adek85 pisze:Uważajcie na silniki 2e ady agg bo tam pękają bloki! kiedyś miałem ADY po ostrym katingu otwieram maske a tam w zbiorniczku od płynu jest olej, no i koniec jazdy... mechanik stwierdził, ze to uszczelka pod głowica, po rozebraniu okazało sie, ze uszczelka jest dobra, głowica szczelna, więc blok strzelił( co jest w innych silnikach bardzo nie spotykane). W bloku w kanał olejowy wklepałem miedzianą rurkę no i działało przez tydzień... po czym kupiłem silnik na allegro za 800zł i mogłem zrobić tak odrazy, przynajmniej bym kasy nei stracił. Teraz jezdze ABF'em MOC rewelacja, silnik odporny na kating i nic się nie dzieje, nie bierze oleju jak 8 zaworowe! Polecam. a co do tdi do TDI do zawsze można znaleść dojście do cięzarowych oszczędności i wyjdzie napewno taniej niz na LPG. Gaz to polecam do gazówki, albo do zapalniczki, bo jak wygląda wlew do gazu w vr6 albo w abf ie??
Kolega chyba nie wie co pisze
Silnik 8v jest moim zdaniem bardziej odporny, ale nie został on stworzony do jazdy z obrotami na odcince bo i po co się pytam, jak on idzie do 6000 i koniec mocy, trzeba następny bieg wrzucać, 8v to nie jest maszynka wysokoobrotowa!!!!.
ja miałem 8v i oleju nie brał, więc nie wiem skąd wizja, że 8b biorą olej a 16v nie.
Przypuszcza, że abf zaniedbany będzie miał większe predyspozycje do brania oleju, właśnie przez prace w wysokich obrotach.
Wstawianie miedzianej rurki w kanał olejowy nie mogło przynieść efektu
A blok jak strzelił to sam z siebie tego nie zrobił, musiał być doprowadzony do stanu kiedy nie wytrzymał materiał.
Samochodem szybko i sprawnie jeździć trzeba umieć, a nie mówić, że ten silnik mi padł to 8v są słabe,
Jak w abf-ie obrócisz panewkę bo przetrzymasz go na odcince to też się wypowiesz, że 16v to są słabe!!!
A co do lpg, to nie jeździłeś chyba dobrze wystrojonym autem z lpg :green_fuck:
Ja jestem zwolennikiem lpg w aucie i dobrze zamontowana instalacja na pewno nie przyniesie złych efektów
[ Dodano: Wto Mar 30, 2010 16:34 ]
Terpis pisze:ładnie to uchyciles
u siebie musze schowac LPG
najlepszym miejscem na schowanie wlewy gazu, jest wciśnięcie go pod klapkę z wlewem PB