Strona 1 z 1
Problem MK3 ABF Turbo...
: czw sty 31, 2008 11:03
autor: MiChAoS
czesc wszystkim... zarazm mam maly problem i niemoge dojsc co to (sa tylko podejrzenia) zarazem zlozylismy turbinke do ABF-a... wszystko jest ok oprocz tego ze w na luzie normalnie kreci do konca a na biegach 3, 3.5 tys obr i zaczyna przerywac, szarpac? Czym to moze byc spowodowane?? pierwsze co to poszla pompa paliwa VR6 out i wpadla walbro 255, zrobilo sie troche lepiej bo na poprzedniej to juz wogule... hmm moze byc to niewydalnosc listwy wtryskowej seryjnej? mam dodatkowe tylko jeszcze nie podlaczone czekam na strojenie...?? aha wczoraj wieczorem dojrzalem ze mam przebicie na 2och kablach moze byc tego wina?? przypominam na luzie kreci do konca... turbina przy 2.200obr ma 0,2 bara... moze wy cos podpowiedcie... z gory dziekuje

: czw sty 31, 2008 11:33
autor: bugalon
1. Jakie masz EGT pod obciążeniem ?
2. Jak wygląda współczynnik lambda podczas jazdy pod obciążeniem ?
Acha, jesli szybko tego nie wystroicie, to stopicie motor takimi jazdami.
: czw sty 31, 2008 11:57
autor: MiChAoS
egt jeszcze nie podlaczone dopiero w weekend bedzie podlaczone wszystko... a samochod dopiero wyjechal pierwszy raz na ulice w celu spr. czy wszystko dziala w czasie jazdy, wczesniej tylko odpalany nic wiecej...,oczywisie nie byl katowany odrazu, jazda wygladala nie przekrczajac max2.500, 2.800obr, raz tylko dostl wiekszych obrotow w celu sprawdzenia ale tak jak mowie przerywa (szarpie) wiec nic na sile, golfik zjechal do garazu dlatego zapytalem czy moze byc to spowodowane tym ze niejest wystrojony jezdzi (stoi) na seryjnym ECU...a to ze napisalem ze na luzie kreci do konca to tez bylo tylko w elu sprawdzenia czy na luzie dzieje sie to samo... wiem, wiem dlatego obecnie stoi i czekam jeszcze pare dni na $$ i jedzie na strojenie...
: czw sty 31, 2008 13:17
autor: GTO
normale ze przerywa, ECu widzi nadcisnienie i przerywa.
wtryski seryjne sa zasłabe na turbo, wymien wryski pierw na jakies 500cc , pozniej najprosciej zestroic to na kompie z G60.
: czw sty 31, 2008 14:53
autor: TOMEKKK
Dokładnie - zestroić na nowym kompie (ew. inny mapsensor) i nie szaleć teraz, bo będzie po tłokach. Wtryski seryjne sa do dupy że tak powiem więc też do wymiany. Pompa paliwa seria starcza na 300 koni, ale dobrze, że macie Walbro
: czw sty 31, 2008 17:20
autor: wojti
: czw sty 31, 2008 17:24
autor: MiChAoS
GTO dzieki wielki

, takze juz wiem o co chodzi... tak tez przepuszczalismy ale to tylko przepuszczenia... stroic chcialem na smt6 bo juz gadalem z gosciem...
: czw sty 31, 2008 19:48
autor: evolution
: czw sty 31, 2008 21:09
autor: nezzo
ja moze z troche innej parafii bo zatrzymalem sie na digi 1 i dobrze mi z tym. niech mnie ktos sprostuje ale czy abf nie chodzi na digi 2 ktory jest do silnikow wolnossacych?

: pt lut 01, 2008 00:08
autor: cbr16v
abf raczej hodzi na digi 3 i jakas versja od roczniku 94> 3.2 tak mi sie wydaje
: pt lut 01, 2008 11:40
autor: chosen
nezzo, digi II to ja mam w swoim PFie.