Strona 7 z 42

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: ndz paź 21, 2007 10:25
autor: Klikux
GTO pisze:1) modyfikacja puszki filtra powietrza - odcinamy lewa dolna strone - czyli duza dziura dla lepszego zasysania powietrza (sprawdzone)

2)wzbogacenie dawki paliwa - "power moduł" - silniejszy zakres 5500-7000rpm

3)katalizator - ok 4 KM (wg. pewnej firmy) przy gornych RPM (sprawdze czy to prawda ;) )

4)wałek ssacy z silnka KR - 5-7KM (sprawdzone)

5)jesli posiadasz silnik 9A załoz głowice z 1.8 !!

wszelkie inne sugestie mile widziane.
Gto pytanie odnosnie 2) jak duzy to koszt i jaka zasada działania????

: śr paź 24, 2007 21:03
autor: Einstein
panowie a ja mam KR-a i co z nim moge zrobić? czy np głowica z 2.0 ze sportowymi wałkami pomoze? ale zeby tym jeszcze po miescie szło jezdzic:)...

: wt lis 06, 2007 19:40
autor: fazi205
no dobra to co ja mogę zrobić tanio a zarazem efektywnie mam 1.8 75 KM 1997 roku GOLFIII pomożecie :bigok: :bigok: :bigok:

: wt lis 06, 2007 19:48
autor: malolat
wymienic na inny - bedzie najtaniej

: śr lis 07, 2007 17:05
autor: Cosar 33GT
fazi205 pisze:1.8 75 KM 1997 roku GOLFIII
nie ten temat raczej.. tutaj 16v

: śr lis 14, 2007 15:06
autor: Cieluś
Panowie. A wydech. Kata już dawno nie mam. Zastanawiam się czy wywalić wszystko i zostawić końcowy. A może coś innego zrobić z wydechem. Na końcu raczej mam zostać dwu rurka :grin:

[ Dodano: 14 Lis 2007 14:20 ]
Teraz poczytałem i piszą zę do 200 km rura wylotu spalin może być z 50-ki mm. Jak bym włożył taki przelot, a no końcu zostawił dwu rurkę to da to coś, jest sens się bawienia i czy nie będzie uciążliwie głośno chodził na samym przelocie. Teraz mam środkowy tłumik i mi za cicho chodzi. Muszę coś z tym zrobic...

: śr lis 14, 2007 17:13
autor: Cosar 33GT
Cieluś pisze:Teraz poczytałem i piszą zę do 200 km rura wylotu spalin może być z 50-ki mm. Jak bym włożył taki przelot, a no końcu zostawił dwu rurkę to da to coś, jest sens się bawienia i czy nie będzie uciążliwie głośno chodził na samym przelocie. Teraz mam środkowy tłumik i mi za cicho chodzi. Muszę coś z tym zrobic...
na pzrelocie bedzie głośno... ale kwestia przyzwyczajenia :D

z tym środkowym to myśle wyciąć go właśnie :D

: śr lis 14, 2007 18:13
autor: Cieluś
Cosar 33GT pisze:z tym środkowym to myśle wyciąć go właśnie
To tego chce wyciąć. Tylko pytanie czy zostwić przelot orginalnie jak jest czy robic nowy.
Też myślałem żeby włożyć tłumik końcowy z tdi to go trochę przyciszy, a też może przydławić
:helm:

: śr lis 14, 2007 20:48
autor: Rapcio
Ja u siebie w KR mam caly wydech 55mm i tylko na koncu jeden tlumik z seata toledo gt i musze przyznac ze jest niezle glosno ale za to dzwiek jest calkiem calkiem :D

: czw lis 15, 2007 16:14
autor: Cieluś
Rapcio a ma jakiś wpływ mowy ukł wydechowy na prace silnika. Nie wiem czy robić cały nowy jak będe wycinał środkowy tłumik czy tylko wstawić kawałek rury.

: czw lis 15, 2007 17:25
autor: Cosar 33GT
Cieluś koelktor sobie jakiś lepszy skołuj

coś w podobie jak tutaj:
Obrazek

: czw lis 15, 2007 17:38
autor: Cieluś
Cosar 33GT pisze:Cieluś koelktor sobie jakiś lepszy skołuj
Syto wygląda. daje coś oprócz wygladu. Ile takie cacuszko kosztuje. zrobiłem ci foty tego co prosiłeś. Są na kąciku naszym.

: czw lis 15, 2007 17:51
autor: Cosar 33GT
W sumie to niewiem ile kosztuje... fote gdzies kiedys na tym forum wyczaiłem i sobie zachowałem. Dać to coś tam napewno da ;)

: czw lis 15, 2007 19:32
autor: Rapcio
Cieluś pisze:Rapcio a ma jakiś wpływ mowy ukł wydechowy na prace silnika. Nie wiem czy robić cały nowy jak będe wycinał środkowy tłumik czy tylko wstawić kawałek rury.
Nie mam porownania do seryjnego ukladu bo silnik mam wlozony do caddy i tutaj trzeba bylo odnowa robic caly uklad bo z mk2 kompletnie nie pasuje.
Cieluś na twoim miejscu wstawil bym tylko kawalek rury w miejsce srodkowego i nic wiecej nie kombinowal ;)