Strona 1 z 1

swap z PF na KR

: wt sty 01, 2008 21:33
autor: -pawlo111
Mam pytanei do tych co swapowali na KR. wiadomo juz 16v to inaczej.

Podejdzie skrzynia od PFa o oznaczeniu AUG do 16v? jesli nie to co trzeba zmienic?

: wt sty 01, 2008 22:10
autor: toffic
Jak zostawisz sprzęgło z PFa to podejdzie

: wt sty 01, 2008 22:11
autor: -pawlo111
czyli skrzynia z PFa i sprzęgło jak zostawie to nada mi sie ten zestaw do silnika 1.8 16V KR? :goof:

: wt sty 01, 2008 22:22
autor: toffic
tak

: pt sty 11, 2008 17:57
autor: chudzik5
Panowie odkopuje temat, powoli mam dosc swojego PF'a i zastanawiam sie nad Swapem na KR'a moglby ktos napisac dokladnie co jest mi potrzebne co z elektryka itd jestem w tym temacie zielony... Tata mechanik ale nigdy takich rzeczy nie robil :D Pomozecie?

: pt sty 11, 2008 18:07
autor: -pawlo111
z tego co sie orientuje to skrzynia i sprzeglo moze zostac z PF-a

Silnik KR 16V do tego wiązka i komputer od 16v. Nie wiem jak reszta czyli węzyki podcisnieniowe itp. Najprosciej by bylo kupic takie mkII po dzwonie zeby tylko silnik byl na chodzi i przełozyc wszystko do twojego. Czasem i za 1500zł kupi taka po dzwonie. A sam silnik z osprzętem i kompem moze kosztowac podobnie.

Akurat kolega ma tak samo jak ty. Ma PFa ale sie wkurza bo mu siald przeplywomierz, nie dawno silnik krokowy i kupil KRa ale nie ma osprzetu i narazie lipa.
A co ci sie dzieje z PF-em. Ja tez mialem PF-a ale mi sie spali i teraz mam wstawiony 1.6TD+intercooler :grin: Napisz co mu jest bo ja sie przy swoim dobrze ogrzebalem.

: pt sty 11, 2008 18:10
autor: adi87
chudzik5, najlepiej jakbyś miał ECU razem z wiązką wtedy jesteś w domu :D reszta zostaje tylko wydaje mi się ze ten grzyb na przewodzie odpowietrzającym(?) który idzie do filtra węglowego jest inny. Ja akurat jestem po swapie w drugą stronę tzn kupiłem budę w której był KR

: pt sty 11, 2008 19:54
autor: chudzik5
Nom dobra ale jak juz bede mial ta wiazke to gdzie to podpiac itd? zieloniutki jestem w tym wiec pytam...

: pt sty 11, 2008 20:06
autor: adi87
chudzik5, wywalasz kompa od PFa i całą wiązkę od niego wyciągasz przez pas podszybia i układasz nową o KR i podpinasz kompa potem tylko wszystkie wtyki na swoje miejsca i git

: pt sty 11, 2008 23:51
autor: chudzik5
Kurcze i sie tak zastanawiam bo ja mam gaz a od kilku osob slyszalem ze te silniki(KR)gazu nie lubia... Prawda to? I teraz juz niewiem, no chyba ze mi sie uda swojego PF'a naprawic to zostawie :D

: pn sty 21, 2008 20:23
autor: jozek88
chudzik5, no gaz do Tych silnikow to nie za dobra rzecz a po zatym rozwala mnie cos takiego jak ktos szykuje sie na autko o takiej mocy i chce wrzucac gaz jak chce jezdzic tanio to kupie 1.3 a jak mysle o takim silniku jak Kr to znaczy ze chce czuc ta moc jaka ma i mnie stac na tankowanie benzyny a jak mnie nie stac to kupuje 1.3

: wt lut 19, 2008 19:46
autor: Much77
-pawlo111 pisze:A co ci sie dzieje z PF-em. Ja tez mialem PF-a ale mi sie spali i teraz mam wstawiony 1.6TD+intercooler :grin: Napisz co mu jest bo ja sie przy swoim dobrze ogrzebalem.
soreczka ze wpinam w temat ale tez mam PFa o plywaja wolne obroty to raz
a dwa raz ciagnie dobrze jak na PFa a raz idzie taki jakby zmulony i wtedy od razu glosniej wydech slychac
powymienialem cale wysokie napiecie tj.swiece kable cewka palec kopulka wszystkie czujniki sonde lambda resetowalem kompa posprawdzalem przewody z podcisnienia i nic
oleju nie bierze olej 10w40 mobil1 nie kopci zapala normalnie no niby nic a obroty plywaja i raz go muli a raz nie
gazu zadnegi nigdy nie widzial i krokowy tez wymienialem tzn od kumpla z PFa wyjalem jego krokowy i moj plywal dalej a jego PF na moim krokowym rowniutkie obroty jalowego
coz to moze byc?
bo oslabia mnie to maxxxxx!!!!!!

: śr lut 20, 2008 00:34
autor: -pawlo111
Much77 pisze:soreczka ze wpinam w temat ale tez mam PFa o plywaja wolne obroty to raz
a dwa raz ciagnie dobrze jak na PFa a raz idzie taki jakby zmulony i wtedy od razu glosniej wydech slychac
powymienialem cale wysokie napiecie tj.swiece kable cewka palec kopulka wszystkie czujniki sonde lambda resetowalem kompa posprawdzalem przewody z podcisnienia i nic
oleju nie bierze olej 10w40 mobil1 nie kopci zapala normalnie no niby nic a obroty plywaja i raz go muli a raz nie
gazu zadnegi nigdy nie widzial i krokowy tez wymienialem tzn od kumpla z PFa wyjalem jego krokowy i moj plywal dalej a jego PF na moim krokowym rowniutkie obroty jalowego
coz to moze byc?
bo oslabia mnie to maxxxxx!!!!!!
hehe no tak to z Pf bywa. Mialem juz 4 GTI z tym silniczkiem a kolega ma PB
Te silniki maja klontwe :goof:

spróbuj poruszac jeszcze tu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30

wejdz i szukaj mojego Nicku. Mam tam kilka postów i są do nich dołączone foty. Na 1 focie jest strzałka czerwona i pokazuje na taki kapturek gumowy. Sciagasz go i masz wejscie na śrubokręt i można regulować. Mozesz czasem nie mieć tego kapturka więc bedzie sam otwór. Szukaj :cool:

[ Dodano: 19 Lut 2008 23:41 ]
regulacja skladu mieszanki. A jak to nie pomorze to podejrzewam albo zaplon albo jeszcze rozrzad przestawiony. To trzeba bedzie sprawdzic.

: śr lut 20, 2008 07:26
autor: adi87
Much77 pisze:idzie taki jakby zmulony i wtedy od razu glosniej wydech slychac
raczej rozrząd tak mi się wydaje