Strona 1 z 3

mk2 ssanie w 16v

: pn gru 24, 2007 14:15
autor: Cieluś
Mam problem z ssaniem, a włąściwie wogóle nie mam ssania. Jak było ciepło to mi nie przeszkadzało. ale teraz to męczące bo musze chwile go trzymać na gazie zeby się rozgrzał i trzymał obroty.
Co jest odpowiedzialne za ssanie. Jakis czujnik-moduł który włancza ssanie czy coś innego. Silnik KR.

: pn gru 24, 2007 21:04
autor: Bula88
Cieluś, moje auto tez na to "choruje" tylko ze ja mam PFa

: wt gru 25, 2007 01:37
autor: Cosar 33GT
Cieluś pisze:Jakis czujnik-moduł który włancza ssanie czy coś innego
Chyba to bedzie ten regulator ciśnienia na głowicy... ale głowy niedam sobie uciąć.

: wt gru 25, 2007 12:09
autor: bugalon
Cosar 33GT pisze:
Cieluś pisze:Jakis czujnik-moduł który włancza ssanie czy coś innego
Chyba to bedzie ten regulator ciśnienia na głowicy... ale głowy niedam sobie uciąć.
Dobrze mowisz :)

Jest jeszcze dodatkowo taki maly uklad czujnikow na glowicy zalaczajacy wtryskiwacz rozruchowy. To mozna by bylo rowniez sprawdzic (ale to tylko do odpalania). Na pewno za trzymanie obrotow odpowiedzialny jest ten regulator termiczny przykrecony do glowicy.

Jesli auto nie grzebane od wyjscia z fabryki (srubki w przeplywomierzy, zderzaki przepustnicy, srubki przy przepustnicy i zaplon) to na bank bedzie ten regulator. Jesli grzebane, to najpierw trzeba wszystko dobrze ustawic a potem szukac przyczyny

: śr gru 26, 2007 18:44
autor: Cieluś
Gdzie konkretnie jest
bugalon pisze: regulator ciśnienia na głowicy
. I jak wygląda. Auto pali od strzała na mrozie tylko nie ma ssania. Ten reg tylko sie wymienia czy coś wyreg też można.

: czw gru 27, 2007 05:53
autor: Cosar 33GT
to wygląda doklanie takObrazek

a u mnie jest tak (niepodłaczone) ale działa Obrazek

[ Dodano: 27 Gru 2007 04:57 ]
Wyregulować to chyba niezabardzo... zobacz miernikiem jak tam na wtyczce jest.

U mnie jest tak że cieżkawo odpala... ale zimny chodzi pięknie... z tym że ciepły gaśnie (ale to wina przepływki - do regulacji)

: czw gru 27, 2007 16:32
autor: Kieła
Dołączam się do tematu, gdzie można kupić ten regulator termiczny i jak go wymontować bo u mnie w KR wygląda jakby był zlany z blokiem wystaje sama gniazdo na wtyczke

: pn sty 14, 2008 23:09
autor: malakai
Witam ja tez mam ten problem tylko u mnie wyglada to tak:
auto pali na dotyk
wchodzi na 2000 obrotów i gasnie
tak z 10 razy i jak silnik sie zagrzeje to spada do 1000 i znowu do 2000 takie wahadelko...az w koncu sie unormuje.
jak probuje podczas tego procesu dodac gazu to sie dlawi i gasnie...moze sie zalewa????

jezeli chodzi o regulator to patrzylem w salonie vw i koszt takiego regulatora to okolo 1700 zł nowka :) zaporowo. jakies rady??

: pn sty 14, 2008 23:42
autor: Cosar 33GT
malakai mi to bardziej na silniczek krokowy wygląda lub coś z tym związane(alekktryka - czujniki)

: wt sty 15, 2008 07:29
autor: malakai
bede musial w takim razie go sprawdzic, slyszalem ze mozna go jakims preparatem przeciscic?? pytanie jakim :)

: wt sty 15, 2008 10:07
autor: evolution
malakai pisze:Witam ja tez mam ten problem tylko u mnie wyglada to tak:
auto pali na dotyk
wchodzi na 2000 obrotów i gasnie
tak z 10 razy i jak silnik sie zagrzeje to spada do 1000 i znowu do 2000 takie wahadelko...az w koncu sie unormuje.
jak probuje podczas tego procesu dodac gazu to sie dlawi i gasnie...moze sie zalewa????

jezeli chodzi o regulator to patrzylem w salonie vw i koszt takiego regulatora to okolo 1700 zł nowka :) zaporowo. jakies rady??
PO PIERWSZE PROSZE NIE ZNAJĄYCH TEMATU KR O NIE WYPOWIADANIE SIE po drugie silnik krokowy ma tu h** do gadania.. po trzecie wysr*** sie regulator termiczny.. ten na glowicy.. nowy wASO 2xxxpln...

: wt sty 15, 2008 23:09
autor: malakai
tzn jezeli chodzi o regulator termiczny to moge go kupic nowke za okolo 1700 zł bo mam po kosztach i jak sie uda to kupie za cene netto bo pracuje w salonie vw i taka znizka mi przeysluguje :) ale co wazne to jak rozpoznac ze to na 100% regulator termiczny bo jak wydam 1700 i okaze sie ze nie to to sie troszke...............zdenerwuje :):):)

: wt sty 15, 2008 23:21
autor: evolution
to sobie zdiagnozuj.. robisz w serwisie to wszystkie niezbedne narzedzia i manuale masz:)

: śr sty 16, 2008 22:10
autor: malakai
heh udalo mi sie trafic regulator termiczny i czujnik temperatury wody w bloku silnika :) a najlepsze jest to ze kupilem obie zeczy za 100 zł od mojego znajomego :):):) juz wymienione zobaczymy co bedzie rano :)