Strona 1 z 3
Co można podłubać w 9A??
: śr cze 20, 2007 01:39
autor: robson_wrc
Witam
Mam pytanko co można niedużym kosztem podłubać w 9A żeby zwiększyć moc?? Podobno wrzucenie do 9A głowicy z PL i wałkówk z KR już sporo da prawda to?? Bo jak coś to mam silnik PL z głowicą po remonce
Pozdrawiam
: pt lip 13, 2007 00:14
autor: Piwiracing
ja sie poczepiam pod temat, bo sprowadzilem Passata z 9A i wlasnie wczoraj wyjmowany byl z niego silnik, ktory bedzie wstawiony do mojego mk3... skoro silniczek bedzie wyjety, to mozna sie z nim troche "zabawic"... no wiec??
: pt lip 13, 2007 09:08
autor: TAZ
Głowica w KR i 9A jest identyczna, różnią się tylko wałkami i kolektorem ssącym. Jak wiadomo 9A ma 2.0 pojemności i zamiast 139KM po przekładce będzie nico ponad 140KM ale na dużo więcej nie liczcie.
: sob lip 14, 2007 14:12
autor: bugalon
TAZ pisze:Głowica w KR i 9A jest identyczna, różnią się tylko wałkami i kolektorem ssącym. Jak wiadomo 9A ma 2.0 pojemności i zamiast 139KM po przekładce będzie nico ponad 140KM ale na dużo więcej nie liczcie.
Niestety mylisz sie kolego, glowica z 9A ma wezsze kanaly ssace niz taka z KR/PL
: sob lip 14, 2007 18:00
autor: TAZ
Jutro porównam obie głowice dokładnie. Wymiary będą 10mm od gniazda zaworu i od płaszczyzny montażu kolektorów. Na ten fakt nie zwróciłem uwagi

: sob lip 14, 2007 23:22
autor: robson_wrc
no to więc wrzucenie głowicy z kr/pl coś może dać ? a jeszcze pytanko bo 9A ma wtrysk ke-monotronic a pl/kr ke-jetronic czym to sie różni ?
: sob lip 14, 2007 23:48
autor: toffic
Sterowaniem zapłonem
: ndz lip 15, 2007 11:54
autor: TAZ
toffic pisze:Sterowaniem zapłonem
I sterowaniem ciśnienia paliwa we wtryskiwaczach.
: ndz lip 15, 2007 15:47
autor: evolution
jednym slowem 9a mozna zchipowac:)
: ndz lip 15, 2007 16:02
autor: robson_wrc
evolution pisze:jednym slowem 9a mozna zchipowac:)
ooo ja chce chipa

: ndz lip 15, 2007 22:40
autor: TAZ
Szkoda paliwa. Po zmianie sterowań auto może i nieco ożyje ale paliwo będzie się lało dość mocno.
: pn lip 16, 2007 01:19
autor: evolution
TAZ pisze:Szkoda paliwa. Po zmianie sterowań auto może i nieco ożyje ale paliwo będzie się lało dość mocno.
bedzie lalo sie dokladnie w takich ilosciach jak powinno, nie mniej i nie wiecej.... a i tak powinno palic mniej po wirusie
: pn lip 16, 2007 08:24
autor: TAZ
To sterowania ciśnieniem się nie rusza tylko sam zapłon ??
: pn lip 16, 2007 12:56
autor: evolution
rusza sie to i to tyle ze jak czesc dodatkowych koni masz z lepszego zaplonu to musi mniej auto palic, bo ogolnie wspolczynnik wcisniecia pedalu gazu do dechy jest mniejszy:)