jakiej szerokości powinna być chłodnica w KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

jakiej szerokości powinna być chłodnica w KR

Post autor: skwaros » pt lut 01, 2008 18:44

różnie piszą w internecie i już sam nie wiem. Można zamontowac chłodnice od samochodu z klimatyzacja do samochodu bez klimy ?

Najlepiej jak by ktos zmierzył u siebie w silniku KR szerokość chłodnicy.

pozdro :okej:


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt lut 01, 2008 20:46

skwaros, sprawa jest bardzo prosta nr oryginalu 191 121 251 C: 675 mm,dla auta z klimą, bez klimy nr 430 mm nr oryginału 191 121 253 L



Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » pt lut 01, 2008 21:07

to jakieś to dziwne. To czemu w GTI 8v PF PB była montowana o szerokości 525mm czyli wieksza niz w GTI 16V? Mi się autko grzeje i chce wstawić nowa, wiekszą chłodnicę. I nie wiem czy brać tą 675mm która jest do aut z klima, ale była tez montowana do Scirocco z silnikiem KR, PL i nie było klimy czy może ta 525mm z PL, PB .
Ostatnio zmieniony pt lut 01, 2008 21:09 przez skwaros, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt lut 01, 2008 21:12

masz tu taj screena
Obrazek



Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » pt lut 01, 2008 21:25

jaszczur, ok dzieki, juz widze :).

A jaka polecacie żebym wsadził. Chyba nie bedzie problemów zadnych jak wsadze tą do wersji z klimatyzacja?


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob lut 02, 2008 10:10

skwaros pisze:Chyba nie bedzie problemów zadnych
jak Ci sie zabardzo gzreje to raczej wieksza chłodnica powinna być lepsza. Lecz pamietaj ze silnik powinien miec temperature pracy - tutaj mi głównie chodzi oto że moze Ci sie grzac jak wolno jedziesz, bo jak szybciej to temperatura normalna. Druga sprawa powiedz jaka jest temp oleju (z MFA) ...bo można też pójść w tą strone i założyć chłodnice oleju ;)


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » sob lut 02, 2008 12:46

CSR_GTI pisze:Druga sprawa powiedz jaka jest temp oleju (z MFA)
jak sie już nagrzeje to utrzymuje sie 98 stopni, a w lato to czesto jest 100-104 . Chłodnica oleju juz troche kosztuje. Ale jak zmienie na wieksza chłodnice to jak coś to też spadnie temp. oleju :chytry:


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob lut 02, 2008 12:57

No jak zmienisz chłodnice na wiekszą to temp oleju tez powinna spaść troszke. U mnie z tym olejem tak samo. Już raz pytałem ludzi jaką mają temp oleju i mowili koło 80... ale widze ze masz tak samo jak ja wiec sam juz niewiem czy tak powinno być czy jednak zadużo.


18K4F inside... RWD car :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości