Strona 1 z 1

G60 8V na 16V. Zrobi ktos?

: pt maja 06, 2005 15:52
autor: olozwirski
Robil ktos taka przerobke, albo znacie jakis odwazny warsztat ktory by sie za to wziął? I dalej, co potrzeba do takiej przerobki, jakie czesci, na co zwrocic uwage?

: sob maja 07, 2005 16:36
autor: cyarnz
hm,.... dajesz czesci i robimy;)

: sob maja 07, 2005 17:50
autor: evolution
hej ja moge zrobic :P

: ndz maja 08, 2005 13:00
autor: Apsik
evolution pisze:hej ja moge zrobic :P
16V + G60 + komp zestrojony jak w Limited
No ja niemam watpliwosci co do tego ze
evolution da rade to zrobic :food:
Jak bedziecie robic dajcie znac!! :food:

: ndz maja 08, 2005 14:45
autor: Grzegorz
latwiej bedzie ci to zrobic z 16v na 16vg60 niz g60 na g6016v :)

: ndz maja 08, 2005 17:47
autor: evolution
racja bo w g 60 jest problem z odma (glownie) bo walek posredni to juz nie problem co nie zmienia faktu ze da rade w tydzien czasu odpalic auto (na marginesie moze to nie vw ale w 5 dni i kilka nocek:P z pomoca wlasciciela wykonany swap silnika w corsie b na 2,0 z kadeta gsi :D:D)

: ndz maja 08, 2005 17:59
autor: olozwirski
Grzegorz pisze:latwiej bedzie ci to zrobic z 16v na 16vg60 niz g60 na g6016v :)
To prawda, tyle ze ja juz mam G60. Poza tym to cos ala Limited :grin:

: ndz maja 08, 2005 19:28
autor: evolution
olozwirski pisze:
Grzegorz pisze:latwiej bedzie ci to zrobic z 16v na 16vg60 niz g60 na g6016v :)
To prawda, tyle ze ja juz mam G60. Poza tym to cos ala Limited :grin:
nio :) i jak cieszy po wcisnieciu gazu.......... wiem cos o tym (moj silnik zostal sprzedany teraz jest wsadzony PG na czasce z 9A i lata troche slabiej niz KRystyna ale walek tez dostanie

: pn maja 09, 2005 13:31
autor: cyarnz
evolution pisze:racja bo w g 60 jest problem z odma (glownie) bo walek posredni to juz nie problem co nie zmienia faktu ze da rade w tydzien czasu odpalic auto (na marginesie moze to nie vw ale w 5 dni i kilka nocek:P z pomoca wlasciciela wykonany swap silnika w corsie b na 2,0 z kadeta gsi :D:D)
Ze nib jaki problem widzicie w odmie??:||

: pn maja 09, 2005 21:35
autor: evolution
cyarnz pisze:
evolution pisze:racja bo w g 60 jest problem z odma (glownie) bo walek posredni to juz nie problem co nie zmienia faktu ze da rade w tydzien czasu odpalic auto (na marginesie moze to nie vw ale w 5 dni i kilka nocek:P z pomoca wlasciciela wykonany swap silnika w corsie b na 2,0 z kadeta gsi :D:D)
Ze nib jaki problem widzicie w odmie??:||
problem jest taki ze pluje olejem poniewaz w KRystynie odma jest umiejscowiona tam gdzie w g60 jest lapa sprezarki...... przerabiajac na turbo i 16v pluje olejem
przerabiajac na g60 16v odme trzeba zrobic w pokrywie zaworow (tak mysle ze to najlepsze rozwiazanie) troche klopotliwe ale najlepsze ponadto na walku posrednim w g 60 jest krzywka pod pompke paliwa( tak nie przejezyczylem sie walek od gaznika) i przy wykorzystaniu otworku po pompce wali olejem przy deptaniu ( prowizorycznie to rozwiazalem)

: wt maja 10, 2005 07:33
autor: GTO
krzywke na walku posrednim najlepiej ztoczyc na rowno i po klopocie, a odme w pokrywe ;)

: wt maja 10, 2005 19:49
autor: evolution
GTO pisze:krzywke na walku posrednim najlepiej ztoczyc na rowno i po klopocie, a odme w pokrywe ;)
krzywka...j.w :P prowizorycznie to rozwiazalem:D:D:D