Strona 1 z 3
Jak rozpoznać symbol silnika 2.0 16v
: pt paź 10, 2008 16:14
autor: ASUS1986
Witam
mam takie pytanie otoz trafil mi sie do kupienia silnik 2.0 16v ale silnik jest pokradziezowy i ma wyczyszczone pole numerowe a zalezy mi na tym zeby ustalic jaki to motor. Sprzedajacy twierdzi ze to z vento silnik takze wtedy by wypadalo ze to ABF ale pewnosci nie mam ze to z vento moze tak tylko koles mowi. W zwiazku z powyzszym mozna jakos inaczej sprawdzic symbol silnika jesli nie ma numeru na bloku?
Z gory dzieki za pomoc
: pt paź 10, 2008 16:18
autor: dj domin1
Najlepiej jak byś miał foto silnika. Ale jeśli ma digifanta, i kolektor ssący taki zmniejszający się to Raczej na bank będzie ABF.
A, i jeszcze przepustnice jak ma z jedną klapką to ABF.
: pt paź 10, 2008 16:30
autor: ASUS1986
dj domin1 pisze:Najlepiej jak byś miał foto silnika. Ale jeśli ma digifanta, i kolektor ssący taki zmniejszający się to Raczej na bank będzie ABF.
No wlasnie ja jeszcze tego motoru nie ogladalem bo to kumpel mi to przypadkiem wynalazl ale jutro jade na ogledziny i chce sie zorientowac na co uwage zwrocic nawet nie wiem na ile on jest kompletny. Ale kolektor ssacy ma bo kumpel mowil ze ma napis dohc 16v a to na kolektorze jest przeciez ten napis gorzej ustalic czy to digi jesli nie ma np reszy dolotu, kompa itd.
: pt paź 10, 2008 16:40
autor: dj domin1
Jak ma kolektor ssący to raczej powinna być przepustnica(raczej
), czyli tak jak pisałem wyżej. Jak ma wtryski to powinieneś poznać czy to digifant czy mechaniczny. Digifant ma listwe wtryskową, a mechaniczny do każdego wtrysku rurkę z osobna.
[ Dodano: 10 Paź 2008 16:47 ]
Tu masz ABF
A tu KR,PL,9a
: pt paź 10, 2008 16:48
autor: ASUS1986
dj domin1 pisze:Jak ma kolektor ssący to raczej powinna być przepustnica(raczej
), czyli tak jak pisałem wyżej. Jak ma wtryski to powinieneś poznać czy to digifant czy mechaniczny. Digifant ma listwe wtryskową, a mechaniczny do każdego wtrysku rurkę z osobna.
Chodzi wlasnie o to ze ja sie tak nie znam bo 16v to tylko na zdjeciach widzialem no i moze jak mi sie w nocy przysnil
Tak wiec potrafie to odroznic jak jest kompletne pod maska bo to od razu widac czy mechaniczny czy digi ale spoko bede kminil, porobie jutro fotki i wrzuce to moze sie jakos dojdzie co to za twor. W sumie co by to nie bylo to jak chca za to 300zl to trza brac i sie nie zastanawiac najwyzej na czesci pojdzie.
: pt paź 10, 2008 16:51
autor: dj domin1
: pt paź 10, 2008 16:58
autor: Alec
jak nie bedzie osprzetu (glownie chodzi o wtrysk - wiadomo mech szpryca to bedzie 9A a jak Digi to ABF)
to wazne zeby byl chociaz kolektor dolotowy wtedy jak DJD napisal w ABFie masz jedna klapeczke w przepustnicy a w 9A bedzie podwojna (jedna wieksza druga mniejsza, obok siebie)
i chyba jest jeszcze roznica na aparacie zaplonowym bo w silnikach PL KR i 9A mozesz sam ustawiac zaplon, popatrz na aparat czy sa 2 srubki jak tak to powinien byc wtedy 9A
jezeli aparat jest tak przykrecany ze jest w jednej pozycji to bedzie ABF
: pt paź 10, 2008 17:00
autor: ASUS1986
Dobra dobra ja juz sam zobacze he he
A cena jest 300zl nie przeslyszales sie. Tez troche mi to jest podejrzane chyba ze poprostu koles nie ma pojecia co za motor ma do sprzedania.
: pt paź 10, 2008 17:07
autor: dj domin1
Zrób fotki i pokaż. I podziel się informacjami
: pt paź 10, 2008 22:34
autor: AD6
300zł to za tanio chyba że faktycznie gościu niewie co sprzedaje druga sprawa w vento nie montowali wogóle 16V albo 2,0 8V albo VR6 taki był przeskok
: sob paź 11, 2008 01:23
autor: ASUS1986
: sob paź 11, 2008 21:21
autor: Borys
to 9A w automacie
: sob paź 11, 2008 22:40
autor: AD6
ze zdjęć stan nie za ciekawy ja bym przed zamontowaniem zrobił remoncik żeby mieć pewność że sie nie rozleci
: ndz paź 12, 2008 00:32
autor: Alec
AD6 pisze:ze zdjęć stan nie za ciekawy ja bym przed zamontowaniem zrobił remoncik żeby mieć pewność że sie nie rozleci
tez popieram, remont dla swietego spokoju bo silnik nie wyglada za dobrze a to ze stal 8 lat to tez wypadaloby rozebrac motor i zobaczyc jak to wyglada