Strona 1 z 4

po przekładce ....

: sob lis 01, 2008 12:48
autor: lordpop3
Witam , pewnego pięknego dnia....
postanowiłem przełożyć silniczek z 1.6 td na 1.8 16v kr w tym celu zakupiłem tak owy :)
przełożyłem wszystko tzn elektronike zawieszenie cały osprzęt i zaczeły się problemy .

zakupiłem silnik z całym przodem golfika mk2 (obciętym) po rozbitce , dostałem do niego tylko jedną pąpke paliwa (zewnęczną) z elementów z tyłu samochodu . jak przywiozłem go do siebie to odpalaliśmy go właśnie w samym przodzie ze słoika z paliwem połączonego tą pąpką
chodziło o sprawdzenie działania silnika (wyeliminować zatarcie silina). chodził :) ale max 5-10 sek i został przez nas zgaszony bo bez chłodnicy... i szkoda :)

przełożyłem sam (mój osobisty sukces) ten silniczek z osprzętem i elektroniką do swojej budy ...

i mam takie pytanie do was użytkowników 16v :) bo jak wiadomo tył mojego samochodu jest diesel-owski i niemam pąpki w baku , ani aku paliwa jak to rozwiązać najlepiej jakiś schemat by się przydał opisujący układ paliwowy w silniczku kr .

teraz na tym co mam odpala i chodzi ale nie wkręca się powyżej 4 tyś obrotów na postoju idzie do odcięcia ale jak się porusza to już nie ... niewiem co z tym fantem zrobić moim zdaniem to oprzez układ paliwa ...

ps.silniczek oczywiscie na kjetroniku...

: sob lis 01, 2008 13:17
autor: tirsone
lordpop3 pisze:teraz na tym co mam odpala i chodzi ale nie wkręca się powyżej 4 tyś obrotów na postoju idzie do odcięcia ale jak się porusza to już nie ... niewiem co z tym fantem zrobić moim zdaniem to oprzez układ paliwa ...


Wg mnie to właśnie wina braku paliwa.. W baku musisz mieć pompkę, która poda Ci paliwo do tej głównej pompy pod autem... Poszukaj jakiejś używki Bosha i zamontuj...

: sob lis 01, 2008 13:36
autor: lordpop3
dzięki za odpowiedz
ruszę w poszukiwania w poniedziałek :) mam jeszcze takie pytanko co z tym aku paliwa bo czytałem gdzie niegdzie że powinno być niewiem nawet jak to wygląda i czy jest konieczne ...

ps.
macie jakiś patent na te cholerne metalowe końcóweczki wtryskiwaczy bo ciągle mi "oddzielają" się od wtryskiwacza musiałem już raz rozbierać dolot żeby takową wyciągnąć .jakoś się je przytwierdza ? bo dość śliska sprawa jak dostanie się takowa między zawory :)

: sob lis 01, 2008 14:03
autor: tirsone
nie wiem co masz na myśli pisząc "aku paliwa" Ale pod autem powinieneś/musisz mieć takie coś:

czyli pompa, filtr paliwa i zbiorniczek pośredni


Obrazek

: sob lis 01, 2008 14:22
autor: lordpop3
oparłem się troszkę na innym schemacie widzisz każdy nazywa to inaczej :) (u mnie akumulator )
uk_ad.bmp (3.2 MB)


Ten zbiorniczek pośredni to taki zbiornik wyrównawczy ? i gdzie tego szukać bo nawet wujek google nie chce mi powiedzieć nic o tym urządzeniu

: ndz lis 02, 2008 12:37
autor: Lysiak
lordpop3 pisze:oparłem się troszkę na innym schemacie widzisz każdy nazywa to inaczej :) (u mnie akumulator )
i tego bym sie trzymal, jest to akumulator cisnienia.

Najlepiej jakbys znalazl caly zespol (ten koszyczek co zamocowany jest pod autem)

: ndz lis 02, 2008 15:00
autor: ADi997
Tak ten akumulator ciśnienia wygląda. U mnie był zamocowany za belką (mk1 gti). W KR siedzi razem z tym zestawem jak na rysunku pow.
Obrazek

: ndz lis 02, 2008 16:36
autor: lordpop3
dzięki przynajmniej wiem czego szukać i jak to wygląda .... :) byłem dzisiaj w garażu i odpaliłem skurczybyka ,poczytałem troszkę mądrych rzeczy i doszedłem do tego że nie mam śrubki do regulacji "co" przy rozdzielaczu .... kolejny problem jest taki że ta blaszka przepływomierza jest luźna znaczy da się ją dokręcić ale niewiem jak to ma być bo teraz to ona wpadła do środka tam w strone filtra powinno tak być ?? jak ją troszkę przestawie i wyciągne do góry to odpala i ta klapka nie opada jak to zrobić żeby dobrze było ... dodam że studiuje Informatyke tak wiedz dla mnie to czarna magia

: ndz lis 02, 2008 16:39
autor: toffic
lordpop3 pisze:byłem dzisiaj w garażu i odpaliłem skurczybyka ,poczytałem troszkę mądrych rzeczy i doszedłem do tego że nie mam śrubki do regulacji "co" przy rozdzielaczu .... kolejny problem jest taki że ta blaszka przepływomierza jest luźna znaczy da się ją dokręcić ale niewiem jak to ma być bo teraz to ona wpadła do środka tam w strone filtra powinno tak być ?? jak ją troszkę przestawie i wyciągne do góry to odpala i ta klapka nie opada jak to zrobić żeby dobrze było ... dodam że studiuje Informatyke tak wiedz dla mnie to czarna magia
srubke masz tylko pewnei jeszcze pod ori zaślepką, mozę masz zderzak przestawiony i klapa za nisko opada?? Z tego co piszesz na to wygląda

: ndz lis 02, 2008 16:50
autor: CSR_GTI
lordpop3 pisze:kolejny problem jest taki że ta blaszka przepływomierza jest luźna znaczy da się ją dokręcić ale niewiem jak to ma być bo teraz to ona wpadła do środka tam w strone filtra powinno tak być ??
luźna znaczy że śrubka niedokręcona czy jak? Powinno sie zatrzymywac na takim zderzaku jak toffic pisze... gdzies mam foto...zaraz poszukam i wrzuce

[ Dodano: 02 Lis 2008 15:59 ]
Obrazek

i to też Ci sie może przyda
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: ndz lis 02, 2008 17:46
autor: evolution
nie ruszaj tej srubki ... przerywanie jest spowodowane tylko i wylacznie niedomaganiem ukladu paliwowego w tym zbyt slabej pompy paliwa... co do spadajacej blaszki pod nia masz sprezyne z blachy przesunela sie na bank wez ja ustaw i bedzie ok

: ndz lis 02, 2008 18:09
autor: lordpop3
CSR_GTI, boże drogi co ja bym bez ciebie zrobił :) dzięki wielkie
ps. Tak była nie dokręcona ja chcę ją dokręcić ale niewiem jak ale twoje materiały mi w tym pomogą

A o którą śrubkę(której niema) mi chodzi ....
Obrazek

: ndz lis 02, 2008 18:52
autor: toffic
A o którą śrubkę(której niema) mi chodzi ....
uwierz, że jest :bigok:

: ndz lis 02, 2008 21:19
autor: lordpop3
powiadam że niema sprawdziłem małego imbusa wsadzając , otóż ruszyła się klapa przepustnicy....