Strona 5 z 8

: wt mar 16, 2010 19:15
autor: Marioo
no to z dolotem muszę pokombinować coś, żeby było dobrze.
Czekam na fanty i nie mogę się doczekać złożenia tego do kupy.

: śr mar 17, 2010 00:00
autor: Lukasz1985
Na 170-180 koni nie trzeba wymieniac walkow :bajer: .Rob glowice i 2 bedzie z przodu..

: śr mar 17, 2010 01:41
autor: bandyta mk1love
Lukasz1985, z kąd to wiesz?
Ja nie widziałem jeszcze 200-konnego abf'a na seryjnych wałkach,ba...nawet 276 st wałki same nie wystarczą bo trzeba jeszcze nimi pokręcić ;p

: śr mar 17, 2010 03:35
autor: LCQ
co do popychaczy warto zainwestować w lżejsze, ja miałem Schricka i wkręcało się to świetnie ze wałkami 276/276 (miałem też sprężynki Schricka ale nie zostały zamontowane, były zdecydowanie twardsze, 276 dają rady na seryjnych, ale na 288 lepiej je założyć)

: śr mar 17, 2010 09:23
autor: Marioo
Kurde
Miały być wałki i kółko i kasa do 3000 na graty, już wydałem jakieś 4000-4500 a jeszcze popychacze, uszczelniacze, montaż i strojenie.
jak mnie wynik nie zadowoli to go spale :green_fuck:

[ Dodano: Sro Mar 17, 2010 11:20 ]
Na 170-180 koni nie trzeba wymieniac walkow :bajer: .Rob glowice i 2 bedzie z przodu..
Kole chcesz mi powiedzieć, że zrobię głowicę i będę miał 2 z przodu.
Ja chętnie oddam ci abf-a do takiej przeróbki i zapłacę tyle co za wałki i inne graty, które kupiłem, żeby to osiągnąć.
Jakby koniki tak łatwo i tanio wskakiwały, to każdy abf na tym forum miałby 2xx z przodu.
Ja na tym setupie zadowolę się bezpiecznym 180km, choć niektórzy twierdzą, że 2 z przodu da radę zrobić.
180 ze zmierzonych 150 to i tak już niezły przyrost mocy a 2xx to już byłbym uśmiechnięty przez następny rok. a później by mi się znudziło i było mało:D

: śr mar 17, 2010 13:16
autor: voj2s
no na walkach 276 regulowanym kolku i sprawnym silniku + porting glowicy w czym jest problem z moca 2xx ??

: śr mar 17, 2010 13:21
autor: Lukasz1985
Bodajże GTO robił golfa mk2 z Abf-em i wyszło mu 201 własnie po portingu, 276,4-2-1 itd. Ja ci tego nie zrobię ale wiem kto może :)

: śr mar 17, 2010 14:01
autor: Marioo
Jak się do tego co ja robię dołoży porting glowicy to jest spora szansa, że 2xx pęknie.
Ale ja głowicy nie dotykam, zrobię dolot, wałki wydech i kółko + strojenie i mam nadzieję na 18x.

: śr mar 17, 2010 15:27
autor: lovwelas
LCQ, masz Ty jeszcze te sprężynki??

: śr mar 17, 2010 16:25
autor: Tomek Pirelli
Lukasz1985, no masz rację było w Tym mk2 200ps...
a z mechaniką to można rozgryźć problem w domowym zaciszu ... ale do wałków 276 hydro.pwinno dac radę...co innego wyżej...

: śr mar 17, 2010 18:07
autor: Marioo
Tomek Pirelli pisze:Lukasz1985, no masz rację było w Tym mk2 200ps...
a z mechaniką to można rozgryźć problem w domowym zaciszu ... ale do wałków 276 hydro.pwinno dac radę...co innego wyżej...
ale ugryzienie 2xx jak się zrobi głowicę konkret, dolot, wydech, wałki strojenie nie jest specjalnie trudne. tak mi się wydaję,

: śr mar 17, 2010 18:12
autor: voj2s
jesli ktos chce to mam komplecik (16sztuk) mechanicznych popychaczy do 16V regulacja na plytkach

: śr mar 17, 2010 19:01
autor: goly0
voj2s pisze:jesli ktos chce to mam komplecik (16sztuk) mechanicznych popychaczy do 16V regulacja na plytkach
podaj cenę na PW

: śr mar 17, 2010 21:24
autor: bandyta mk1love
LCQ, no właśnie mnie tu o 288 st chodzi ;D

voj2s, na takim setupie 2 z przodu to bez większych filozofii, z tym,że wałki tak jak piszesz 276/276 a my mówiliśmy,że na seryjnych wałkach 2 z przodu to byłoby już hardcore :green_fuck:

Marioo, lepiej odpuść wałki, kup sobie same kółko a zamiast wydawać ponad 2k zł na wałki zrób głowicę za połowę mniej (tysiączka dostajesz do rączek gratis :bajer: ) i 18x też będzie.
A w przypadku kiedy nie złapie pełnych 18x to tego tysiączka co został z wałków wykorzystasz na opunki na przód r888 i trochę paliwka do nauczenia się startowania będziesz przyśpieszał tak samo jak i inne 180-konne autka jak nie lepiej :green_fuck:

A w przyszłości wałeczki w 2xx :bigok: Tak przynajmniej wydaje mi się,że będzie rozsądniej.

Tomek Pirelli, z tego co rozmawiałem z GTO to i 288 na hydraulice pojedzie ;D tylko trzeba odpowiednio się do tego zabrać :green_fuck:

voj2s, z czego te popychacze (proszę o ewentualne info i cene na pw - jeśli nie chcesz oficjalnie) i jak dobrać odpowiedni do nich luz zaworowy ? To przy kupnie wałków będzie podane czy jak?