Strona 1 z 2

"Zimny" dolot - ile stopni zimniejsze swiece??

: ndz kwie 29, 2007 19:52
autor: Golf GTi
Mam zamonowany stozek z tzw. "power rura" a konkretnie to dorobilem tunel obok chlodnicy coby mi dobrym zimny powietrzem uderzal w storzek , mam tez juz wydajniejsze wtryskiwacze zalorzone, a wydech wkrotce , ile stopni zmniejsze swiece musze kupic, chodzi oczywiscie o 1,8 PF

: ndz kwie 29, 2007 22:37
autor: boyler
a po co ci zimne swiece???

: pn kwie 30, 2007 09:01
autor: Golf GTi
jak po co masz przeciez zimniejsze powietrze na dolocie, wiec tez temperatura pracy silnika jest inna miejsza.

: pn kwie 30, 2007 09:12
autor: toledo
Poprawcie mnie jeśli się mylę:
zimniejsze świece wtedy gdy silnik gorętszy (np. lpg zamiast beny)

: pn kwie 30, 2007 10:14
autor: Borys
Golf GTi pisze:jak po co masz przeciez zimniejsze powietrze na dolocie, wiec tez temperatura pracy silnika jest inna miejsza.
no dobra, ale czy planujesz tak zwiekszyc moc silnika zeby zmiejszac ciepłote świec?
mądre książki typu C. Bell zalecają zmniejszenie ciepłoty o jeden stopień przy zwiększeniu mocy o każde 50 ps.


a wątpie w te +50KM z PF

dopręzyłes motor, jakie paliwo lejesz? bo jesli tego nie zrobiłes to nie ma podstaw do zmiany ciepłoty swiec

: pn kwie 30, 2007 10:29
autor: Golf GTi
no tak Borys tu masz calkowita racje bo + 50 km z PF to juz duzo ,a ja mysle ze z wydechem i portingiem glowicy max + 35 - 40 km da sie zrobic, w tej chwili mysle ze ze 112 -115 km powinien miec bo te wtryskiwacze i dolot cos tam daly ,widze jak auto caczelo pracowac szczegolnie ten wyzszy zakres obrotowy , jedno mnir ylko dziwy dlaczego ten PF idze wiecej niz 7000 RPM ????? , na moje oko jakies 7200 -7400 odcina paliwo. Wiec jak razdisz z tymi swiecami????

[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 10:30 ]
a i pewnie jakis soft trza zmienic bo orginalny to chyba nebardzo.

[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 10:31 ]
a paliwo 98" only :))

: pn kwie 30, 2007 12:57
autor: danielo
mam pytanie i to dziwne niech ktoś mądry wytłumaczy i doradzi... mam gti 16v z oznaczeniem kr ale kolektor dolotowy jest ten wąrzszy bo są dwa o większej średnicy i mniejszej i zawsze myślałem że kr ma ten większy (zwęrzany przy świecach) a pl mniejszy który jest króry bo już nie rozumiem???? i czy 16-nastka z lpg na blosie dalej ma spadek mocy? i czy duży? i w jaki sposób mu powiękrzyć zagrodę z kucykami???

: wt maja 01, 2007 08:34
autor: danielo
zależy jaki masz ten 1,8 gaźnik czy wtrysk jak wtrysk to powinien mieć do setki coś ponad 10-yche twój silnik jak każdy ma symbol i znajdzieszsz go na bloku silnika a co do zrobienia dzióry w obudowie filtra to nie musisz tego robić tam masz taką zwęszkę zwaną trąpka którą spokojnie możesz wyjąć i wlot się dużo zwiększa i dzwięk silnika na obrotach ładniejszy... co do zwiększenia mocy ... masz lpg no to blos 350zł lub lepiej ale drożej sekwencja 1300zł stożek 100zł czip 220zł i byloby dużo lepiej :bigok:

: wt maja 01, 2007 16:07
autor: sas_gti
lukasz_zn pisze: czy mógbym założyć intelcooler i czy to pomoże a jako pomoże to prócz samego intecoolera coś trzba dokupić bo uruchomić(jakieś wentylatory czy cos takiego?-nie mogłem nic podobnego znaleść, ale może źle szukałem
nie ma to najmniejszego sensu w silniku N/A, gdybyś miał motor dołądowany to byłoby to wręcz niezbędne, ale u Ciebie to nie ma sensu

: wt maja 01, 2007 17:29
autor: toledo
Jak zwiększasz ilość powietrza idącą do silnika to załóż jeszcze zamiast zwykłego filtra sportową wkładkę, ale TYLKO jak założysz blosa. W zwykłej nie kombinuj z tą rurą.
W instalce 1-gen. z mikserami gaz może Ci dobrze nia działać !!! Gazownicy mówią wtedy o "zdmuchiwaniu gazu", tylko przy lepszych instalkach możesz nie mieć podciśnienia w kolektorze.

: wt maja 01, 2007 17:31
autor: sas_gti
lukasz_zn pisze:ale jak wywalę to coś to zwykły filtr starczy narazie
starczy do czego? auto bedize jeździc, to na pewno

: wt maja 01, 2007 18:13
autor: chosen
skoro juz mowa o PFie, mam takie pytanko, gdzie zwiększyć dawkę gazu, zeby lepiej szedł na gazie ?? BO tak czy siak, wiecej jeszcze na gazie niz na benie, i przydało by sie wiecej mocy na tym gazie, pali mi narazie 10/100, ale jakby ktos mogl mi powiedizec jak zwiekszyc jego dopływ, zeby naprzykład palił 12/100 ale zeby miał większego kopa.
Instalke mam I generacji. I jak potem wyregulowac.