Decyzja podjęta będzie KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
- Lokalizacja: Okolice jarosławia
- Kontakt:
Decyzja podjęta będzie KR
mam parę pytań kupiłem silnik ze skrzynią z licznikiem elektronicznym po cenie złomu stał 3 lata w garazu ,w silniku coś padło tzn na pewno coś z w trysku bo nie chodził na bezynie <tylko lpg> ,potem strasznie osłab oleju nie brał ciśnienie trzymał ,w związku z ty mam parę pytań bo jeszcze silnik nie ruszany więc nie wiem co w środku piszczy ,ale tak na zaś ile kosztuje zrobienie głowicy ,i jak odpalić wtryski ?? napewno potrzeba będzie wszystkie uszczelnienia wymienić pozatym co mi będzie potrzebne do przeróbki z 1.6pn wydech mam 2 calowy z kwasówki heble wentylowane ,co z chłodnicą i półosiami??
dokładnie ...Borys pisze:jesli to KR to powinna byc 6 bar
Pod auto musisz kupić całą obudowę w której jest m.in pompa paliwa, filtr paliwa..
Póośki w 16v są grubsze więc dla pewności też lepiej zmienić...
..jak pisał toffic chłodnica też do wymiany.
Poza tym oczywiście zakładam ze masz elektrykę...
Wtryskiwacze sprawdź organoleptycznie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeśli auto jeździło na gazie to mógł Ci paść rozdzielacz paliwa... a jak nie był przechowywany w żadnym płynie to padł Ci na 99% bo to bardzo delikatne urządzenie.
A co do głowicy to po takim czasie jednak polecam zdjąć głowicę i ją splanować... był ten temat już wielokrotnie poruszany na forum...
poszukaj,,
-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
- Lokalizacja: Okolice jarosławia
- Kontakt:
czyli rozumiem ze muszę dokupić pompę paliwa a można podebrać z czegoś innego bo nie wiem czy taką znajdę , a co do chłodnicy to z jakiego modelu jeszcze moze być czy tylko z kr?? i jeszcze jedno czemu ten silnik osłab pod koniec to chodził jak 1.6 no wiązke mam i czy trzeba dłubać instalacje do licznika tzn czy od niego terz mi trzeba wiązke
-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
- Lokalizacja: Okolice jarosławia
- Kontakt:
w sumie to ok jakąś chłodnice znajdę a co do pompy ile coś takiego może stać i czy można z czegoś podebrać??A i jeszcze jedno pytanko to jakie tródności pewnie napotkam jak jusz silnik poskładam i będę go chciał wszczepić??
Ostatnio zmieniony sob sie 18, 2007 22:38 przez daro46, łącznie zmieniany 1 raz.
pompa paliwa do KR:
![Obrazek](http://images24.fotosik.pl/62/f04ff4afce683199m.jpg)
musisz dokupić pompę z mocowaniem itd.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://images24.fotosik.pl/62/f04ff4afce683199m.jpg)
musisz dokupić pompę z mocowaniem itd.
niestety oryginał jest kosmicznie drogi... Bosch to wydatek około 700,00 W dodatku zamienniki w opinii wielu użytkowników mają o wiele krótszą żywotność .. Ale i tak nic ci nie da sama pompa.. Musisz mieć całe mocowanie z silnika KR.. szukaj na allegro albo po szrotach.daro46 pisze:w sumie to ok jakąś chłodnice znajdę a co do pompy ile coś takiego może stać i czy można z czegoś podebrać??
Trudności wprost odwrotnie proporcjonalne do Twoich umiejętnościdaro46 pisze:A i jeszcze jedno pytanko to jakie tródności pewnie napotkam jak jusz silnik poskładam i będę go chciał wszczepić??
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jak co to mam nowe pompy do KRa
przelotowe na wezyk i z sitem w obudowe plastikową
załóż przelotową i bedzie działać OK
cena 250zł nowa
przelotowe na wezyk i z sitem w obudowe plastikową
załóż przelotową i bedzie działać OK
cena 250zł nowa
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości