Strona 6 z 12

: sob lip 26, 2008 13:48
autor: bugalon
Klikux pisze: Na dzien disiejszy nurtuje mnie strasznie
1 stopien sprezania,niby 9,2:1 ( - Verdichtungsverhältnis : 7,8 :1,Motorblock : Golf II 16V, Kolben & Pleuel : Audi RS2 niemiaszek na tych gratach ma 7,8:1)
2 pompa oleju wiem ze febi seryjna ale cos nie moge uwierzyc ze podoła.
3 KolektoR wydech (nie mam mozliwosci zrobienia sobie)
4 TURBO ( k24, 26, hybryda t3 t4 lub gt2871R które wybrac?) tez mi spedza sen z powiek i 5 Blok nie mierzyłem ale ma delikatny próg boje sie tulejowac zeby mi jakies rury kanalizacyjnej nie wsatwili i po 20 tys powie pa pa
1. Może dawał grubszą uszczelkę, lub przekładke dawał między blok a głowicę. Takie mody są powszechnie stosowane i działają lepiej niż dwie uszczelki "w kanapce".
2. Jest kilka rodzajów pomp. W tej chwili nie mam numerów (zapisane leżą w warsztacie). Podam Ci je dokładnie jak tylko kartkę z rozpisem znajde. Ja w każdym razie daje nówkę FEBI o odpowiedniej numeracji.
3. Kolektor powinieneś dobierać dopiero po podjęciu decyzji jakie chcesz wstawić turbo.
4. Na tym układzie korbowo-tłokowym który masz K24 lub k 26 jest turbiną w zupełności wystarczającą. Uzyskasz na nich okolo 300 koni. Dla mnie osobiscie to granica stosunkowo bezawaryjnej pracy. Do tego sprawę kolektora wydechowego masz znacznie uproszczoną. Kupujesz taki z Audi S2, tniesz jeden gar i wszystko pasuje (z tego co pamiętam to GTO mial z 2 tygodnie temu taki na sprzedanie za 250 zlociszy, zapytaj czy jeszcze ma)
5. Nawet nie myśl o tym, żeby zostawić blok z progiem. Musisz zrobić tulejowanie bezwzględnie. Zadbaj tylko o to żeby porządne tuleje wstawili.

: sob lip 26, 2008 20:01
autor: Klikux
bugalon pisze:
Klikux pisze: Na dzien disiejszy nurtuje mnie strasznie
1 stopien sprezania,niby 9,2:1 ( - Verdichtungsverhältnis : 7,8 :1,Motorblock : Golf II 16V, Kolben & Pleuel : Audi RS2 niemiaszek na tych gratach ma 7,8:1)
2 pompa oleju wiem ze febi seryjna ale cos nie moge uwierzyc ze podoła.
3 KolektoR wydech (nie mam mozliwosci zrobienia sobie)
4 TURBO ( k24, 26, hybryda t3 t4 lub gt2871R które wybrac?) tez mi spedza sen z powiek i 5 Blok nie mierzyłem ale ma delikatny próg boje sie tulejowac zeby mi jakies rury kanalizacyjnej nie wsatwili i po 20 tys powie pa pa
1. Może dawał grubszą uszczelkę, lub przekładke dawał między blok a głowicę. Takie mody są powszechnie stosowane i działają lepiej niż dwie uszczelki "w kanapce".
2. Jest kilka rodzajów pomp. W tej chwili nie mam numerów (zapisane leżą w warsztacie). Podam Ci je dokładnie jak tylko kartkę z rozpisem znajde. Ja w każdym razie daje nówkę FEBI o odpowiedniej numeracji.
3. Kolektor powinieneś dobierać dopiero po podjęciu decyzji jakie chcesz wstawić turbo.
4. Na tym układzie korbowo-tłokowym który masz K24 lub k 26 jest turbiną w zupełności wystarczającą. Uzyskasz na nich okolo 300 koni. Dla mnie osobiscie to granica stosunkowo bezawaryjnej pracy. Do tego sprawę kolektora wydechowego masz znacznie uproszczoną. Kupujesz taki z Audi S2, tniesz jeden gar i wszystko pasuje (z tego co pamiętam to GTO mial z 2 tygodnie temu taki na sprzedanie za 250 zlociszy, zapytaj czy jeszcze ma)
5. Nawet nie myśl o tym, żeby zostawić blok z progiem. Musisz zrobić tulejowanie bezwzględnie. Zadbaj tylko o to żeby porządne tuleje wstawili.
Dzieki wielkie to czekam na info O POMPCE :pub:
ps. ad5 to bedzie bardzo duże zmartienie dla mnie z tym tulejowaniem wiem ze musi byc motor tip top ale nie mam nikogo zaufanego co by mi lipy nie wcisnął

: ndz lip 27, 2008 14:47
autor: qbejs
Leon no to szukaj bloku bez progów albo zrób jak ja :) kucizna na pierwszy nadwymiar i wsio :]

: ndz lip 27, 2008 14:55
autor: Klikux
qbejs pisze:Leon no to szukaj bloku bez progów albo zrób jak ja :) kucizna na pierwszy nadwymiar i wsio :]
kucizne mam z s2 wiec nie mam opcji nadwymiarowej musze coś wydumać tzn znalesc konkret firme co tulejuje na igle,a znalesc blok z kr-a bez progów to chyba marzenia scietej glowy
moze ktoś ma jakieś doswiadczenia z takimi firmami prosze o pomoc :hmm:

: ndz lip 27, 2008 20:00
autor: toffic
Klikux pisze:a znalesc blok z kr-a bez progów to chyba marzenia scietej glowy
a ja taki miałem i rozwierciłem na 2.0 :helm:

: ndz lip 27, 2008 23:28
autor: bugalon
Tłok z 9A na turbo do rozwierconego KRa to bardzo dobre rozwiazanie, tylko stopien sprezania troche niski wychodzi :)

: ndz lip 27, 2008 23:35
autor: toffic
tylko ja nie mam wału z 1.8 :helm:

: pn lip 28, 2008 22:06
autor: Klikux
toffic pisze:
Klikux pisze:a znalesc blok z kr-a bez progów to chyba marzenia scietej glowy
a ja taki miałem i rozwierciłem na 2.0 :helm:

blok z 9a bede miał za free tylko do szlifu wiec jedszcze niewiem co wsadze ostatecznie :hmm:

: śr lip 30, 2008 16:39
autor: gino_gti
Witam serdecznie

mam pytanko
pod turbo pompa walbro 255, cisnienie 6,5 bara, da rady??? jezeli tak to jaka jest górna granica jej wydolnosci ile koni??? czy moze proponujecie inna pompe???

: czw lip 31, 2008 01:49
autor: MiChAoS
ojj wystarczy ci wystarczy pociagnie duzzooo duzoo mocy bez problemu...

: śr sie 06, 2008 22:04
autor: pablo16v
jaka uszcelke najlepiej odprezajaca zastosowac pod turbo?????????? do 1.8 kra

: czw sie 07, 2008 08:18
autor: bugalon
Zależy jaki stopień sprężania chcesz uzyskać po zastosowaniu uszczelki.

[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 8:20 am ]
gino_gti pisze:Witam serdecznie

mam pytanko
pod turbo pompa walbro 255, cisnienie 6,5 bara, da rady??? jezeli tak to jaka jest górna granica jej wydolnosci ile koni??? czy moze proponujecie inna pompe???
Wejdz sobie do działu speed (ogolny) tam masz podwieszony wątek jak dobierać pompę paliwa. Przeczytaj go i będziesz wszystko wiedział.

: czw sie 07, 2008 19:55
autor: pablo16v
9:0 tak cos kolo tego chce wiec jaka ma byc uszcelka ????????? bo tloki seria narazie bo pisalem wczesniej che doladowanie okolo 0.5 bara i 200 koni na poczatek. A czy instalacje trzeba przekladac pod wtrysk elektroniczny z corrado g 60 czy z kra sie nada?????????

: czw sie 07, 2008 21:05
autor: evolution
tloki panie tloki....