Strona 1 z 1

16V ABF + Turbo

: pt wrz 26, 2008 15:35
autor: Mentos
wiem że temat był już poruszany lecz nie znalazłem odpowiedzi "w pigułce" a mianowicie interesuję się tematem turbo w ABFie już od jakiegoś czasu (dodam że ABF będzie w MK1) wiem już mniej więcej co mi jest potrzebne lecz jak już się zdecyduję na taki setup to chciałbym kupić wszystko od razu i teraz pytanie do was co konkretnie potrzebowałbym by taki zestawik polatał długo i skutecznie? trafiłem w sieci na stronę www.bahnbrenner.com i tam jest tyle podzespołów że ja się troszkę zacząłem w tym gubić. Może ktoś jest w stanie zrobić mi na podstawie tej strony listę częsci ktore mialbym zamówić plus ewentualnie jakies dodatki z innych żródeł i to stanowiłoby kompletny zestaw do montażu. Jak pisałem mniej więcej już wiem co potrzeba lecz chciałbym się jeszcze poradzić by być na 100% pewnym , bo jest tam wiele produktów ktore nie wiem czy są potrzebne np. tytanowe sprezyny zaworów :) Mój cel to 250-300KM i żywotny silnik na dobrych częściach. z gory dzieki za pomoc

: pt wrz 26, 2008 16:29
autor: BARANMC1
Mentos, podjedz sobie do Pawła Hassego to ci powie co i jak, nawet mysle ze najlepszym sposobem bedzie danie mu tego do zrobienia od A do Z ,16 turbił juz kilka wied ma to w jednym paluszku

: pt wrz 26, 2008 17:33
autor: Mentos
BARANMC1 pisze:Mentos, podjedz sobie do Pawła Hassego to ci powie co i jak, nawet mysle ze najlepszym sposobem bedzie danie mu tego do zrobienia od A do Z ,16 turbił juz kilka wied ma to w jednym paluszku
pewnie ze to by było dobrym rozwiazaniem tylko ja chce czysto teoretycznie wywiedziec sie ile wyszly by czesci by ABFT latał , a potem bede kombinował co i gdzie :)

: pt wrz 26, 2008 20:04
autor: wojti
BARANMC1 pisze:Mentos, podjedz sobie do Pawła Hassego to ci powie co i jak,
heh niepowie ci , a dlatego że to jego chleb po części
a pozatym termin zrobienia to może w przyszłym roku by zrobił
i napewno kwota tego niemniejsza by była jak 20 tys. zł
:bajer:
części jak chcesz zrobić profi to myśłę że koszt około 15tys.zł
chociaż można by się zmieścić nawet poniżej 8 tys.zł wsztystko zależy od ciebie jakich chcesz częśći użyć

: pt wrz 26, 2008 20:04
autor: TOMEKKK
Myślę, że można zaczynac mając 10 tys zł

: pt wrz 26, 2008 21:07
autor: evolution
uturbienie abf na 250 ps bez kucia na gotowo to koszt 14500. z kuciem... no coz dobre graty troche kosztuja :helm: u gory jest temat podwieszony przeczytac 30 stron i bedzie jasne :green_fuck:

: sob wrz 27, 2008 12:44
autor: Mentos
evolution pisze:uturbienie abf na 250 ps bez kucia na gotowo to koszt 14500. z kuciem... no coz dobre graty troche kosztuja :helm: u gory jest temat podwieszony przeczytac 30 stron i bedzie jasne :green_fuck:
przy tej mocy chyba juzlepiej ten silnik zakuć? zeby polatał troche dłużej . czy warto inwestować w częsci z tej strony ? bo powiem szczerze ceny nie sa przerazajace jak na brand new:)

: sob wrz 27, 2008 14:12
autor: bugalon
Do 300 koni spokojnie seryjne graty wytrzymają i to bez większych problemów. Jak masz kase na kute korbowody i kute tłoki to pewnie że będą lepsze, pamiętaj tylko ze układ korbowo tłokowy to tylko 20-30% całkowitych kosztów (o ile robisz sam oczywiscie)

: sob wrz 27, 2008 14:57
autor: LCQ
Do 300 koni spokojnie seryjne graty wytrzymają i to bez większych problemów

taa, tylko żeby silnik był w świetnym stanie......trzeba by przeglądnać go dobrze....


P.S. Evo ta cena z małym remonetem głowicy??

: sob wrz 27, 2008 20:02
autor: evolution
maly remont silnika w cenie, wiec w tym i glowica :helm: a co do seryjnych... nieoficjjalnie seryjne graty wytrzymuja duzo wiecej niz 300 ps, nie wiemy jak dlugo pociagna ale na razie daja rade.. :bajer:

: czw paź 16, 2008 12:40
autor: WODA
Evo o czymś nie wiem??:D