Strona 1 z 3

Glowica od KRa do 1.6

: wt sie 21, 2007 09:31
autor: Walus
panowie temat wyglada nastepujaca mam do kupienia kompletna glowice 16V od KRa po wstepnych przymiarkach najdzie ona na moje 1.6 ( na takiej pojemnosci chce jezdzic ) ale nie zobaczylem jak to bedzie z mocowaniem alternatora i wydechem czy wogle to bedzie dzialalo,

: wt sie 21, 2007 09:55
autor: wojti
mocowanie alternatora musi być od 16v a wydech powinien działac i się zmieścić ale do przekładki na 16 musisz miec pare innych dupereli sama głowica niewystarczy

[ Dodano: Wto Sie 21, 2007 09:58 ]
aha musisz przymierzyć uszczelki do siebie od 1.6 i 1.8 czy kanały pasują bo niejestem pewien do końca kiedyś na to patrzałem ale niepamiętam

: wt sie 21, 2007 09:59
autor: Walus
no wlasnie uszczelki porownywalem i sa takie same jesli chodzi o kanaly u mnie bedzie zasilanie 2x weber DCOE dlatego chce sama glowice, chyba ze jeszcze cos potrzebne jest

: wt sie 21, 2007 12:39
autor: toffic
kółka do rozrządu, aparat, wałek pośredni, inna pompa oleju....

: wt sie 21, 2007 13:28
autor: Walus
kolka ?? jakie kolka ?? czemu inny walek posredni i czemu inna pompa ??

: wt sie 21, 2007 13:30
autor: seb0s
16V ma inne tłoki i do tego jeszcze natrysk oleju na denka tłoków. Taniej wychodzi swap całego silnika niż przeróbka na 16V, też kiedyś miałem takie marzenia, ale mi przeszło :).

: wt sie 21, 2007 13:35
autor: Walus
przeczytaj uwaznie, ja chce jezdzic na 1.6 nei na 1.8 to ze sa inne tloki i natrysk w KR to wiem.

: wt sie 21, 2007 14:01
autor: toffic
kolka ?? jakie kolka ?? czemu inny walek posredni i czemu inna pompa ??
A czym napędzisz rozrząd? Wąskim paskiem?? A do założenia paska z 16V potrzebujesz to co napisałem

: wt sie 21, 2007 14:12
autor: Walus
no rozrzad idzie przez kolo na glowicy przez rolke napinacza walek posredni i wal no i aj to mam na silniku, brakuje tylko aparatu zaplonowego i nie wiem czemu inna pompa oleju ma byc w 1.6 jest mniejsze cisnienie ??

: wt sie 21, 2007 14:15
autor: toffic
Walus pisze:no rozrzad idzie przez kolo na glowicy przez rolke napinacza walek posredni i wal no i aj to mam na silniku, brakuje tylko aparatu zaplonowego
Chyba nie rozumiesz... Porównja koło z głowicy z KRa i to co masz teraz to może coś dotrze

: wt sie 21, 2007 14:24
autor: Walus
ok teraz zrozumialem sa szersze nie zwrocilem na to uwagi, a jak bym zalozyl swoje kolko jesli pasuje wymiarami ?? czy pasek sie zerwie ??

: wt sie 21, 2007 14:38
autor: toffic
Ja bym na wąskim pasku nie ryzykował ( o ile się da). Tak z ciekawości zapytam co zrobisz z tłokami??

: wt sie 21, 2007 14:46
autor: Walus
zasstosuje odprezajace wtedy nie bedzie problemu, na expo widzialem golfa MK I wlasnie 1600 16V i facet mowil wlasnie ze nie jest duzo przerobek zeby zalozyc taka glowice, jak zapytalem o tloki to wasnie odpowiedziel zeby zastsowac odprezajace tłoki mahle ile z tego prawdy eni wiem dlatego pytam na forum jak bym mial powaznie sie za to brac musial bym znalesc jakies rozebrane KR zeby wszystko przestudiowac

: wt sie 21, 2007 16:22
autor: seb0s
Walus pisze:przeczytaj uwaznie, ja chce jezdzic na 1.6 nei na 1.8 to ze sa inne tloki i natrysk w KR to wiem.
wiem że chcesz założyć tą głowicę do 1.6, a nie do 1.8. Napisałem o tłokach ponieważ wiem że nie podejdą takie z ośmio zaworowego silnika ( no chyba że się mylę).