Strona 1 z 1

[mk1] Zalewa silnik 2.0 16v

: wt kwie 15, 2008 18:53
autor: mcyplik
Pytanie bo jeszcze nie jezdze nim ale byla jazda testowa po wlozeniu silnika czy przyczyna tego może być niezałozony filtr powietrza. Jeszcze jedno pytanie czy do mk1 cabrio podpasują felgi 15' 7j et 35 czy nie beda chaczyly o ranty przy duzej glebie.

: wt kwie 15, 2008 19:17
autor: malutki
mcyplik pisze:niezałozony filtr powietrza
raczej nie powinno to byc problemem
mcyplik pisze:felgi 15' 7j et 35
od tego inny dzial :bajer: ale mogo powiedziec ze wejda, kolega m@rtinmial u siebie w mkI cabrio ronal r10 zalozone i jezdzil :)

: wt kwie 15, 2008 20:52
autor: mcyplik
to gdzie szukać przyczyny?

: śr kwie 16, 2008 09:08
autor: Łuki
15" na 7J i przy tym ET nie będzie tarło o nic, nawet 8J nie powinno... no zależy jeszcze jaki masz zawias
ja przy 8.5 i gwincie rozklepałem nadkola i jest OK

: śr kwie 16, 2008 10:18
autor: malutki
mcyplik, zaloz temat w dziale zajmujacym sie tematyka 16v i tych silnikow,oni powinni bardziej pomoc

: śr kwie 16, 2008 13:29
autor: chmuraIV
mcyplik, zeby nie zasmiecac forum, to jak chcesz moge przeniesc ten temat

: śr kwie 16, 2008 21:53
autor: mcyplik
chmuraIV, to przenieś go.

Czy znacie kogoś z okolic trójmiasta osobe warstat zajmujący sie regulacja wtrysków mechanicznych?

: sob kwie 19, 2008 17:19
autor: Gulff
a jakie sa objawy tego zalewania? czy tylko czarne siece czy cos innego np muli(dusi sie) na wolnych a przy otwarciu drugiej przepustnicy i wysokich obrotów jest juz ok??? :hmm: ja kiedys mialem cos podobnego w moim z tym ze mam mk2 1.8 16v i była to wina białego czujnika w głowicy(tak dokładniej to sie okazało ze w srodku wtyczki co nachodzi na ten czujnik był wyrwany jeden kabelek)ale czujnik i tak kupiłem nowy i jak reką odjął :helm:

: sob kwie 19, 2008 18:45
autor: mcyplik
Jest tak na jak napisałeś z tym że raz mi się tak zadusił ze przez przepustnice poleciała benzyna. Gdzie tego czujnika szukać?

: ndz kwie 20, 2008 10:14
autor: evolution
mcyplik pisze:Jest tak na jak napisałeś z tym że raz mi się tak zadusił ze przez przepustnice poleciała benzyna. Gdzie tego czujnika szukać?
rozwin ta mysl... jak mozesz i opisz dokladnie problemy

: ndz kwie 20, 2008 11:03
autor: mcyplik
problem polega na tym ze silnik ma obroty kolo 2 tyś jesli sa mniejsze to auto nie ma sily ruszyc tzn przy puszczaniu sprzegla i dodawaniu gazu zaczyna go zalewac tzn spadek mocy i slychcac jak sie duzi czasem nawet zaczyna szarpac.
gdy wejdzie na wyzsze obroty to to ciagnie jak nalezy. gdy sie chce jechac spokojnie a nagle przyspieszyc zaczyna szarpac i takze traci moc.
zauwazylem ze pod aparatem wtryskowym tam gdzie powinien byc filtr powietrza znalazla się benzyna nie wiem skad i jak bo nie mialem czasu do tego gojsc.
po odpaleniu go dzisiaj z wydechu wydobywaja sie niebieskie spaliny po dodaniu gazu.
dodam ze jest jeszcze nie zalozony filtr powietrza

: ndz kwie 20, 2008 12:46
autor: evolution
mcyplik pisze:problem polega na tym ze silnik ma obroty kolo 2 tyś jesli sa mniejsze to auto nie ma sily ruszyc tzn przy puszczaniu sprzegla i dodawaniu gazu zaczyna go zalewac tzn spadek mocy i slychcac jak sie duzi czasem nawet zaczyna szarpac.
gdy wejdzie na wyzsze obroty to to ciagnie jak nalezy. gdy sie chce jechac spokojnie a nagle przyspieszyc zaczyna szarpac i takze traci moc.
zauwazylem ze pod aparatem wtryskowym tam gdzie powinien byc filtr powietrza znalazla się benzyna nie wiem skad i jak bo nie mialem czasu do tego gojsc.
po odpaleniu go dzisiaj z wydechu wydobywaja sie niebieskie spaliny po dodaniu gazu.
dodam ze jest jeszcze nie zalozony filtr powietrza
benzyna w tym miejscu w malych ilosciach to zjawisko normalne, jesli jest jej poro trzeba posprawdzac powrot paliwa. moze przytkany reszta problemow moze wynikac z sondy lambda lub nieszczelnosci dolotu a na samym koncu z regulacji

: ndz kwie 20, 2008 13:01
autor: mcyplik
Wiec mam pytanie czyli silnik DX który byl wczesniej tez na wtrysku mechanicznym mial powrot czy masz może jakies zdjecia ktory to przewod powrotny.

: ndz kwie 20, 2008 16:20
autor: CSR_GTI
mcyplik pisze:ktory to przewod powrotny.
na rozdzialaczu masz małe strzałki strzałki i według nich możesz stwierdzić który to powrót ;)

[ Dodano: 09 Lip 2008 17:33 ]
w tamtym tygodniu grzebałem trochę i śmiało mogę napisać ze zalewanie to wina źle ustawionego zapłonu... jak się ustawi zapłon na cacy to jest różnica jak miedzy niebem a ziemią.