Pompy oleju w 16V
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Pompy oleju w 16V
Czy ta z 9A podejdzie bez wymiany wałka pośredniego i kombinacji z kółkiem paska do KR/PL ? Pamiętam, że kiedyś to rozkminilem bo mierzyłem ale teraz jeden silnik mam w Bydgoszczy a drugi w Olsztynie i średnio mam jak sprawdzić.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
a ma ktos z was dojscie do etki??:> moze sie okazac ze pytanie jest co najmniej glupie... pompy robia zamiennie inne sa walki posrednie i zebatki
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
W etce sprawdzone, numery pomp do 9A i do KR różnią się i nigdzie nie jest napisane, czy pasują zamiennie (więc zakładam, że nie pasują). Zanim zadałem pytanie sporo poszukałem. Moge w ogole nie pytać i to sobie wymierzyć bo obydwie pompy mam. Nie chce mi sie specjalnie w tym celu jechać 250 kilometrow w jedna strone.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tak roznia sie tylko pierwszymi 3 literami..
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
To ze pasują zamiennie nei znaczy że sa takie same, pompa 9A/ABf- wysokośc kół jak w G60 czyli 36mm, KR/PL 32 czyli jak zwykłe 8V, pompa w KR/PL kręci się szybciej wiec mozna złożyć z tego niezłe klockievolution pisze:pompy robia zamiennie inne sa walki posrednie i zebatki
wałek jak i zebatka ta na pompie jest z KRa, nie podejdzie ta zmiana w drugą stroen, tzn wałak i kółka z 9A nie da sie włożyć do bloku KR/PL (za małą dziura w bloku, w którą wchodzi dekiel)bugalon pisze:no ale musiales przekladac walek pośredni czy podeszła ta od 9A bez żadnego problemu?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Dzieki toffic, konkretna odpowiedz, jedna taka uwaga tylko. Z moich pomiarow wynika, że 9A ma wysokośc kół 36mm a KR/PL 30 (u ciebie 32). Poza tym nie wszystkie pompy z 8V mają kółka 30(czy 32). Pompa z silnika ABA np (amerykańskie 2.0 8V) ma np koło 36mm.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
to jest opisane na forum dawno temu zgadnij prze kogo?? wiec to nie nowosc, a co do predkosci pompy to w kazdej 16v kreci sie o 25 procent szybciej...toffic pisze:pompa 9A/ABf- wysokośc kół jak w G60 czyli 36mm, KR/PL 32 czyli jak zwykłe 8V, pompa w KR/PL kręci się szybciej wiec mozna złożyć z tego niezłe klocki
[ Dodano: Wto Lip 29, 2008 16:52 ]
P.s. 36 ma kazdy silnik 8v po zdaje sie 91 roku z natryskiem na denko tloka, nie tylko pg
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
byc może, pamięć mam słabąbugalon pisze:KR/PL 30 (u ciebie 32)
z 2E równiezbugalon pisze:Pompa z silnika ABA np (amerykańskie 2.0 8V) ma np koło 36mm.
wiem kto to opisał bo czytałem Czy pompa w KR/PL i 9A/ABf kręci się tak samo szybko?? z tego co pamiętam to KR/PL wychodził szybciej, dlatego mam napęd z KR/PL + pompa 9A, efekt w postaci nadmiaru ciśnienia znakomityevolution pisze:to jest opisane na forum dawno temu zgadnij prze kogo?? wiec to nie nowosc, a co do predkosci pompy to w kazdej 16v kreci sie o 25 procent szybciej...
Podepnę się trochę pod temat...
Jak pisałem w historii swojego golfa musiałem do niego dokupować pompę oleju bo nie było ... Kupiłem jakąś noname z allegro za 80 zeta... ale teraz z biegiem czasu wynika że jednak są poważne różnice w obrębie tej części. Ja dodatkowo mam problemy z ciśnieniem oleju i zastanawiam się czy nie powinienem czasem kupić czegoś lepszego/ wydajniejszego.
Na pewno są tu tacy którzy mogą mi coś poradzić w tej materii... Wiem że polecacie firma FEBI ale doczytałem sie że i tu są różne rodzaje pomp.... no i cena też spora...
Niech ktoś łaskawie mi napisze o co chodzi z tymi pompami
Jak pisałem w historii swojego golfa musiałem do niego dokupować pompę oleju bo nie było ... Kupiłem jakąś noname z allegro za 80 zeta... ale teraz z biegiem czasu wynika że jednak są poważne różnice w obrębie tej części. Ja dodatkowo mam problemy z ciśnieniem oleju i zastanawiam się czy nie powinienem czasem kupić czegoś lepszego/ wydajniejszego.
Na pewno są tu tacy którzy mogą mi coś poradzić w tej materii... Wiem że polecacie firma FEBI ale doczytałem sie że i tu są różne rodzaje pomp.... no i cena też spora...
Niech ktoś łaskawie mi napisze o co chodzi z tymi pompami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości