Strona 1 z 1

WAŁKI SCHRICK 266 STOPNI W KR

: sob gru 06, 2008 19:06
autor: KKK
Ma ktoś doświadczenia z tymi wałkami w KR na seryjnej głowicy? Jak to chodzi(może jakieś wykresy z hamowni) Przymierzam sie do kupna takowych a do tego chce dorzucic dwa gażniki dellorto 40". Szukałem czegoś na forum i necie o tych wałkach ale nic konkretnego nie ma, jeśli ktoś ma jakieś info na ich temat prosił bym o pomoc [-o<

: ndz gru 07, 2008 15:42
autor: przemoGTI
nie wiem czy do tego by ci sie nie przydało reg. koło rozrządu
i musisz uważać żeby nie było spalania stukowego...

: wt gru 09, 2008 01:42
autor: GTO
jak do KRa to słabe te wałki będą , jednak "gain" będzie na pewno o ile dobrze ustawisz silnik.

: wt gru 09, 2008 19:59
autor: KKK
Jeśli te są słabe to co wybrać do takiego silnika z gażnikami? Jak sie orientuję to przy bardzo "ostrych" wałkach trzeba wymieniać i spręzynki a chciałbym tego uniknąć. Wałki nie są tanie takze nie chciał bym wywalać kasy na te 266 skoro sprawują się średnio. Prosił bym o jakieś sugestie ludzi którzy już się zajmowali modami tego typu, będe bardzo wdzięczny za jaką kiolwiek podpowiedz
PozdraVWiam

: wt gru 09, 2008 22:16
autor: przemoGTI
pod hydraulike najostrzejsze jakie możesz zapodac to 276
ale nie wiem jak ci sie to będzie sprawowało z tymi gaźnikami

: śr gru 10, 2008 00:05
autor: GTO
są pod hydro 288 i właśnie teraz takie będę wkładał, oczywiście cała głowica będzie robiona odpowiednio z zaworami innymi, sprężynami, i lżejszymi szklankami

Re: WAŁKI SCHRICK 266 STOPNI W KR

: śr gru 10, 2008 02:12
autor: kkk13
KKK pisze:Ma ktoś doświadczenia z tymi wałkami w KR na seryjnej głowicy? Jak to chodzi(może jakieś wykresy z hamowni) Przymierzam sie do kupna takowych a do tego chce dorzucic dwa gażniki dellorto 40". Szukałem czegoś na forum i necie o tych wałkach ale nic konkretnego nie ma, jeśli ktoś ma jakieś info na ich temat prosił bym o pomoc [-o<
Witam, jakieś 10dni temu sprzedałem dokladnie takie wałki kolesiowi z moich okolic (Trójmaisto), miał je włożyć własnie do KR-ki zdaje mi się. Sprobuję poszukac nr telefonu do niego, może juz założył..
Wałki nie są hardcoreowe, coś w stylu 268, myśle że to sa rozsadne wałki na ulicę. NA ITB w 16tce, na wałkach 268 mozna przekroczyć 200KM z tego co kojarzę z vortexa. Po co zatem wkładać wiekszy hardcore. Tylko daily uzyteczność auta spadnie. To co Krzysiu wkładac ma zamiar (288st) ma uzasadnienie jak dla mnie ale tylko przy krótkiej bardzo skrzynce, najlepiej 020 lub kłowej 02A. W zwykłej 02A synchronizatory popsują całą zabawę. Krótko mowiąc tak ostre wałki kwalifikują się wg mnie raczej tylko do sportu.
Krzychu, do jakiego auta będziesz wkładal tak ostre wałki??

: śr gru 10, 2008 08:51
autor: GTO
do naszej wydmuszki , przebudowywujemy cały silnik, jest on na ITB wiec 288 na pewno mu nie zaszkodzi a sadze ze pomoże bo na 276 czuć niedosmak napełniania się cylindrów w zakresie powyżej 7500.

ja tam zawsze lubie hardcore , te 268 to szkoda zakładać , nigdy bym już ich nie kupił, chyba że do jazdy po bułki z rana 5 metrów na druga ulice.

Do KRa tylko 28x +ITB + głowica poskładana jak bozia przykazała i jest hardcore :)

: śr gru 10, 2008 15:51
autor: Mateusz74
Pytanie do GTO.Czy możesz troszkę sprecyzować co to jest ITB?

: śr gru 10, 2008 15:56
autor: CSR_GTI
Mateusz74 pisze: co to jest ITB?
:helm: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 takie coś

: śr gru 10, 2008 17:01
autor: Mateusz74
Hehe.

Czyli jest to układ dolotowo-wtryskowy który poprzez drastyczne skrócenie dolotu podnosi wartość momentu obrotowego w górne partie obrotów.Zastosowane są tam "większe" wtryskiwacze (od seryjnych) oraz regulator dający mocniejsze ciśnienie na te wtryski.Przy jednoczesnej zmianie dawkowania paliwka w komputerze moc zostaje zwiększona.

Dobrze sobie wytłumaczyłem?Jeśli nie to proszę poprawić :helm: .

: śr gru 10, 2008 17:59
autor: TAZ
Mateusz74 pisze:Hehe.

Czyli jest to układ dolotowo-wtryskowy który poprzez drastyczne skrócenie dolotu podnosi wartość momentu obrotowego w górne partie obrotów.Zastosowane są tam "większe" wtryskiwacze (od seryjnych) oraz regulator dający mocniejsze ciśnienie na te wtryski.Przy jednoczesnej zmianie dawkowania paliwka w komputerze moc zostaje zwiększona.

Dobrze sobie wytłumaczyłem?Jeśli nie to proszę poprawić :helm: .
Może cię jeszcze w ten sposób nakieruję. Weź zmierz pole przepustnic w KR, PL i w ABFie. A zmierz pole tych czterech przepustnic w ITB. Jak dobrą mapę napiszesz to masz kopa lepszego o jakieś 50KM. Liczyć się trzeba z dużo większym spalaniem ale czego się nie robi dla tych KM.

: czw gru 11, 2008 01:55
autor: kkk13
Mateusz74 pisze:Hehe.

Czyli jest to układ dolotowo-wtryskowy który poprzez drastyczne skrócenie dolotu podnosi wartość momentu obrotowego w górne partie obrotów.Zastosowane są tam "większe" wtryskiwacze (od seryjnych) oraz regulator dający mocniejsze ciśnienie na te wtryski.Przy jednoczesnej zmianie dawkowania paliwka w komputerze moc zostaje zwiększona.

Dobrze sobie wytłumaczyłem?Jeśli nie to proszę poprawić :helm: .
Dokladnie jak TAZ powiada, nie tyle co skrócenie dolotu, a znaczne zwiększenie jego średnicy. Pojedyncza przepustnica w seryjnym aucie działa jak dławik, waskie gardło. Tutaj masz np 4 x 42 lub 45mm. Wyobraź sobie ile więcej wiatru może sie dostać do kanalów.. Wszystkie dotychczasowe Bawarki eM-ki mialy ITB.

: pt gru 12, 2008 15:27
autor: Mateusz74
Dziękuję, te odpowiedzi mnie satysfakcjonują.Nie ma jak to "jedna gardziel - jeden gar".