Strona 1 z 1
głowica 1.8 KR/PL
: pt gru 12, 2008 12:24
autor: czarek1982
Cześć
Chlopaki mam możliwość do mojej PLki wstawić głowicę rodem z KR.
Napiszcie jak to wygląda w praktyce i jakie są różnice?
btw.buszowałem po forum i znalazłem np że warto do głowicy z PL wsadzić wałki z KR, ale to sobny temat, bo ja mam głowice w całości.
: pt gru 12, 2008 12:40
autor: toffic
daj foto tej głowicy z KRa od strony komory spalania
: pt gru 12, 2008 15:21
autor: bugalon
Te głowice są takie same. Nie ma żadnych różnic. Toffic dobrze pisze, daj fotke
: pt gru 12, 2008 15:25
autor: czarek1982
cześć
niestety nie mam fotek ani jednej ani drugiej glowicy -
plus jest taki ze ta glowica z KRki jest po remoncie, a w mojej się odzywają już popychacze-któreś z tych środkowych
PS. jak byście mogli, to podeślijcie info- dziś mam się z gościem spotkać zaraz po pracy i dać znać kolo 17
PS2 to dlaczego gdzieniegdzie na forum można znaleźć info by przekładać na przykład wałki z KR do PL ?
PS3 Na co mam zwrócić uwagę jak będę oglądał tą głowicę ?
: pt gru 12, 2008 16:41
autor: CSR_GTI
czarek1982 pisze:PS2 to dlaczego gdzieniegdzie na forum można znaleźć info by przekładać na przykład wałki z KR do PL ?
bo KR ma wieksze wałki co daje lepszy współczynnik napełnienia a co z kolei daje większy power. PL ma mniejszy wałek ssacy i to jest jedyna różnica w głowicach.
Głowice takie same tak jak wszyscy piszą...
[ Dodano: Pią 12 Gru, 2008 ]
aaa no i chyba była jakaś róznica w zaworach ale takie pytanie to juz nie do mnie
: ndz gru 14, 2008 13:01
autor: bugalon
Jak bedziesz bral ta glowice z KR to zerknij czy nie jest popękana pomiędzy zaworami. W glowicach 1,8 bardzo często występują pęknięcia pomiędzy zaworami w komorze spalania. Czasem też są pęknięcia pomiędzy zaworami a gniazdem świecy.
: ndz gru 14, 2008 13:07
autor: toffic
bugalon pisze:W glowicach 1,8 bardzo często występują pęknięcia pomiędzy zaworami w komorze spalania. Czasem też są pęknięcia pomiędzy zaworami a gniazdem świecy.
to zależy, dlatego napisałem żeby dał foto
: ndz gru 14, 2008 14:48
autor: czarek1982
bugalon pisze:Jak bedziesz bral ta glowice z KR to zerknij czy nie jest popękana pomiędzy zaworami. W glowicach 1,8 bardzo często występują pęknięcia pomiędzy zaworami w komorze spalania. Czasem też są pęknięcia pomiędzy zaworami a gniazdem świecy.
jak tylko będę miał głowice powykręcane to porobie foto
: pt gru 19, 2008 00:04
autor: VwMarcin
A głowice z 9A też tak pękają jak z kr/pl ?
: pt gru 19, 2008 09:34
autor: bugalon
Te z 2.0 nie pękają, przynajmniej ja nie trafilem zadnej pękniętej a mialem ich kilka.
: pt gru 19, 2008 11:53
autor: toffic
bugalon pisze:Te z 2.0 nie pękają, przynajmniej ja nie trafilem zadnej pękniętej a mialem ich kilka.
dodaj z 9A bo ABF=1.8
: pt gru 19, 2008 13:00
autor: VwMarcin
Dzięki
: ndz gru 21, 2008 19:10
autor: bugalon
toffic pisze:bugalon pisze:Te z 2.0 nie pękają, przynajmniej ja nie trafilem zadnej pękniętej a mialem ich kilka.
dodaj z 9A bo ABF=1.8
Coś chyba nie bardzo
Mam na półce teraz czapke z ABFa. Jeżdzona na gazie i to ubogim zdrowo. Generalnie do remontu. Każda 1,8 pękła by w kilkunastu miejscach a ta jest cała i doskonale sie nadaje do odświeżenia.
: ndz gru 21, 2008 22:04
autor: evolution
ja mam czpke z 9a po takich przejsciach ze nie pytaj i nie pekla
gdzie mialem takze inna po mniejszych przejsciach i sluzy mi zasadniczo za model do spawania kolektorow, wiec nie ma reguly