Swap z 1.8 RP na PL

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Swap z 1.8 RP na PL

Post autor: tauka » śr paź 01, 2008 21:45

Witam Kupiłem kompletny silniczek PL z autem. Niestety był na gazie i gazownicy sporo namieszali. Udało się to odpalić, jednak trzyma bardzo wysokie obroty i ma problem z rozruchem. Poprzedni właściciel wywalił filtr węglowy i ta rurka co idzie do baku jest wolna czy w tym może drzemać przyczyna??

Sprawa numer dwa to 2 wolne kable w okolicy rozdzielacza paliwa. Są w oryginalnej wiązce i maja kolory brązowy i biały. Niby wszystko jest podłączone (przy samym rozdzielaczu mam podpięte 2 kostki). Będę bardzo wdzięczny za pomoc.


Obrazek

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » czw paź 02, 2008 20:44

filtr węglowy nie ma nic wspólnego z tymi obrotami.. można wyrzucić i też będzie normalnie jeździło...
przyczyna wysokich obrotów może być wiele rzeczy musisz przedstawic dokładniej temat a co do wtyczki to daj foto tego wszystkiego to pomoge..


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw paź 02, 2008 22:27

przemoGTI pisze:co do wtyczki to daj foto tego wszystkiego to pomoge..
No właśnie nie ma za bardzo co zfotografować. Generalnie chodzi o to że nie ma tej wtyczki. W okolicach rozdzielacza paliwa sa dwa kabelki bez końcówki właśnie w oryginalnym oplocie. Mają kolor brazowy i biały.

A z obrotami jest teraz inny temat. zapłon był na maxa przyśpieszony, to go troszke cofnąłem, obroty zeszły, ale teraz tak jakby przygasa, szarpie silnikiem. no i nie za bardzo chce zapalać. Ale to i wcześniej było. Wrażenie mam takie ze go zupą zalewa, bo i swiece czarne i kopci i poprostu śmierdzi benzyną...


Obrazek

Awatar użytkownika
cwa88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz gru 24, 2006 16:02
Lokalizacja: Kozin Pomorze, Szczecin
Kontakt:

Post autor: cwa88 » czw paź 02, 2008 23:19

Przejrzyj wtryski i gumki wszystkie na wtryskach. Byc moze ktorys z wtryskiwaczy sie zawiesil.


....zaVWsze spelniaj marzenia....

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pt paź 03, 2008 08:23

luftwaga dostała strzały od gazu,prawdopodobnie i stad problem z zalewaniem i obrotami,przejzeć i wyregulować przesłone,ew,wymienić tależyk :helm:
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 08:23 przez gumiś, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości