Strona 1 z 3

Srednice zaworow w 1.8 a 2.0

: pn paź 08, 2007 13:39
autor: Walus
Witam wie ktos jakie sa srednice zaworow w KR a jakie w ABF lub 9A ??

: pn paź 08, 2007 16:26
autor: olozwirski
O ile sie orientuje sa takiej samej srednicy 32mm i 28mm

: wt paź 09, 2007 22:34
autor: TAZ
KR, PL, 9A mają identyczne zawory. Głowice różniły się tylko budową kanałów w głowicy i wałkami.

: wt paź 09, 2007 22:40
autor: Walus
w sensie srednica czy inne katy ??

: wt paź 09, 2007 23:30
autor: TAZ
I to i to.

: śr paź 10, 2007 01:14
autor: Walus
no dobra to ostatnie pytanie ktora z glowic jest lepsza bardziej precyzyjna, bo chodzi o to czy KR zostawic z fabryczna glowica czy nakryc go np z 2.0

: śr paź 10, 2007 15:21
autor: olozwirski
Walus pisze:no dobra to ostatnie pytanie ktora z glowic jest lepsza bardziej precyzyjna, bo chodzi o to czy KR zostawic z fabryczna glowica czy nakryc go np z 2.0
Glowice 1.8 generalnie maja wieksze kanaly ssace, a mniejsze wydechowe w porownaniu z 2.0, mowi sie ze lepsze te od 1.8

: czw paź 25, 2007 08:49
autor: bugalon
olozwirski pisze: Glowice 1.8 generalnie maja wieksze kanaly ssace, a mniejsze wydechowe w porownaniu z 2.0, mowi sie ze lepsze te od 1.8
Z przekrojow glowic ktore mam wynika ze zarowno ssace jak i wydechowe kanaly sa wezsze w glowicy 2.0. Ja bym ladowal ta z 1.8 o ile nie ma pekniec pomiedzy zaworami co sie bardzo czesto zdarza.

Glowica 2.0 w przekroju tutaj:
Obrazek

Glowica 1.8 w przekroju tutaj:
Obrazek

: ndz gru 02, 2007 01:29
autor: voj2s
ssace w obu glowicach 32 mm wydechowe w 1.8 28mm w glowicy z abfa 27mm przeplyw ssacych lepszy w 1.8 wydechow w 2.0

: ndz gru 02, 2007 12:22
autor: evolution
bugalon pisze:
olozwirski pisze: Glowice 1.8 generalnie maja wieksze kanaly ssace, a mniejsze wydechowe w porownaniu z 2.0, mowi sie ze lepsze te od 1.8
Z przekrojow glowic ktore mam wynika ze zarowno ssace jak i wydechowe kanaly sa wezsze w glowicy 2.0. Ja bym ladowal ta z 1.8 o ile nie ma pekniec pomiedzy zaworami co sie bardzo czesto zdarza.

Glowica 2.0 w przekroju tutaj:
Obrazek

Glowica 1.8 w przekroju tutaj:
Obrazek
tak przygladam sie przekrojom i wyglada ze na 2.0 przekroj z\robiony jest nie centralnie w osi kanalu a jst przesuniety w jedna strone... z tad takie zludzenie ze jest mniejszy.. bo nie jest..

: ndz gru 02, 2007 12:42
autor: bugalon
tak przygladam sie przekrojom i wyglada ze na 2.0 przekroj z\robiony jest nie centralnie w osi kanalu a jst przesuniety w jedna strone... z tad takie zludzenie ze jest mniejszy.. bo nie jest..
Rzeczywiscie tak sie wydaje. Widac to po nacieciu kanalu smarujacego (lewy gorny rog). W jednej glowicy jest przeciety a w drugiej do niego nie doszli nawet. Roznica w kanalach ssacych jest w kazdym razie bezdyskusyjna. A wydechowe kanaly pomierze za kilka dni bo mam i jedna i druga glowice u siebie.

: ndz gru 02, 2007 12:52
autor: evolution
wydechy sa wieksze i to duzo w 2.0.. dlatego bardziej lubie te glowice... mocn wydzieram ssace i jest ok

: ndz gru 02, 2007 13:11
autor: voj2s
evolution pisze:wydechy sa wieksze i to duzo w 2.0.. dlatego bardziej lubie te glowice... mocn wydzieram ssace i jest ok
co nie zmienia faktu ze lepsza jest dobrze zrobiona 1.8 niz dobrze zrobiona 2.0.....

: pn gru 03, 2007 11:42
autor: bugalon
voj2s pisze:
evolution pisze:wydechy sa wieksze i to duzo w 2.0.. dlatego bardziej lubie te glowice... mocn wydzieram ssace i jest ok
co nie zmienia faktu ze lepsza jest dobrze zrobiona 1.8 niz dobrze zrobiona 2.0.....
Oj cos z tym faktem nie bardzo. Lepsza jest dobrze zrobiona glowica od 2.0. Widzialem kiedys watek na VWVortex (teraz szukalem go znow ale znalezc nie moglem) i tam mierzyli przeplywy glowic po obrobkach (1.8 i 2.0) i ta dwulitrowka wypadla lepiej (moze to kwestia braku powtarzalnosci obrobki ale jednak lepiej było). Ja u siebie dawalem glowice z 2.0 (po powiekszeniu kanalow ssacych i wydechowych) i bylem bardzo zadowolony. Aluminium (opilki) zostaly zrzucone potem do woreczka zeby zobaczyc ile objetosciowo zajmuja miejsca. Woreczek mial wielkosc podobna do zielonej pilki tenisowej.