Strona 1 z 1

Decyzja podjęta będzie KR

: sob sie 18, 2007 15:34
autor: daro46
mam parę pytań kupiłem silnik ze skrzynią z licznikiem elektronicznym po cenie złomu stał 3 lata w garazu ,w silniku coś padło tzn na pewno coś z w trysku bo nie chodził na bezynie <tylko lpg> ,potem strasznie osłab oleju nie brał ciśnienie trzymał ,w związku z ty mam parę pytań bo jeszcze silnik nie ruszany więc nie wiem co w środku piszczy ,ale tak na zaś ile kosztuje zrobienie głowicy ,i jak odpalić wtryski ?? napewno potrzeba będzie wszystkie uszczelnienia wymienić pozatym co mi będzie potrzebne do przeróbki z 1.6pn wydech mam 2 calowy z kwasówki heble wentylowane ,co z chłodnicą i półosiami??

: sob sie 18, 2007 16:13
autor: toffic
chłodnica do wymiany, półoski też pasuje ale na chwile mogą zostać stare, jeszcze pompy paliwa do zmiany

: sob sie 18, 2007 16:37
autor: daro46
chłodnica tez kurde myslałem ze się ostanie ,a co do pomp paliwa to które bo nie rozumiem

: sob sie 18, 2007 16:41
autor: [QT]Devil
16v maja 3barowe pompy, Ty masz napewno za słabą.

: sob sie 18, 2007 17:08
autor: Borys
[QT]Devil pisze:16v maja 3barowe pompy, Ty masz napewno za słabą.
jesli to KR to powinna byc 6 bar

: sob sie 18, 2007 18:08
autor: tirsone
Borys pisze:jesli to KR to powinna byc 6 bar
dokładnie ...
Pod auto musisz kupić całą obudowę w której jest m.in pompa paliwa, filtr paliwa..
Póośki w 16v są grubsze więc dla pewności też lepiej zmienić...
..jak pisał toffic chłodnica też do wymiany.
Poza tym oczywiście zakładam ze masz elektrykę...

Wtryskiwacze sprawdź organoleptycznie :)...a jak już wszystko założysz do auto to poprostu wyciągniesz je z gniazd i sprawdzisz jak rozpylają...

Jeśli auto jeździło na gazie to mógł Ci paść rozdzielacz paliwa... a jak nie był przechowywany w żadnym płynie to padł Ci na 99% bo to bardzo delikatne urządzenie.

A co do głowicy to po takim czasie jednak polecam zdjąć głowicę i ją splanować... był ten temat już wielokrotnie poruszany na forum...

poszukaj,,

: sob sie 18, 2007 20:09
autor: daro46
czyli rozumiem ze muszę dokupić pompę paliwa a można podebrać z czegoś innego bo nie wiem czy taką znajdę , a co do chłodnicy to z jakiego modelu jeszcze moze być czy tylko z kr?? i jeszcze jedno czemu ten silnik osłab pod koniec to chodził jak 1.6 no wiązke mam i czy trzeba dłubać instalacje do licznika tzn czy od niego terz mi trzeba wiązke

: sob sie 18, 2007 20:32
autor: Globus
[quote="daro46"]czyli rozumiem ze muszę dokupić pompę paliwa a można podebrać z czegoś innego bo nie wiem czy taką znajdę , a co do chłodnicy to z jakiego modelu jeszcze moze być czy tylko z kr?? "
Chłodnice mozesz wstawic od turbo diesla mk2 :okej:

: sob sie 18, 2007 22:36
autor: daro46
w sumie to ok jakąś chłodnice znajdę a co do pompy ile coś takiego może stać i czy można z czegoś podebrać??A i jeszcze jedno pytanko to jakie tródności pewnie napotkam jak jusz silnik poskładam i będę go chciał wszczepić??

: sob sie 18, 2007 23:02
autor: tirsone
pompa paliwa do KR:

Obrazek

musisz dokupić pompę z mocowaniem itd.
daro46 pisze:w sumie to ok jakąś chłodnice znajdę a co do pompy ile coś takiego może stać i czy można z czegoś podebrać??
niestety oryginał jest kosmicznie drogi... Bosch to wydatek około 700,00 W dodatku zamienniki w opinii wielu użytkowników mają o wiele krótszą żywotność .. Ale i tak nic ci nie da sama pompa.. Musisz mieć całe mocowanie z silnika KR.. szukaj na allegro albo po szrotach.
daro46 pisze:A i jeszcze jedno pytanko to jakie tródności pewnie napotkam jak jusz silnik poskładam i będę go chciał wszczepić??
Trudności wprost odwrotnie proporcjonalne do Twoich umiejętności ;)

: sob sie 18, 2007 23:11
autor: [QT]Devil
Trudności wprost odwrotnie proporcjonalne do Twoich umiejętności ;)[/quote]



Dobry tekst :hehe: A tak wogole to powodzenia.

: ndz sie 19, 2007 10:21
autor: daro46
hmm chłodnica nie będzie problemem ale jak i gdzie taką pompe dostać??!! A mam takie jeszcze jedno pytanko zadałem je na początku ale nikt nie odp co mogło być przyczyną ze ten motorek tak osłab??

: ndz sie 19, 2007 11:09
autor: GTO
jak co to mam nowe pompy do KRa
przelotowe na wezyk i z sitem w obudowe plastikową
załóż przelotową i bedzie działać OK

cena 250zł nowa

: ndz sie 19, 2007 11:56
autor: daro46
w sumie to jest inicjatywa :bigok: jak jusz będę miał silnik wyremontowany to się odezwę ok?? a co do tego spadku mocy to co to może być ,i tak orientacyjnie ile może kosztować remoncik np głowicy bo zakładam ze duł będzie ok:)