Strona 1 z 1

głowica 1.8 KR/PL

: pt gru 12, 2008 12:24
autor: czarek1982
Cześć

Chlopaki mam możliwość do mojej PLki wstawić głowicę rodem z KR.

Napiszcie jak to wygląda w praktyce i jakie są różnice?

btw.buszowałem po forum i znalazłem np że warto do głowicy z PL wsadzić wałki z KR, ale to sobny temat, bo ja mam głowice w całości.

: pt gru 12, 2008 12:40
autor: toffic
daj foto tej głowicy z KRa od strony komory spalania

: pt gru 12, 2008 15:21
autor: bugalon
Te głowice są takie same. Nie ma żadnych różnic. Toffic dobrze pisze, daj fotke :)

: pt gru 12, 2008 15:25
autor: czarek1982
cześć

niestety nie mam fotek ani jednej ani drugiej glowicy -

plus jest taki ze ta glowica z KRki jest po remoncie, a w mojej się odzywają już popychacze-któreś z tych środkowych


PS. jak byście mogli, to podeślijcie info- dziś mam się z gościem spotkać zaraz po pracy i dać znać kolo 17

PS2 to dlaczego gdzieniegdzie na forum można znaleźć info by przekładać na przykład wałki z KR do PL ?

PS3 Na co mam zwrócić uwagę jak będę oglądał tą głowicę ?

: pt gru 12, 2008 16:41
autor: CSR_GTI
czarek1982 pisze:PS2 to dlaczego gdzieniegdzie na forum można znaleźć info by przekładać na przykład wałki z KR do PL ?
bo KR ma wieksze wałki co daje lepszy współczynnik napełnienia a co z kolei daje większy power. PL ma mniejszy wałek ssacy i to jest jedyna różnica w głowicach.

Głowice takie same tak jak wszyscy piszą...

[ Dodano: Pią 12 Gru, 2008 ]
aaa no i chyba była jakaś róznica w zaworach ale takie pytanie to juz nie do mnie :P

: ndz gru 14, 2008 13:01
autor: bugalon
Jak bedziesz bral ta glowice z KR to zerknij czy nie jest popękana pomiędzy zaworami. W glowicach 1,8 bardzo często występują pęknięcia pomiędzy zaworami w komorze spalania. Czasem też są pęknięcia pomiędzy zaworami a gniazdem świecy.

: ndz gru 14, 2008 13:07
autor: toffic
bugalon pisze:W glowicach 1,8 bardzo często występują pęknięcia pomiędzy zaworami w komorze spalania. Czasem też są pęknięcia pomiędzy zaworami a gniazdem świecy.
to zależy, dlatego napisałem żeby dał foto

: ndz gru 14, 2008 14:48
autor: czarek1982
bugalon pisze:Jak bedziesz bral ta glowice z KR to zerknij czy nie jest popękana pomiędzy zaworami. W glowicach 1,8 bardzo często występują pęknięcia pomiędzy zaworami w komorze spalania. Czasem też są pęknięcia pomiędzy zaworami a gniazdem świecy.
jak tylko będę miał głowice powykręcane to porobie foto

: pt gru 19, 2008 00:04
autor: VwMarcin
A głowice z 9A też tak pękają jak z kr/pl ?

: pt gru 19, 2008 09:34
autor: bugalon
Te z 2.0 nie pękają, przynajmniej ja nie trafilem zadnej pękniętej a mialem ich kilka.

: pt gru 19, 2008 11:53
autor: toffic
bugalon pisze:Te z 2.0 nie pękają, przynajmniej ja nie trafilem zadnej pękniętej a mialem ich kilka.
dodaj z 9A bo ABF=1.8

: pt gru 19, 2008 13:00
autor: VwMarcin
Dzięki :bigok:

: ndz gru 21, 2008 19:10
autor: bugalon
toffic pisze:
bugalon pisze:Te z 2.0 nie pękają, przynajmniej ja nie trafilem zadnej pękniętej a mialem ich kilka.
dodaj z 9A bo ABF=1.8
Coś chyba nie bardzo :) Mam na półce teraz czapke z ABFa. Jeżdzona na gazie i to ubogim zdrowo. Generalnie do remontu. Każda 1,8 pękła by w kilkunastu miejscach a ta jest cała i doskonale sie nadaje do odświeżenia.

: ndz gru 21, 2008 22:04
autor: evolution
ja mam czpke z 9a po takich przejsciach ze nie pytaj i nie pekla :P gdzie mialem takze inna po mniejszych przejsciach i sluzy mi zasadniczo za model do spawania kolektorow, wiec nie ma reguly