Strona 1 z 1
1.8 16v czy ABF
: pt kwie 04, 2008 12:40
autor: _Nosek_
Witam mam pytanie czy lepiej bd kupic mk2 z mocniejszym silnikiem KR czy lepiej zakupic jakis 1.6 i potem w miare mozliwosci wsadzic ABF'a ? jesli tak to w jakich granicach cenowych by taki swap kosztowal
: pt kwie 04, 2008 17:08
autor: CSR_GTI
kupisz 1.6 to musisz swapować hamulce itd... zeby sie kupy trzymało
wsadzisz abf masz ciut lepszą konstrukcyjnie jednostke...
kupisz KR wyremontujesz posadzisz mu digifanta1 i masz lepszą jednostke niz ABF
...takze to zalezy co chcesz dalej robic, ile masz nakładu kasy i ile cierpliwosci żeby to składać
: pt kwie 04, 2008 17:16
autor: _Nosek_
jesli mowisz ze jest ciut ronica to chyba bardziej rozsadnie kupic juz z KR ta ?
kasy no powiedzmy ze bd miec 5000 na mody odrazu po kupnie...
a i co to ten digifant1
: pt kwie 04, 2008 17:40
autor: CSR_GTI
jak chcesz koneicznie mk2... i 5kilo złotych po kupnie... to tylko KR...
digifant to taki wtrysk plaiwa... jest elektroniczny. W KR masz wtrysk k-jetronic - mechaniczny. Zmiana wtrysku to koszt koło 1500zł ale wtedy silnik odżywa... no w sumie te 5k zł to w sam silnik władujesz
: pt kwie 04, 2008 18:02
autor: LCQ
jak dla mnie KR lepiej kupić żeby uturbić a ABFa żeby podkręcić jako N/A :green_fuck:
: pt kwie 04, 2008 22:34
autor: GTO
kupuj mojego ABFa
2.0 ma wiekszy moment i jest to odczuwalne w mk2 w porownaniu do 1.8
1.8 wyzej sie kreci , zalezy co chcesz z tym robic, ja jestem za 2.0 bardziej.
: sob kwie 05, 2008 02:29
autor: Burza Jr
2.0 16 V ABF !
niedługo mam i sprawia mase radości
: sob kwie 05, 2008 13:38
autor: _Nosek_
heh wiadomo ze ABF jest troche lepszy ale czy jest na tyle zeby sie bawic w swapy jak
bo w angli raczej nie ma roznicy cenowaj w mk2 czy jest silnik KR czy jakis 1,6 dalej nei wiem ile taki swap abfa by kosztowal
: sob kwie 05, 2008 13:56
autor: CSR_GTI
_Nosek_ pisze:nie ma roznicy cenowaj w mk2 czy jest silnik KR czy jakis 1,6
ja bym sie niezastanawiał długo
[ Dodano: 05 Kwi 2008 13:58 ]
z KR'a na ABF'a bedzie łatwiej przejść niz z 1.6
: sob kwie 05, 2008 18:08
autor: _Nosek_
Ok chyba madrzejszym jednak rozwiazaniem bd zakupienie mk2 z KR i przerobic silnik np tym digifantem1 itp juz powoli odkladam kaske tylko najgorsze bd oczekiwanie na prawko bo musze czekac jeszcze ponad rok a na golfa zarobie w 3 tygodnie
: ndz kwie 06, 2008 00:59
autor: olozwirski
Jak chcecie porownywac ABFa do KRa to zawsze ABF wyjdzie na plus, spalanie/ osiagi/ podatnosc na tuning. Cenowo wyjdzie drozej ale w dlugodystansowym rozrachunku nie ma sie co zastanawiac.
: pn kwie 07, 2008 07:59
autor: TOMEKKK
olozwirski pisze:Jak chcecie porownywac ABFa do KRa to zawsze ABF wyjdzie na plus, spalanie/ osiagi/ podatnosc na tuning. Cenowo wyjdzie drozej ale w dlugodystansowym rozrachunku nie ma sie co zastanawiac.
Amen. I ma ten plus, że wytrzymuje naprawdę sporo.
: wt kwie 08, 2008 10:47
autor: Burza Jr
TOMEKKK pisze:olozwirski pisze:Jak chcecie porownywac ABFa do KRa to zawsze ABF wyjdzie na plus, spalanie/ osiagi/ podatnosc na tuning. Cenowo wyjdzie drozej ale w dlugodystansowym rozrachunku nie ma sie co zastanawiac.
Amen. I ma ten plus, że wytrzymuje naprawdę sporo.
Alleluja
kiedy mnie przewieziesz bestią ?
: wt kwie 08, 2008 13:29
autor: przemoGTI
olozwirski pisze:Jak chcecie porownywac ABFa do KRa to zawsze ABF wyjdzie na plus, spalanie/ osiagi/ podatnosc na tuning. Cenowo wyjdzie drozej ale w dlugodystansowym rozrachunku nie ma sie co zastanawiac.
TOMEKKK pisze:olozwirski napisał/a:
Jak chcecie porownywac ABFa do KRa to zawsze ABF wyjdzie na plus, spalanie/ osiagi/ podatnosc na tuning. Cenowo wyjdzie drozej ale w dlugodystansowym rozrachunku nie ma sie co zastanawiac.
Amen. I ma ten plus, że wytrzymuje naprawdę sporo.
jasne że ABF tu nie ma dwóch zdań a co do zakupu budy to proponuje zakup odrazu z 16v albo g60(był taki na allegro tylko że biały) chciażby ze względu na same hamulce czy też czarny środek