Strona 5 z 42

: wt wrz 11, 2007 13:47
autor: KATO
niema tagedi daje rade :grin:

: wt wrz 11, 2007 19:54
autor: robson_wrc
evolution pisze:
MAREK 74 pisze:może do 150 dobrniesz
mysle ze dobrnalby i do wiekszej ilosci :) zakladajac ze zrozumialem dobrze ze ma 9A

[ Dodano: Pon Wrz 10, 2007 22:43 ]
macie filmik z mk2 na 9a po modach glowicy (dwa wydechy) na dlugiej skrzyni

[/youtube]
Dobrze zrozumiałeś mam 9A i PL-ke w garażu :hmm: Więc tak narazie by była głowica z orginalnymi wałkami z PL-ki a potem musiał bym zamontować ssący z KR-a ?? Dobrze myśle ??
P.S o co chodzi z tym "dwa wydechy"??

: wt wrz 11, 2007 20:38
autor: evolution
Ryba266 pisze:
evolution pisze:macie filmik z mk2 na 9a po modach glowicy (dwa wydechy) na dlugiej skrzyni
No nawet nawet ale przy wiekszych predkosciach juz troche kuleje :bajer: Skrzynie to ja chyba mam te sama :grin:
za lekkie kolo zamachowe, lub za dluga skrzynia. po drugie soft jest testowy... nie bylo czasu pobawic sie dluzej..

[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 20:40 ]
Dobrze zrozumiałeś mam 9A i PL-ke w garażu Więc tak narazie by była głowica z orginalnymi wałkami z PL-ki a potem musiał bym zamontować ssący z KR-a ?? Dobrze myśle ??
P.S o co chodzi z tym "dwa wydechy"??
dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy

: wt wrz 11, 2007 22:55
autor: tirsone
evolution pisze:dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy
Niech mi ktoś wytłumaczy jak dziecku.... ssący wałek to ten bliżej mnie patrząc od przodu auta? :bigok:

: wt wrz 11, 2007 23:05
autor: evolution
tak ten od wtrysków

: śr wrz 12, 2007 09:56
autor: tirsone
evolution pisze:dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy
temat wałków to dla mnie czarna magia...;)

Może mi ktoś wyjaśnić co miałbym zrobić kiedy zdobyłbym już wałek ssący od KR-a?
Tzn. co to znaczy przefazowanie go? co trzeba zrobić żeby go włożyć bez stresu...

dzięks..

: śr wrz 12, 2007 10:04
autor: evolution
tirsone pisze:
evolution pisze:dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy
temat wałków to dla mnie czarna magia...;)

Może mi ktoś wyjaśnić co miałbym zrobić kiedy zdobyłbym już wałek ssący od KR-a?
Tzn. co to znaczy przefazowanie go? co trzeba zrobić żeby go włożyć bez stresu...

dzięks..
walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robic

: śr wrz 12, 2007 10:45
autor: tirsone
evolution pisze:
tirsone pisze:
evolution pisze:dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy
temat wałków to dla mnie czarna magia...;)

Może mi ktoś wyjaśnić co miałbym zrobić kiedy zdobyłbym już wałek ssący od KR-a?
Tzn. co to znaczy przefazowanie go? co trzeba zrobić żeby go włożyć bez stresu...

dzięks..
walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robic
spoko planuję takiego moda ale nie wiem czy najpierw nie powinienem zczipować i zestroić fury u GTO.a potem wałek.... choć wydaje mi się że najpierw powinienem wsadzić wałek...

Rozumiem ze do PL-a to najlepiej wsadzić wałek wydechowy z KR-a...(za ssący)?
Czy szukać jeszcze innego wałka?

: śr wrz 12, 2007 13:09
autor: kkk13
tirsone pisze:
evolution pisze:
tirsone pisze: temat wałków to dla mnie czarna magia...;)

Może mi ktoś wyjaśnić co miałbym zrobić kiedy zdobyłbym już wałek ssący od KR-a?
Tzn. co to znaczy przefazowanie go? co trzeba zrobić żeby go włożyć bez stresu...

dzięks..
walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robic
spoko planuję takiego moda ale nie wiem czy najpierw nie powinienem zczipować i zestroić fury u GTO.a potem wałek.... choć wydaje mi się że najpierw powinienem wsadzić wałek...

Rozumiem ze do PL-a to najlepiej wsadzić wałek wydechowy z KR-a...(za ssący)?
Czy szukać jeszcze innego wałka?
Tristone, mam taki gotowy wałek wydechowy z PLa, ucięty już odpowiednio tak, by pasował jako ssący, nie będę go potrzebował, więc mogę odsprzedać.. Co do przefazowania - chodzi wydaje mi się o to że nie można wsadzić go bezpośrednio na znaki (czyli tę kropkę na zębatce), należy wałek ustawić odpowiednio, nieoglądając się na tę kropkę.. Ktoś kto wie jak ustawić wałki w 16tce, powinien sobie poradzić z tym bez problemu..

: śr wrz 12, 2007 21:29
autor: evolution
kkk13 pisze:
tirsone pisze:
evolution pisze: walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robic
spoko planuję takiego moda ale nie wiem czy najpierw nie powinienem zczipować i zestroić fury u GTO.a potem wałek.... choć wydaje mi się że najpierw powinienem wsadzić wałek...

Rozumiem ze do PL-a to najlepiej wsadzić wałek wydechowy z KR-a...(za ssący)?
Czy szukać jeszcze innego wałka?
Tristone, mam taki gotowy wałek wydechowy z PLa, ucięty już odpowiednio tak, by pasował jako ssący, nie będę go potrzebował, więc mogę odsprzedać.. Co do przefazowania - chodzi wydaje mi się o to że nie można wsadzić go bezpośrednio na znaki (czyli tę kropkę na zębatce), należy wałek ustawić odpowiednio, nieoglądając się na tę kropkę.. Ktoś kto wie jak ustawić wałki w 16tce, powinien sobie poradzić z tym bez problemu..
oprocz uciecia trzeba przekrecic troszke zebatke...

: śr wrz 12, 2007 22:44
autor: tirsone
evolution pisze:oprocz uciecia trzeba przekrecic troszke zebatke...
na chybił trafił to sam nic nie zrobię.... chyba że w necie poszukam ....a czy włozenie wałków z ABF-a to skomplikowana sprawa? czy tylko wystarczy komplecik ? bo chyba z uwagi na mój brak wiedzy w tym temacie łatwiej będzie wrzucić coś gotowego..

: czw wrz 13, 2007 07:21
autor: GTO
tirsone pisze:
evolution pisze:oprocz uciecia trzeba przekrecic troszke zebatke...
na chybił trafił to sam nic nie zrobię.... chyba że w necie poszukam ....a czy włozenie wałków z ABF-a to skomplikowana sprawa? czy tylko wystarczy komplecik ? bo chyba z uwagi na mój brak wiedzy w tym temacie łatwiej będzie wrzucić coś gotowego..
z ABFa normanie wkladasz i smigasz
robilem taki setup w 9A kieyś

: czw wrz 13, 2007 09:58
autor: ThomasGTI16V
może ja troszke od tematu odskocze mam abfa w mk3 150ps, chciałem sie dowiedzieć gdzie można znaleść jakiś kolektor wydechowy chodzi mi o np.coś w stylu supersprinta który by miał uwolnić cały wydech kiedyś widziałem używke na allegro supersprinta ale poszedł za 1000zł troszke kasy jest ale właśnie szukam coś takiego żeby włożyć i mieć lepszy dół w samochodzie dzieki

: czw wrz 13, 2007 12:46
autor: GTO
ThomasGTI16V pisze:może ja troszke od tematu odskocze mam abfa w mk3 150ps, chciałem sie dowiedzieć gdzie można znaleść jakiś kolektor wydechowy chodzi mi o np.coś w stylu supersprinta który by miał uwolnić cały wydech kiedyś widziałem używke na allegro supersprinta ale poszedł za 1000zł troszke kasy jest ale właśnie szukam coś takiego żeby włożyć i mieć lepszy dół w samochodzie dzieki
wymien silnik na tdi to beziesz mial lepszy dół
supersprint Ci nie pomoze, jak juz to odetka wydech i polepszy góre.