: wt wrz 11, 2007 13:47
niema tagedi daje rade ![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Dobrze zrozumiałeś mam 9A i PL-ke w garażuevolution pisze:mysle ze dobrnalby i do wiekszej ilosciMAREK 74 pisze:może do 150 dobrnieszzakladajac ze zrozumialem dobrze ze ma 9A
[ Dodano: Pon Wrz 10, 2007 22:43 ]
macie filmik z mk2 na 9a po modach glowicy (dwa wydechy) na dlugiej skrzyni
[/youtube]
za lekkie kolo zamachowe, lub za dluga skrzynia. po drugie soft jest testowy... nie bylo czasu pobawic sie dluzej..Ryba266 pisze:No nawet nawet ale przy wiekszych predkosciach juz troche kulejeevolution pisze:macie filmik z mk2 na 9a po modach glowicy (dwa wydechy) na dlugiej skrzyniSkrzynie to ja chyba mam te sama
dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacyDobrze zrozumiałeś mam 9A i PL-ke w garażu Więc tak narazie by była głowica z orginalnymi wałkami z PL-ki a potem musiał bym zamontować ssący z KR-a ?? Dobrze myśle ??
P.S o co chodzi z tym "dwa wydechy"??
Niech mi ktoś wytłumaczy jak dziecku.... ssący wałek to ten bliżej mnie patrząc od przodu auta?evolution pisze:dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy
temat wałków to dla mnie czarna magia...evolution pisze:dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy
walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robictirsone pisze:temat wałków to dla mnie czarna magia...evolution pisze:dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy
Może mi ktoś wyjaśnić co miałbym zrobić kiedy zdobyłbym już wałek ssący od KR-a?
Tzn. co to znaczy przefazowanie go? co trzeba zrobić żeby go włożyć bez stresu...
dzięks..
spoko planuję takiego moda ale nie wiem czy najpierw nie powinienem zczipować i zestroić fury u GTO.a potem wałek.... choć wydaje mi się że najpierw powinienem wsadzić wałek...evolution pisze:walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robictirsone pisze:temat wałków to dla mnie czarna magia...evolution pisze:dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy
Może mi ktoś wyjaśnić co miałbym zrobić kiedy zdobyłbym już wałek ssący od KR-a?
Tzn. co to znaczy przefazowanie go? co trzeba zrobić żeby go włożyć bez stresu...
dzięks..
Tristone, mam taki gotowy wałek wydechowy z PLa, ucięty już odpowiednio tak, by pasował jako ssący, nie będę go potrzebował, więc mogę odsprzedać.. Co do przefazowania - chodzi wydaje mi się o to że nie można wsadzić go bezpośrednio na znaki (czyli tę kropkę na zębatce), należy wałek ustawić odpowiednio, nieoglądając się na tę kropkę.. Ktoś kto wie jak ustawić wałki w 16tce, powinien sobie poradzić z tym bez problemu..tirsone pisze:spoko planuję takiego moda ale nie wiem czy najpierw nie powinienem zczipować i zestroić fury u GTO.a potem wałek.... choć wydaje mi się że najpierw powinienem wsadzić wałek...evolution pisze:walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robictirsone pisze: temat wałków to dla mnie czarna magia...
Może mi ktoś wyjaśnić co miałbym zrobić kiedy zdobyłbym już wałek ssący od KR-a?
Tzn. co to znaczy przefazowanie go? co trzeba zrobić żeby go włożyć bez stresu...
dzięks..
Rozumiem ze do PL-a to najlepiej wsadzić wałek wydechowy z KR-a...(za ssący)?
Czy szukać jeszcze innego wałka?
oprocz uciecia trzeba przekrecic troszke zebatke...kkk13 pisze:Tristone, mam taki gotowy wałek wydechowy z PLa, ucięty już odpowiednio tak, by pasował jako ssący, nie będę go potrzebował, więc mogę odsprzedać.. Co do przefazowania - chodzi wydaje mi się o to że nie można wsadzić go bezpośrednio na znaki (czyli tę kropkę na zębatce), należy wałek ustawić odpowiednio, nieoglądając się na tę kropkę.. Ktoś kto wie jak ustawić wałki w 16tce, powinien sobie poradzić z tym bez problemu..tirsone pisze:spoko planuję takiego moda ale nie wiem czy najpierw nie powinienem zczipować i zestroić fury u GTO.a potem wałek.... choć wydaje mi się że najpierw powinienem wsadzić wałek...evolution pisze: walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robic
Rozumiem ze do PL-a to najlepiej wsadzić wałek wydechowy z KR-a...(za ssący)?
Czy szukać jeszcze innego wałka?
na chybił trafił to sam nic nie zrobię.... chyba że w necie poszukam ....a czy włozenie wałków z ABF-a to skomplikowana sprawa? czy tylko wystarczy komplecik ? bo chyba z uwagi na mój brak wiedzy w tym temacie łatwiej będzie wrzucić coś gotowego..evolution pisze:oprocz uciecia trzeba przekrecic troszke zebatke...
z ABFa normanie wkladasz i smigasztirsone pisze:na chybił trafił to sam nic nie zrobię.... chyba że w necie poszukam ....a czy włozenie wałków z ABF-a to skomplikowana sprawa? czy tylko wystarczy komplecik ? bo chyba z uwagi na mój brak wiedzy w tym temacie łatwiej będzie wrzucić coś gotowego..evolution pisze:oprocz uciecia trzeba przekrecic troszke zebatke...
wymien silnik na tdi to beziesz mial lepszy dółThomasGTI16V pisze:może ja troszke od tematu odskocze mam abfa w mk3 150ps, chciałem sie dowiedzieć gdzie można znaleść jakiś kolektor wydechowy chodzi mi o np.coś w stylu supersprinta który by miał uwolnić cały wydech kiedyś widziałem używke na allegro supersprinta ale poszedł za 1000zł troszke kasy jest ale właśnie szukam coś takiego żeby włożyć i mieć lepszy dół w samochodzie dzieki