Strona 1 z 2

Trzyma mi wysokie obroty na biegu jałowym

: wt wrz 09, 2008 23:15
autor: Burza Jr
Na poczatku jak mu dalem po dupie to trzymal wysokie obroty wiec dalem mu sie napic WD 40 i sie uspakoil (lałem mu to do tego niby silniczka sterujaceg obrotami biegu jałowego) czyścilem go juz 2 razy na chwile pomagało, ale teraz to jest masakra odrazu po odpaleniu na zimnym silniku swiruje i praktycznie juz wogole nie chce spadac na wolne obroty tylko trzyma 2-3 tys :/ wqur.. mnie juz to bo czyszczenie nic nie pomaga co mam zrobic kupic inny ? co tam sie wogole moze w tym ustrojstwie zepsuć ?

: śr wrz 10, 2008 08:22
autor: TAZ
Na początek to odepnij kostkę jak rozgrzejesz silnik i zobacz jak się auto zachowuje. Jeżeli działanie tego zaworu powietrza dodatkowego jest takie samo jak w PF czy PB to zawór ten daje tylko więcej powietrza jak silnik się rozgrzewa i to tylko na wolnych obrotach. Jeżeli wyjęcie kostki pomoże to może się coś z elektryką paprać i daje ona błędne napięcie. Może to być wina czujnika temperatury silnika.

: pn wrz 22, 2008 21:22
autor: Burza Jr
No i tak wymienilem krokówke z ABFa ktory rowno chodzil na obrotach i ciul dalej to samo krew mnie zalewa juz bo to dzieje sie glownie jak mu dam wiecej gazu przeciagne go troche bardziej i poźniej hamuje to silnik mi ciagnie do przodu wyrzucam go na luzz to trzyma nawet 3,5 tys !!! wqu.. to jest na maxa msuze go dławic biegiem albo podotykac delikatnie gaz wtedy spada z obrótów piszcie jakie macie jeszcze sugestie , przepustnice tez przeczyściłem sam juz nie wiem co to mzoe byc :/

: pn wrz 22, 2008 21:29
autor: djtom
moze mikrostyk przy przepustnicy? podmień całą

: wt wrz 23, 2008 08:22
autor: TOMEKKK
Też stawiam na mikrostyk. Burza - looknij czy się linka gazu nie rozregulowała i nie jest zbyt napięta. Poza tym, zwróć uwagę, czy manetka w ogóle dotyka mikrostyku...

: wt wrz 23, 2008 10:35
autor: Leetveen
az moze to cos bardziej oczywistego typu nieszczelnosc na ktoryms z wezykow podcisnienia tzw. lewy luft?

: wt wrz 23, 2008 12:46
autor: Borys
TOMEKKK pisze:Też stawiam na mikrostyk. Burza - looknij czy się linka gazu nie rozregulowała i nie jest zbyt napięta. Poza tym, zwróć uwagę, czy manetka w ogóle dotyka mikrostyku...
abf ma TPS a nie mikrostyki

: wt wrz 23, 2008 20:57
autor: TOMEKKK
Borys pisze:
TOMEKKK pisze:Też stawiam na mikrostyk. Burza - looknij czy się linka gazu nie rozregulowała i nie jest zbyt napięta. Poza tym, zwróć uwagę, czy manetka w ogóle dotyka mikrostyku...
abf ma TPS a nie mikrostyki
To prawda. Mnie chodziło o stycznik powrotu manetki

: wt wrz 23, 2008 20:58
autor: djtom
Mnie chodziło o stycznik powrotu manetki
myślałem o tym samym - "mikrostyk" który zamyka przepustnica po puszczeniu gazu :bigok:

: wt wrz 23, 2008 21:31
autor: g-zone
a jest jakaś zasada ustawienia TPSa?? chodzi mi o jego położenie, ponieważ jest tam regulacja w dół w góre, czy ważne jest tylko żeby stykało z manetką????

: śr wrz 24, 2008 01:05
autor: Burza Jr
Dobra panowie zlukam z ta linka bo z tego co piszecie i tego co napisalem że dotykam ten gaz kilkakrotnie delikatnie i pomaga to może mieć sens :bigok: dam znac jutro :bigok:

: śr wrz 24, 2008 06:45
autor: TOMEKKK
Mlody wpadnij do mnie, to obadam.

Pozdr

: wt wrz 30, 2008 11:08
autor: Burza Jr
No i dla potomnych to był ten TPS raczej, do konca nie wiem bo wymieniłem cała przepustnice z drugiego ABFa i święty spokoj :bigok:

: śr paź 22, 2008 18:42
autor: LCQ
tez mam podobny problem zawieszają sie przy ok 1800 obr najczesciej, silnik ABF, TPS nówka właśnie zapodałem i nic dalej to samo, czy to nie czasem wina silniczka wolnych obrotów???jak macie jakś sugestie to piszcie, jak znajde problem to też napisze :helm: