Strona 1 z 1

Swap z 1.8 RP na PL

: śr paź 01, 2008 21:45
autor: tauka
Witam Kupiłem kompletny silniczek PL z autem. Niestety był na gazie i gazownicy sporo namieszali. Udało się to odpalić, jednak trzyma bardzo wysokie obroty i ma problem z rozruchem. Poprzedni właściciel wywalił filtr węglowy i ta rurka co idzie do baku jest wolna czy w tym może drzemać przyczyna??

Sprawa numer dwa to 2 wolne kable w okolicy rozdzielacza paliwa. Są w oryginalnej wiązce i maja kolory brązowy i biały. Niby wszystko jest podłączone (przy samym rozdzielaczu mam podpięte 2 kostki). Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

: czw paź 02, 2008 20:44
autor: przemoGTI
filtr węglowy nie ma nic wspólnego z tymi obrotami.. można wyrzucić i też będzie normalnie jeździło...
przyczyna wysokich obrotów może być wiele rzeczy musisz przedstawic dokładniej temat a co do wtyczki to daj foto tego wszystkiego to pomoge..

: czw paź 02, 2008 22:27
autor: tauka
przemoGTI pisze:co do wtyczki to daj foto tego wszystkiego to pomoge..
No właśnie nie ma za bardzo co zfotografować. Generalnie chodzi o to że nie ma tej wtyczki. W okolicach rozdzielacza paliwa sa dwa kabelki bez końcówki właśnie w oryginalnym oplocie. Mają kolor brazowy i biały.

A z obrotami jest teraz inny temat. zapłon był na maxa przyśpieszony, to go troszke cofnąłem, obroty zeszły, ale teraz tak jakby przygasa, szarpie silnikiem. no i nie za bardzo chce zapalać. Ale to i wcześniej było. Wrażenie mam takie ze go zupą zalewa, bo i swiece czarne i kopci i poprostu śmierdzi benzyną...

: czw paź 02, 2008 23:19
autor: cwa88
Przejrzyj wtryski i gumki wszystkie na wtryskach. Byc moze ktorys z wtryskiwaczy sie zawiesil.

: pt paź 03, 2008 08:23
autor: gumiś
luftwaga dostała strzały od gazu,prawdopodobnie i stad problem z zalewaniem i obrotami,przejzeć i wyregulować przesłone,ew,wymienić tależyk :helm: