Strona 1 z 1

Schemat podciśnień

: czw wrz 25, 2008 18:42
autor: dj domin1
Witam! Ma ktoś z was schemat podciśnień do PL'a. A także jak powinny być podłączone wężyki do tego filtra oparów. U mnie zdaje się brakuje jednego wężyka od podciśnienia(ten co steruje tą klapką ciepłe/zimne powietrze), i z tego filtra jeden wąż mam wolny(taki z trójnikiem). A i mam jeszcze odłączone podciśnienie to co leci do tego sterownika na podszybiu. Jak je podłącze to mi na LPG zabardzo z obrotów nie chce schodzić(staje na 1800). I jeżdżę z zaślepionym. Będę wdzięczny z porady! Pozdro!

: czw wrz 25, 2008 20:08
autor: CSR_GTI
dj domin1 pisze:A i mam jeszcze odłączone podciśnienie to co leci do tego sterownika na podszybiu. Jak je podłącze to mi na LPG zabardzo z obrotów nie chce schodzić(staje na 1800).
:crazy: Podciśnienie do sterownika koniecznie musi być bo to odpowiada za zapłon -sterowanie zapłonem :helm: Jak Ci pracuje na 1800 to bym szukał przyczyny gdzieś indziej... (zobacz czy da sie zassac z tego węzyka)... źle ustawiony gaz lub lewe powietrze albo źle ustawiony zapłon. Na benzynie ile masz?

: czw wrz 25, 2008 22:30
autor: evolution
tu same podcisnienia nie pomoga... gruntowne naprawianie pod maska... gdzies ma nieszczelnosc, elektryka pewnie tez martwa...

: czw wrz 25, 2008 23:25
autor: dj domin1
Na benzynie ma w miarę normalne obroty. Czasem się zawiesi na 1000 ale to żadko. Nieszczelność, ale gdzie? wszystko już przejżałem i nic nie słychać żeby było nie tak. Do wymiany mam czujnik temp bo mi rozruchowy nie działa, póżniej sprawdzę zapłon, i zobaczymy co wyjdzie.

: wt lis 18, 2008 14:02
autor: fuxxx
Mam dokładnie taki sam problem jak ty, podciśnienia nie podłączone tzn ten na podszybiu nie jest podłączony. I tak samo jak ty podczas gdy go podłącze to na gazie praktycznie przestaje pracować, albo nie wkręca się wogóle a jeżeli chodzi o benzyne to obroty skacza (regulator biegu jałowego) oraz nie wkręca się na obroty. Dlatego jeżdżę bez podłączonego komputera. Jeżeli ktoś wiedziałby co mogło by być spowodowane takim zachowaniem silnika to z góry dziękuje za poradę. Tu evolution mówi coś o elektryce, ale co dokładniej, komputer pokładowy normalnie działa tak jak i reszta rzeczy na desce rozdzielczej...

: wt lis 18, 2008 19:10
autor: evolution
ustaw dobrze zaplon bo masz mocno w polu... a jak juz ustawisz zaplon ustaw wtrysk tak jak pan z volksburga przykazal i sie auto samo naprawi... i kiedy to ja mowilem o elektronice pokladowej???:>

: wt lis 18, 2008 22:40
autor: lordpop3
Proszę schemacik ObrazekObrazek

: śr lis 19, 2008 11:57
autor: fuxxx
nie no mówiłeś o elektryce ogólnie ... a desce rozdzielczej to tylko dodatek odemnie hehe :)

: śr lis 19, 2008 21:22
autor: przemoGTI
fuxxx pisze:Mam dokładnie taki sam problem jak ty, podciśnienia nie podłączone tzn ten na podszybiu nie jest podłączony. I tak samo jak ty podczas gdy go podłącze to na gazie praktycznie przestaje pracować, albo nie wkręca się wogóle a jeżeli chodzi o benzyne to obroty skacza (regulator biegu jałowego) oraz nie wkręca się na obroty. Dlatego jeżdżę bez podłączonego komputera. Jeżeli ktoś wiedziałby co mogło by być spowodowane takim zachowaniem silnika to z góry dziękuje za poradę. Tu evolution mówi coś o elektryce, ale co dokładniej, komputer pokładowy normalnie działa tak jak i reszta rzeczy na desce rozdzielczej...
przyczyna może też być taka że LPG ci strzeliło i uszkodziło ten komp zapłonowy miałem tu już 2 taki przypadki.. zapodałęm zdrowy z innej PL-ki i problem z głowy