Strona 1 z 3
fotosy z psucia 16v G60 i budowy czegoś szybszego.
: ndz paź 28, 2007 09:31
autor: GTO
jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia , i w tym przypadku okazalo sie zamało, kolo pasowe na wale zwiększone +1cm na sprężarce 68mm , doładowanie 0,8b (16v pozera wiecej powietrza ) na nowym kompresorze - takie przełożenie nie wróży dużego przebiegu dla G,
zrodził sie pomysł założenia Turbosprężarki.
kilka fotek z psucia silnika, później reszta z robót
C.D.N.
: ndz paź 28, 2007 11:27
autor: Cosar 33GT
Ile mial kucyków z G?
: ndz paź 28, 2007 11:42
autor: pczerniej
Piękna robota .....
: ndz paź 28, 2007 13:04
autor: barteKKK03
Znajome to G60...
: ndz paź 28, 2007 14:14
autor: GTO
: ndz paź 28, 2007 14:52
autor: toffic
Co za turbo tam bedzie??
: ndz paź 28, 2007 20:04
autor: Borys
toffic pisze:Co za turbo tam bedzie??
po flanszy widac, K26 pewnie WG z s2
: ndz paź 28, 2007 20:13
autor: GTO
Cosar 33GT pisze:Ile mial kucyków z G?
ZAMAŁO
: ndz paź 28, 2007 20:18
autor: Rondel
kolektor mi sie podoba,czysta i prosta robota.czekam na dalszy opis.
pozdr.
: ndz paź 28, 2007 20:26
autor: GTO
: ndz paź 28, 2007 20:44
autor: tirsone
...no ładnie.... ja marzę o 16v G60 a Wam za mało
Ciekawe ile ten potworek wyciągnie
: ndz paź 28, 2007 21:22
autor: Cosar 33GT
tirsone pisze:marzę o 16v G60
to możemy założyć zgromadzenie marzycieli
: ndz paź 28, 2007 22:29
autor: melon
Na jeden z fotek widac ze powrot z kompresora zamiast isc do przepustnicy idzie z powrotem do wlotu powietrza ,Czemu tak jest?
: ndz paź 28, 2007 23:04
autor: Rondel
melon pisze:Na jeden z fotek widac ze powrot z kompresora zamiast isc do przepustnicy id
zie z powrotem do wlotu powietrza ,Czemu tak jest?
poprostu GTO doprowadzil do kompresora wiecej powietrza,spoko pomyslane.