1. Nie trzeba ale powinienes wymienić
2. Zdejmujesz miske, odkrecasz korbowody i wypychasz tloki do góry
3. Na to zeby wszystko ukladac w porzadku i kolejnosci w jakiej to rozbierasz. Jesli odkrecasz alternator to srubki do niego powinny byc w reklamówce przywiązanej do niego (ewentualnie w kartoniku podpisanym ALTERNATOR). To samo dotyczy innych elementów. Jesli nie robiles tego wczesniej cykaj fotki zanim cos rozbierzesz zebys potem zmontowal tak jak powinienes
4. Wszystkie elementy powinny byc dokręcone z właściwym momentem. Każda śrubka/nakrętka ma zdefiniowany moment z jakim musi być dokręcona. Momenty dokręcania śrub podają niektóre cwane programy jak Elsa np
5. Komplet profesjonalnych kluczy nasadowych, komplet dobrych imbusów, komplet dobrych kluczy plaskooczkowych, klucz dynamometryczny. Do tego kombinerki, młotek i kilka innych przydatnych rzeczy o których teraz nie pamiętam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
))
Linków i instrukcji nie mam, jesli Ci na tym zalezy kup ksiązkę "Golf 3 Sam naprawiam" do silników 16V. Opis tam mają całkiem niezły. Czasem rzucą jakąś nazwą klucza serwisowego ale przy odrobinie kombinacji i pomyslunku obejdzie sie bez tego.