Wałki catcams + regulowane kółko w ABF, Co z tego wyjdzie.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
poszły odrazu jak je wystawiłem, chłopaki prawie się pobili o nie bo sprzedawałem za dobrą cenęlovwelas pisze:LCQ, masz Ty jeszcze te sprężynki??
pójdzie spokojnie bo Schrick robi 288 pod hydro, ale moim zdaniem 288 to tylko z ITB by wykorzystać potencjał ich, generalnie ABF po wienien seryjnie wychodzić na wałkach(276) ze skrzynką 2Y(lub podobną) , co do modyfikacji ABFa, u siebie planowałem zrobić lekkie koło pasowe do niego, tylko że auto nabrałoby charakterystyki "motocyklowej", gdyby ktoś tu sprawdzał z wałkami 276, niech da znać, jestem ciekawy zestawienia (najlepiej z głowicą/zamachowym itd)bandyta mk1love pisze:Tomek Pirelli, z tego co rozmawiałem z GTO to i 288 na hydraulice pojedzie ;D tylko trzeba odpowiednio się do tego zabrać :green_fuck:
widziałem kiedyś na niemieckim forum, wykres na 191 KM na seryjnych, nie pamiętam tylko jakie mody miał jeszcze tamvoj2s pisze:bandyta mk1love 2 z przodu na seryjnych walkach tez sie da ale w to puki co nikt nie wierzy...
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 23:23 przez LCQ, łącznie zmieniany 3 razy.
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
Wałków już nie odpuszczę bo już za nie zapłaciłem :green_fuck:bandyta mk1love pisze:Marioo, lepiej odpuść wałki, kup sobie same kółko a zamiast wydawać ponad 2k zł na wałki zrób głowicę za połowę mniej (tysiączka dostajesz do rączek gratis ) i 18x też będzie.
A w przypadku kiedy nie złapie pełnych 18x to tego tysiączka co został z wałków wykorzystasz na opunki na przód r888 i trochę paliwka do nauczenia się startowania będziesz przyśpieszał tak samo jak i inne 180-konne autka jak nie lepiej
Głowicy nie chcę na razie ruszać, ściagać. Co do oponek, to ja chcę mieć też przyczepnośc na innych nawierzchniach niż suchutki, gładki asfalt :green_fuck: dlatego mam t1r
Będą wałki, kólko kolektor, tyle na razie z modów. Z czasem zamach i skrzynia, oraz pomyśli się o głowicy, i innych pierdołach i wtedy będę myślał o 21x
A tak na poważnie to chcę uzyskać min. 180 i będę na prawdę bardzo bardzo happy.
Myślę, że to do jazdy na co dzień wystarczy zupełnie.
Ale oczywiście wszystkie propozycję o których piszecie będę rozpatrywał
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
voj2s, ja wieżę,że się da ale ile wypocin i na ile te 200 koni będzie się utrzymywało? tego nie wiem,wiem za to,że z wałkami to nie jest jakaś większa filozofia i tego się trzymajmy ;D
LCQ, ja tu bardziej myślałem o pełnym wykorzystaniu wałków 288 do których trzeba porządnie zakręcić motor a tu już bez przeróbek pojawiają się małe schodki dla hydraulicznych popychaczy i trzeba zapodać im odpowiednie ,,podkładki", które polecał GTO.
Znowu zamawianie tych lachs caps- czy jak to się zwie z hameryki i płacenie kroci za nie mija się myślę z celem - wg mnie lepiej pomyśleć o mechanice bo ponoć pasuje z jakiegoś starego forda i alfy.
Co do lekkiego kółka pasowego... przez samo odelżenie tego elementu silnik nabierze charakterystyki motocyklowej? Przecie tam dużo z masy nie ściągniesz.. tak przynajmniej mi się wydaje - oświeć mnie proszę
LCQ, ja tu bardziej myślałem o pełnym wykorzystaniu wałków 288 do których trzeba porządnie zakręcić motor a tu już bez przeróbek pojawiają się małe schodki dla hydraulicznych popychaczy i trzeba zapodać im odpowiednie ,,podkładki", które polecał GTO.
Znowu zamawianie tych lachs caps- czy jak to się zwie z hameryki i płacenie kroci za nie mija się myślę z celem - wg mnie lepiej pomyśleć o mechanice bo ponoć pasuje z jakiegoś starego forda i alfy.
Co do lekkiego kółka pasowego... przez samo odelżenie tego elementu silnik nabierze charakterystyki motocyklowej? Przecie tam dużo z masy nie ściągniesz.. tak przynajmniej mi się wydaje - oświeć mnie proszę
No dobra wróćmy do tematu i ostatniego pytania,
Co jeszcze można wymienić, podczas wymiany wałków.
Chodzi o wymiany pod deklem zaworów, doszedłem do tego, że bez ściągania głowicy, można, popycacze, uszczelniacze zaworów i jeszcze na coś warto zwrócić uwagę.
Jakieś jeszcze uszczelniacze? Kupiłem uszczelniacz wałka rozrządu od strony kółka, a są jeszcze jakieś?
Co jeszcze można wymienić, podczas wymiany wałków.
Chodzi o wymiany pod deklem zaworów, doszedłem do tego, że bez ściągania głowicy, można, popycacze, uszczelniacze zaworów i jeszcze na coś warto zwrócić uwagę.
Jakieś jeszcze uszczelniacze? Kupiłem uszczelniacz wałka rozrządu od strony kółka, a są jeszcze jakieś?
- Tomek Pirelli
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt:
kólko ciężkie i nie wiele tańsze od schricka czy dbilas- ja za dbilas zapłaciłem 100eu (390zł) a od światka chcieli 350.Tomek Pirelli pisze:To jak ja zamówiłem wałek i kółko u świątka .... to co kupa bedzie???
Co do wałków to od świątka tak naprawdę nie wiesz na co trafisz, jeden komplet będzie w porządku, a drugi po 1kkm będzie się nadawał na reklamację. Świątek jak się przyłoży to zrobi dobrze, ale zazwyczaj na handel idzie kupa.
Strasznie szybko się wycierają krzywki. I wystroisz auto, a po 10kkm okażę się, że wałek całkowicie zmienił swoje parametry.
Moim zdaniem nie ma sensu od świątka. Lepiej dołożyć i kupić coś lepszego, tym bardziej, że dużo więcej nie dołożysz.
Ja dałem niecałe 800$ za schricki 276/276. czekaj na dobry kurs $ i inwestuj w to:)
[ Dodano: Czw Mar 18, 2010 16:41 ]
ps. dostałem informację, że moje wałki są już wysłane, z miasta Remscheid, kurierem UPS
W poniedziałek powinienem otrzymać paczkę:)
- Tomek Pirelli
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt:
Mi dorabiają na zamówienie do takiego jak ja chcę to niemają w ofercie bo za schrick-a to by mi mogło 7-8 tys. braknąć na cały kit ...a z kółko mi powiedzieli 250zł
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 19:30 przez Tomek Pirelli, łącznie zmieniany 1 raz.
Naprawa ,serwis Motocykli Cross-owych i
skuterów
Spawanie aluminium i plastików!!
Części samochodowe nowe i używane oraz części do skuterów,motocykli i quadów!
AEROGRAF!!!!!!!!!!
skuterów
Spawanie aluminium i plastików!!
Części samochodowe nowe i używane oraz części do skuterów,motocykli i quadów!
AEROGRAF!!!!!!!!!!
jak tylko przyjdą to sie pochwalMarioo pisze:ps. dostałem informację, że moje wałki są już wysłane, z miasta Remscheid, kurierem UPS
W poniedziałek powinienem otrzymać paczkę:)
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
to co oni ci tam dorabiają, co może zrobić świątek lepszego czego nie ma w stałej ofercie shcrick?Mi dorabiają na zamówienie do takiego jak ja chcę to niemają w ofercie bo za schrick-a to by mi mogło 7-8 tys. braknąć na cały kit ...a z kółko mi powiedzieli 250zł
Za kółko ci tanio powiedzieli, nie powiem.
natychmiast, jak tylko wylądują u mnie to od razu foty zrobię i wrzucam.AD6 pisze:jak tylko przyjdą to sie pochwal
- Tomek Pirelli
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości