PL + LPG+ BLOS jak to chodzi???

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt cze 20, 2008 21:02

jacek-special pisze:nie wiem czy lepiej włozyc lpg i blosa czy zwykła instalacja tez daje rade??
jak i tak kładziesz instalke to bez zastanowienia brać 1gen+blos. Niema wtedy zwezki w dolocie jak na mixerze a co za tym idzie mozna troche pomodzić... i najlpeiej parownik też dobrać taki z zapasem na konie. Bo jak pojezdzisz to zapragniesz wiecej - a jak zrobić konie to wszystko ładnie pisze w tym dziale.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt cze 20, 2008 21:26

jacek-special pisze:czyli te silniki dobrze jezdza na gazie tak??? i nie potrzebna jest sekwencja?
jakie mniej wiecej jest spalanie PL pb a gazu??
No ale musisz uważać na rozdzilacz paliwka i z raz dziennnie użyć benzyny do jazdy... sekwencja nawt zabardzo niepodejdzie tutaj bo jest wtrysk mechaniczny - ale raz sie spotkałem z wielopunktowym wtryskiem gazu w 1.8 16v. Najlepiej blos. Spalanie od 10 do 16 zalezy od stanu silnika i jazdy.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pt cze 20, 2008 22:06

ja mam pl z blosem,chodzi miodnie,ale mam digi II,i benzyne troche przekombinowaną,to znaczy jak ustawie cisnienie na wtryski miedzy 4.2 a 4.8bar,to na benzynie strasznie sie napedza ale jest wysokie spalanie, :jezor:
Ostatnio zmieniony pt cze 20, 2008 22:06 przez gumiś, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » sob cze 21, 2008 01:14

jacek mateosh ma PL z blosem i zadowolony jest bardzo, ale mowil ze jednak troche slabiej na LPG lata


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
cbr16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:48
Lokalizacja: Kozy
Kontakt:

Post autor: cbr16v » sob cze 21, 2008 23:14

ja mam blosa w KR i na Digi I ale na lpg mi idzie na razie lepiej bo nie mam jeszcze wystrojonego


DIGIFANT I ;)

bindziak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr lis 07, 2007 23:02
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: bindziak » wt cze 24, 2008 10:51

siemka! ja mam seryjna PL-ke na blosie. jestem zadowolony i to nawet bardzo! w sumie do benzyny nie ma duzej roznicy w mocy- zalezy od jakosci gazu. a jezli chodzi o ekonomie to rewelka- gazu w miesciprzy dosc ciekziej nodze pali 14 l a na strasie zszedzlem na 10.4 nie przkraczajac 130km/h. takze 100 km w miescie wychodzi 28 zl a na benzynie 12l to jest lekko wiec oszczedzasz ponad 20 zl na 100km. jezli masz mozliwosc wziecia PL z gazem to z mojego doswiadczenia polecam- jezli jest to dobrze zestrojone to bedziesz bardzo zadwolony!
Ostatnio zmieniony wt cze 24, 2008 10:53 przez bindziak, łącznie zmieniany 1 raz.


bindziak

Awatar użytkownika
Gulff
TerminatoR
TerminatoR
Posty: 73
Rejestracja: czw lip 19, 2007 19:42
Lokalizacja: Scunthorpe UK

Post autor: Gulff » wt cze 24, 2008 20:17

witam tez mam 1.8 16 v na gazie z blosm z tym ze ja mam hybryde kr+pl plus lekkie mody i miałem to wczesniej na zwykłej instalce 2 gen.z bingo M i powiem ze zwykła instalka to tragedia....kto jezdzi na 1.8 16v na zwykłej instalce nie wie co traci w porównaniu z dobrze wyregulowanym blosem :satan: dodam ze zwykle gazownicy wkładaja za słabe reduktory gazu(np.do 140km)u mnie tak było i ostatnio zmieniłem na taki do 200km i jest super wrecz bajecznie :helm: a spalanie jest na poziomie srednio 12-14l gazu najmiej miałem 10,5l pozdro i polecam blosa + dobry reduktor do 1.8 16v
Ostatnio zmieniony wt cze 24, 2008 20:19 przez Gulff, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » pt cze 27, 2008 00:19

CSR_GTI pisze:sekwencja nawt zabardzo niepodejdzie tutaj bo jest wtrysk mechaniczny -
co ma piernik do wiatraka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :chytry:
normalnie można załadować sekwencje
różnica między sekwencja a blosem jest ale niezbyt wielka przy seryjnej PL-ce
ale jak ktoś chce coś kręcić na więcej to lepsza sekwencja..
dla porównania na digi I 2.0 16v po modach 164.7KM na benzynie
163.2 na sekwencji i 149.1 na blosie :bigok:


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości