Strona 6 z 11

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: sob kwie 21, 2012 11:12
autor: toffic
Delu pisze:Witam
A to z mojego MK1 Cabrio
Obrazek

kolektor 4-2-1 wydech przelot 60mm.
Troche malo :(

PozdraVWiam
Masz dziwne załamanie powyżej 5tyś, pełna diagnostyka by się przydała

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: sob kwie 21, 2012 20:13
autor: Delu
"Masz dziwne załamanie powyżej 5tyś, pełna diagnostyka by się przydała"

Co moze byc powodem tego zalamania?
Podejrzewam, ze ciezko powiedziec po wykresie i powodow moze byc kilka ale chociaz tak mniej wiecej.
Dzieki

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz kwie 29, 2012 13:49
autor: voj2s
zle wykonany pomiar co widac po pomiarze strat napedu ten sam uskok ktory jest na wykresie jest przeniesiony z pomiaru strat... jednak nie ma to wplywu na moc max

jaka kompresje trzyma silnik??

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: ndz kwie 29, 2012 14:22
autor: Delu
voj2s pisze:zle wykonany pomiar co widac po pomiarze strat napedu ten sam uskok ktory jest na wykresie jest przeniesiony z pomiaru strat... jednak nie ma to wplywu na moc max
Z tego co wiem to G-LAB jest dobry i 'nie ma lipy' ale nie znam sie na hamowaniu. Wazne, ze nie ma to wplywu na moc max
voj2s pisze:jaka kompresje trzyma silnik??
W tym tygodniu bedzie wszystko sprawdzane to napisze.

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: wt maja 29, 2012 18:30
autor: olo-lc
Witam, poniżej mój wykres. Seria, jedynie wycięta puszka filtra powietrza i wkładka Simota, przebieg 189 tyś km.
I przy okazji pytanie jaka jest u was prędkość max, bo u mnie na skrzyni DPA (przełożenia te same co CDA, z Doppel-wobber), na wykresie 188 km/h a na drodze kolo 190 km/h i przy około 7000 obrotów była odcinka. Kółka seria 215/40 R16, felga 7J szeroka. Obrazek Obrazek

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: wt maja 29, 2012 21:02
autor: gino_gti
Witam

moje 16V po drobnych modach hamowane na nysie opony 195/50/15 skrzynia CDA wyszlo nawet ladnie :) pozder dla wlascicieli 16V

Obrazek

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: wt maja 29, 2012 21:17
autor: toffic
gino_gti pisze:Witam

moje 16V po drobnych modach hamowane na nysie opony 195/50/15 skrzynia CDA wyszlo nawet ladnie :) pozder dla wlascicieli 16V

Obrazek
Co tam masz zrobione?? Limiter podniesiony??

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: wt maja 29, 2012 21:32
autor: gino_gti
toffic,

Limiter jest podniesiony
i poprawiony dolot i wydech.

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: wt maja 29, 2012 22:24
autor: olo-lc
gino_gti pisze:toffic,

Limiter jest podniesiony
i poprawiony dolot i wydech.
Limiter to znaczy że na większych obrotach ma odcinkę?
A z ciekawości, jakie masz końcowe oznaczenie kompa: 237 czy 304?

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: śr maja 30, 2012 23:11
autor: Lukasz1985
Delu pisze:
Marszall pisze:wydech za dużej średnicy, z tego co wiem to dwa tłumiki przelotowe + 55mm do seri ABF najlepiej
Sa dwa przelotowe.
Baran sie konczy srednica 60 mm i nie chcialem zwezac.

PozdraVWiam

Jakie masz srednice poszczegolnych runnerow w tym kolektorze?Dolot ruszony? Jakie AFR na WOT?

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: wt lip 17, 2012 14:45
autor: Mateusz74
Niezły bajer ten wykres.Coś mały ten moment jak na 175 KM.ITB wstawiłeś?Może napiszesz co to za cuda podniosły tak moc.

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: wt lip 17, 2012 18:33
autor: gino_gti
Mateusz74,

a od czego mialoby Twoim zdaniem momentu przyrosnać?

Nasze 16V - wykresy z hamowni

: wt lip 17, 2012 23:26
autor: Lukasz1985
gino_gti modyfikowana dwururka czy caly wydech?Kolektor wydech seria?

Re: Nasze 16V - wykresy z hamowni

: śr lip 18, 2012 08:29
autor: toffic
gino_gti pisze:Mateusz74,

a od czego mialoby Twoim zdaniem momentu przyrosnać?
Po prostu moc to momentXobroty, skoro masz tak mały moment to moc jest "cudowna" w tym zakresie obrotów