Strona 1 z 1
nie łapie obrotów ??
: sob maja 03, 2008 22:19
autor: skwaros
Nie raz jest tak że jak odpalam auto (zimne) to nie łapie od razu obrotów, po zapaleniu jest jakies 600-700 i troszke go potelepie i wskakuja na te 1100-1200 i potem jest już dobrze. A dzisiaj to jak się zagrzał porządnie (ze 98 stopni) to po zgaszeniu i jak troszke przestygł (powiedzmy 50) to po zapaleniu od razu zgasł, po drugim zapaleniu juz lepiej na początku obroty 600-700 (po dodaniu mocno gazu lekko przerywał) a po chwili obroty wzrosły do 1000-1100 i już wszystko dobrze. Co tam trzeba sprawdzić? Co odpowiada za obroty przy uruchamianiu?
: pn maja 05, 2008 08:40
autor: bugalon
ale spadają tylko obroty czy wypadają zapłony ? Kiedy swiece wymieniales ?
: pn maja 05, 2008 09:36
autor: skwaros
Tylko zauważyłem że spadają obroty. Świece wymieniane jakieś pół roku temu.
: pn maja 05, 2008 19:22
autor: rony
sprawdz sobie silniczek krokowy ,one czasem niedomagają
: pn maja 05, 2008 21:24
autor: pablo16v
tez bym postawil na silniczek fakt nowy jest drogi zalezy od modelu ja mam nowy i chodzi rowno bo kupujac uzywany to jak na loterii w ciemno albo kupisz taki sam albo bedzie gorzej a moze trafisz w 10 tke i bedzie chodzil rowno ale jak dlugo tego nikt nie wie handlaze mowia ze chodzil wczesniej dobrze to zapytaj sie czy ci gwarancji udziela na uzwke ze jest w 100% dobra
: wt maja 06, 2008 18:42
autor: rony
przypomniałem sobie jeszcze o stycznikach na przepustnicy.a dokładnie ten na pierwszej co informuje o zamkniętej przepustnicy.już dokładnie nie pamiętam, niechcę bajek opowiadać ale on chyba ma być załaczony na zamkniętej przepustnicy, można to sprawdzić poruszając pierwszą przepustnicą i po puszczeniu jej ma być słyszalny styk tego stycznika.
: wt maja 06, 2008 21:19
autor: CSR_GTI
rony pisze:przypomniałem sobie jeszcze o stycznikach na przepustnicy.a dokładnie ten na pierwszej co informuje o zamkniętej przepustnicy.już dokładnie nie pamiętam, niechcę bajek opowiadać ale on chyba ma być załaczony na zamkniętej przepustnicy, można to sprawdzić poruszając pierwszą przepustnicą i po puszczeniu jej ma być słyszalny styk tego stycznika.
dokładnie tak... on włącza silniczek krokowy.
może być jeszcze coś z regulatorem ciśnienia paliwa...