Strona 33 z 42

: pt sie 07, 2009 11:04
autor: bialko1991
o dziwo na gazie jakiś złych efektów nie widzę, może lekko faluje po odpaleniu... ale bedzie trzeba u jakiejś ogarniętej osoby wyregulować ;) najgorsze jest to że ma te opóźnienie przy dodawaniu gazu i te buczenie spod maski.. dobrze że w czasie jazdy mniej słychać bo by głowa pękała..

: ndz wrz 06, 2009 15:42
autor: cimens20
witam. Mam takie pytanko jak wymontuję przepustnice do portingu to czy później trzeba będzie będzie adaptowac ją vagiem bo kiedyś coś słyszałem je jak się ją wyjmie to później właśnie trzeba ją adaptować

: ndz wrz 06, 2009 15:44
autor: AD6
w ABF-ie sie nie adaptuje

: wt wrz 08, 2009 21:32
autor: PoLoMeN
Mam pytanko. Co myslicie o pomyśle zeby wsadzeniu PL do Mojej polówki??? dobry wybór?? jak ten silnik sie sprawuje?? ma jakieś wady?? doradzcie mi. Czekam na pomoc z waszej strony. Pozdrawiam

: wt wrz 08, 2009 21:33
autor: djtom
lepiej abfa, level lepszy

: wt wrz 08, 2009 21:43
autor: PoLoMeN
ale mam takiego do kupienia w tym momencie... zły wybór?? rozwiń swoją wypowiedzi

: wt wrz 08, 2009 21:57
autor: smokatsu84
PoLoMeN pisze:zły wybór
Jednostka jest dobra, tylko ABF jest nowszy i mniej problemów przy nim będzie po swapie podczas eksploatacji. Do PL-ki warto jest zastosować wtrysk elektroniczny (Digifant) bo tam jest Ke-jettronic (wtrysk mech.) i z nim zawsze są jakieś problemy, ogólnie trudny do regulacji, przy digifancie będzie dużo lepiej pracował, ale tu z kolei potrzebujesz doliczyć koszt wtrysku (400-1000 zl) i strojenie pod 16v. Abf z reguły będzie mniej wyeksploatowany natomiast PL-ka z racji wieku ma większy przebieg z reguły i może się okazać że potrzebny jest kapitalny remont. Jeśli ta PL-ka jest na gazie to omijałbym ja szerokim katem

pozdr :bigok:

: wt wrz 08, 2009 21:59
autor: djtom
wszystko kolega wypisał :bigok:

: wt wrz 08, 2009 22:04
autor: PoLoMeN
no i podziekował:] Bo właśnie Kolega Skrypol ma na sprzedaż i sie zastanawim... ale dzieki za pomoc. jak cos to pisać jeszcze:] pozdro

: wt wrz 08, 2009 23:14
autor: tauka
Widzicie wy modzicie, a tu do mnie ziomek na maila napisął że jesztem głupi że chcem jakąś tam kase za auto, że on taki silnik kupuje za 700PLN kompletny. Na moją odpowiedź, że za 700 PLN to digi nie kupi to mi odpisał:
Digifant to ja Mialem W Silniku 1.3 91r Golfa Plus pare przerobek i 1.8 Wymiekaly 112 konne. Planowana Glowica ,sprzeglo itd ... wszystko samemu robilem a ty sie podniecasz bo Golfa sprowadziles z niemiec :)) Fanatyku Marki haha i Ze wystroiles w GTO i ze digifant jedyny taki hahaha Pozdroo

Normalnie :panna:

A wy się podniecacie ABFami i innymi modami. A gośc miał to wszysto w 1.3 . To jest dopiero fachowieć. Trza by się do niego na jakieś szkolenie udac.

: wt wrz 08, 2009 23:21
autor: djtom
gsc warty tyle co wiedza zawarta w jego wypocinach, olac

: czw wrz 24, 2009 11:36
autor: yahoo_p
Obrazek Obrazek

tak wygląda teraz moja przepustnica, wcześniej jeździłem na obrobionej przepustnicy ale za słabo, ale wczoraj dokończyliśmy i na prawdę przed odcinkom na tych wałkach kręci się jak wiertarka :helm: a reakcja na gaz moment :bigok: a ta dziurka w klapce to chyba wymysł polskich gazowników, bo przepustnica pochodzi z ABFa co widział gaz na mikserze :crazy: na szczęście nie mój :bajer:

: pn lis 02, 2009 21:04
autor: paczkoś
witam. mam pytanko.. zakupilem ostatnio glfa mk3 1.4 kat zeswapowanego na 1.8 16v PL i cos ciezko mu idzie zeby na benzynie pojechac tzn w ogole nie chodzi:( gaz jest na parowniku:( zastanawialem sie tez nad storzkiem ale nie bardzo wiem jak bo sa te wtryski mechaniczne, ktos wczesniej pisal o wtryskach elektronicznych..z jakiego to silnika mialy by byc i czy trudno jest to przerobic? da rade samemu jak ktos ma odrobine pojecia o mechanice? dzieki pozdro :partyman:

: pn lis 02, 2009 21:15
autor: yahoo_p
digi 1 z g60, jest na forum opisane, poszukaj...