Strona 1 z 4

wykres FakersA ABF

: sob maja 17, 2008 00:41
autor: GTO
dziś samochód został zmierzony na seryjnym kolektorze ssącym, dalsze mody prawdopodobnie ITB i skok mocy o kolejne 20km, małe pofalowanie widoczne na dolnych RPM zostało już wyleczone w drodze powrotnej z DYNO.

temp w dolocie 37st C !!!!!!!!!!!!!!!


Obrazek


mody:
-porting
-wałki schrick
-układ wydechowy
-Ms'nS

: sob maja 17, 2008 10:35
autor: djtom
jaki koszt wyżej pokazanego wyniku dla przeciętnego obywatela będącego klientem w digitunie?

: sob maja 17, 2008 22:19
autor: evolution
gratki, mozna pogratuowac, chyba pierwszy oficjalny ABF o normowanej mocy 200 ps'a,

p.s. temp w dolocie nic raczej nie ma do tego ile macha pokaze, zawsze norma wyjdzie ta sama tylko Pmot sie zmieniac bedzie

: sob maja 17, 2008 22:49
autor: bvw08
OOOOOOOOOOO wynik bardzo fajny gratki

: sob maja 17, 2008 23:19
autor: To_mas
bravo !! super :wynika a to jak czytam jeszcze nie koniec :)

: sob maja 17, 2008 23:43
autor: LCQ
Nieźle Krzysiek :pub: znowu pokazałeś co umiesz ;-) ,gratuluje wyniku!!

P.S. Układ wydechowy cały?? z kolektorem??? jaka średnica ?? 60tka?

: ndz maja 18, 2008 18:33
autor: toledo
Piękna moc i trzymam kciuki za więcej :okej:
Ponawiam pytanie o cenę

Wałki przy tych obrotach to wciąż na hydraulice? Jak ostre, jeśli to nie tajemnica.

: ndz maja 18, 2008 19:50
autor: GTO
cena na priv

Evo może i masz racje tylko jak było zimno na początku za 1-2 pomiarem wypluło jakieś 6km więcej,

nie mam tego wykresu bo ten ostatni został uznany za oficjalny, skwar po kilku hamowniach jest wielki, nagrzanie całego silnika i kolektora ssącego duże to takie info dla niebędących nigdy przy dyno.

więcej KM nie zrobi już na tym setupie choć silnik chciałby sie zakręcić wyżej , w okolicach 6600 w kolektorze pojawia sie podciśnienie, wiec albo większa przepustnica albo/i przebudowanie kolektora , jest plan na ITB ale co z tego wyjdzie to zobaczymy.

: ndz maja 18, 2008 22:58
autor: kkk13
Zaskakująco nisko ten motorek osiąga 200km, typeR czy Clio Sport robia to ciut wyżej, bardzo fajne parametry, wałki sa chyba 276 ssanie i wydech kojarzę.. Pytanie GTO - jak przypuszczasz czy udałoby sie Tobie osiągnąć podobny wynik na oryginalnym kompie?? I dwa - przez najbliższe 2-3 tygodnie mam nadzieje poskładać auto, zapakować na lawetke i przyjechac w końcu do Was na południe, rozumiem że nie będzie problemu z tym, że wystroisz auto również u Compotów w Bielsku na Maha??

: pn maja 19, 2008 07:43
autor: GTO
samochod stroje przewaznie na drodze, na MAHA to tylko pomiar ewentualnie małe poprawki jak w tym przypadku, hamownia jest w gliwicach , kompoty jeszcze nie mają swojej.

seryjne ecu da sie zrobić jest to tylko kwestia czasu i ilości przejechanych KM + znalezienie i wyłączenie kilku "brudzących" na wysokich RPM algorytmów, MS w tym przypadku sam nauczył się VE table podczas jazd testowych, na maha zrobiłem dosłownie delikatne korekty.

: wt maja 20, 2008 01:22
autor: Burza Jr
Miodzio :D niedługo pora na moja wizyte u ciebie :bigok:

: śr maja 21, 2008 14:23
autor: pat_stamet
faktycznie skwar na hamowni ogromny i na początkowych pomiarach pokazywało 6KM więcej.
wałki schrick 276
wydech 63,5 na dwóch przelotach
kolektor 4-2-1

od przyszłego tygodnia bedziemy próbowac zrobic ITB własnoręczne :grin:

: czw cze 05, 2008 14:47
autor: Apsik
pat_stamet pisze:od przyszłego tygodnia bedziemy próbowac zrobic ITB własnoręczne :grin:
Znając Krzysztofa :) uda sie :bajer:

: czw cze 05, 2008 16:22
autor: wapniak6
piękny wynik :okej: