Witam, duzo na forum piszecie co zrobic zeby zwiekszyc moc
zastosowac od Kr,PL-a,ABF głowice 20V
mnie jednak nieintersuje moc a przyspieszenie wiec co zrobic zeby zwiekszyc ilosc NM
-macie jakis rozpisany plan krok po korku co kupic co zmodyfikowac gdzie zalozyc
-z czym sie wiaza te zmiany/ spalanie/predkosc maksymalna spadnie rowniez wzrosnie itp.
-ile NM dostane po takiej modyfikacj
itp.
za wszelkie info dzieki. pamietajcie ze chodzi o dol/przyspieszenie
: śr gru 05, 2007 15:16
autor: evolution
na przyspieszenie auta ma wplyw wlasnie moc, niutonometry to efekt uboczny... pytanie jaki przyrost osiagow Cie interesuje. po tym mozna myslec o przerobkach i ich zakresie..
: śr gru 05, 2007 16:55
autor: mackoostry
Pokazywal ktos filmik chyba wlasnie ty albo GTO mk.2 z silnikiem 9A po zmianie głowicy i z dwururka wiadomo ze waga mk.2 a corrado to nie to samo ale jakby chociaz zblizyl sie do takiego przyspieszenia. Teraz ma 9,3 sek do 100km/h. To mk.2 mialo cos kolo 7sek.
Moze cos wiecej na temat gdzies tu slyszanego 20V.
: śr gru 05, 2007 17:56
autor: CHUDY
ten 9a jezeli sie nie myle był po portingu i zmianie wałka ssacego na wydechowy tak aby mogł ,a i skrzynia 2y chyba.
: śr gru 05, 2007 18:58
autor: evolution
to mk2 ma nieco kolo 6 pokzywalem go ja (link) i ma wlasnie glowny nacisk polozony na moc (ponad 6500 rpm) moment poprawiony nieznacznie pod wzgledem max nm
nie wiem czy wiesz jakie sa koszta przerobki silnika z malym remontem... Wynosza 7500 na motronic 9300 na digi (teraz ten golf testowo jest juz na digi)
cena zawiera obrobke i regeneracje glowicy z walkiem. wydech kompletny wymiana pierscieni panewek . kpl uszczelek zlozenie wystrojenie
: śr gru 05, 2007 23:04
autor: mackoostry
7000-9000 tyle to na dzien dzisiejszy nie wydam wole najpierw wizual
powiedz co moge za 2000zl z hakiem głowica/wałki ? poprawic w tym 9A ?
: śr gru 05, 2007 23:14
autor: CHUDY
ja bym zainwestował w df1 i dłubał dalej.na df1 moim zdaniem jest duzo łatwiej cos zdziałac modujac.do tego mozesz przerobic wydech na ssacy, pobawic sie z kanałami i bedzie lepiej. a i bym zapomiał kolektor ssacy fi 50 co by gorny zakres obrotow poprawic.
: czw gru 06, 2007 02:10
autor: olozwirski
mackoostry pisze:7000-9000 tyle to na dzien dzisiejszy nie wydam wole najpierw wizual
powiedz co moge za 2000zl z hakiem głowica/wałki ? poprawic w tym 9A ?
Zainwestuj w glowice i digi, 150KM powinno wyjsc pierdzaco.
: czw gru 06, 2007 11:49
autor: mackoostry
od czego ta glowice zapodac? wezcie troszke bardziej dokladnie
: czw gru 06, 2007 16:40
autor: CHUDY
nie zmieniaj, zainwestuj w tą i zmień mechaniczny wtrysk na elektroniczny np. digifant z g60.
: czw gru 06, 2007 18:04
autor: evolution
mackoostry pisze:7000-9000 tyle to na dzien dzisiejszy nie wydam wole najpierw wizual
powiedz co moge za 2000zl z hakiem głowica/wałki ? poprawic w tym 9A ?
jak bedziesz robic zupelnie sam to w tej kasie sie zmiescisz.. jesli dasz komus do obrobki glowice.. mozesz zapomniec o takich kosztach, sama glowica z walkiem/walkami przekroczy 2 kola a do tego wystrojenie...
: wt gru 11, 2007 14:50
autor: qbejs
Hehe witam kolejnego usera corrado, sporo info uzyskacz na forum corrado.com.pl Co do przeróbek w 9A to ja mam założone digi, dolot ze stożkiem, kolektor dolotowy z KR'a i bez kolektora na strojeniu mialem 159 koni i 210 niutów jednak uszkodzeniu uległo ECU ( upaliło się ) i aktualnie jezdze na nowym niewystrojonym ECU ale i tak sa odczuwalne efekty tyle że go przylewa...Jak chcesz wiecej info to zapraszam na gadu 3690229
: śr sty 02, 2008 12:11
autor: simens
do 9a nie podpasuja walki od KR?? i juz ciekawie na dobrych walkach z tego co wiem mozna sporo przeniesc uzyskiwana moc w gore zakresu nawet poza 7000obr/min a to da efekt. ktos sie orientuje ile kosztuja ostre walki schricka?? jakis link??
: śr sty 02, 2008 20:03
autor: qbejs
simens pisze:do 9a nie podpasuja walki od KR?? i juz ciekawie na dobrych walkach z tego co wiem mozna sporo przeniesc uzyskiwana moc w gore zakresu nawet poza 7000obr/min a to da efekt. ktos sie orientuje ile kosztuja ostre walki schricka?? jakis link??
Ciekawe rzeczy gadasz....cały czas byłem przekonany że te wałki przenoszą moc w niższe zakresy obrotów...poza tym baardzo dobre rezultaty dają wałki z ABF'a. Do tego dorzucić Ecumastera lub SMT6 oraz kolektor ssący z KR'a i DIGI no i mamy piekny setup na jakieś 170 koni a jak zdrowiutki motor to może jeszcze troche wiecej.