powoli zapomina sie o odlschoolowych sposobach podnoszenia mocy
Wesołych Świąt
Wesołych Świąt
Kolektory można samemu zrobić i poprosić spawacza, który spawa alu o sklejenie tego do kupy. Wystarczy kupić z takiego samego stopu trochę rury alu o fi powiedzmy 45mm, do tego dwa kawałki blachy alu o grubości 15mm i wymiarach 420mm/100mm i to powinno starczyć. Potem trochę myślenia, kilka rysunków i zaczynamy rzeźbić flansze pod gaźniki i do przykręcenia do głowicy. Z drugiej strony chyba szybciej będzie ITB zapodać.
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
nikt nie zmusza nikogo żeby użyć z BMW... Jak i tak musi modzić przedłużki żeby zainstalowac gaźniki to równie dobrze z jakiejś ścigawki może w ten sposób zainstalować to co trzeba.TAZ pisze:Kolektor z BMW
[ Dodano: Wto 23 Gru, 2008 ]
http://img374.imageshack.us/my.php?imag ... 003kd9.jpg takie coś można
18K4F inside... RWD car :)
CSR_GTI pisze:nikt nie zmusza nikogo żeby użyć z BMW... Jak i tak musi modzić przedłużki żeby zainstalowac gaźniki to równie dobrze z jakiejś ścigawki może w ten sposób zainstalować to co trzeba.
z czego jeszcze można znaleść??
no dobra, udało mi sie ITB znaleść z M3 (ok 1000zł), co dalej mi potrzebne??
Ostatnio zmieniony śr gru 24, 2008 00:15 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.
jak masz przepustncie to teraz:
- suwmiarka ( pomierz ostwory do ich zamocowania )
- odpowidni kawalek alu zeby zrobic czesc od strony przepustnic
- pomierzyc rozstaw kanalow w glowicy z tego co pamietam 88mm miedzy srodkami przepustnice mieszcza sie na styk
- zrobic nowa oske ta ktora otwiera wszystkie przepustnice stara nie pasuje ze wzgledu rozstawu kanalow
- na frezarke z alu i zrobic dziurki
- kupic kawalek kolektora z 16V i odciac POD ODPWIEDNIM KATEM ok 3 cm od glowicy
- przyspawac czesc pod przepustnice
- wyszlifowac w srodku po spawaniu
a pozniej to juz z gorki 4 filtry lub zrobic puszke zbiorcza i 1 filtr, elektronika do przerobienia lub przejscie na SA
a na samamym poczatku trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy nasz silnik juz ma chec generowac >220KM w przeciwnym razie mzoe warto zaczac modyfikacje od czegos innego
pozdro
- suwmiarka ( pomierz ostwory do ich zamocowania )
- odpowidni kawalek alu zeby zrobic czesc od strony przepustnic
- pomierzyc rozstaw kanalow w glowicy z tego co pamietam 88mm miedzy srodkami przepustnice mieszcza sie na styk
- zrobic nowa oske ta ktora otwiera wszystkie przepustnice stara nie pasuje ze wzgledu rozstawu kanalow
- na frezarke z alu i zrobic dziurki
- kupic kawalek kolektora z 16V i odciac POD ODPWIEDNIM KATEM ok 3 cm od glowicy
- przyspawac czesc pod przepustnice
- wyszlifowac w srodku po spawaniu
a pozniej to juz z gorki 4 filtry lub zrobic puszke zbiorcza i 1 filtr, elektronika do przerobienia lub przejscie na SA
a na samamym poczatku trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy nasz silnik juz ma chec generowac >220KM w przeciwnym razie mzoe warto zaczac modyfikacje od czegos innego
pozdro
"madrzejsi " tego forum napisza ze 200KM to max na seryjnej przepsutnicy .... a VW pokazal ze nie ale jesli planujesz DOBRZE zrobic glowice i zalozyc walki ok 280 to plan jak najbardziej dobry tylko jak setup bedzie pelny bedzie moc
PS polecam wczesniej policzyc sobie dlugosc od zaworu do konca indywidualnego dolotu pod walki ktore chcesz zalozyc finalnie zeby sie nie okazalo ze chesz silnik krecic 8000rpm a rezonans w dolocie masz 6000-6500rpm lub 10000 rpm
PS polecam wczesniej policzyc sobie dlugosc od zaworu do konca indywidualnego dolotu pod walki ktore chcesz zalozyc finalnie zeby sie nie okazalo ze chesz silnik krecic 8000rpm a rezonans w dolocie masz 6000-6500rpm lub 10000 rpm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości