Strona 4 z 6

Porting głowic

: ndz maja 01, 2011 16:01
autor: Lukasz1985
W dziale ,,Nasze 16v -wykresy z hamowni" jest wykres mojego golfa.Moc zmierzona przed to 154KM (seria + stozek k&n).Moc zmierzona po portingu ,wydechu i programie to 179,5KM.

Porting głowic

: ndz maja 01, 2011 17:22
autor: Paweł Włodek
No to nie po samym portingu!!!!!!!!!

Porting głowic

: ndz maja 01, 2011 17:24
autor: Paweł Włodek
Ja tam nie widze tego wykresu.

Porting głowic

: ndz maja 01, 2011 18:11
autor: Lukasz1985
Faktycznie.A wydawalo mi sie ze go tam wklejalem :grrr:


Oto wykres:
Obrazek

Swoja droga raczej ciezko ci bedzie znalesc kogos kto ma tylko porting glowicy zrobiony.Przewaznie ludzie robia porting jako ostatnia modyfikacje.

Porting głowic

: ndz maja 01, 2011 18:24
autor: Lukasz1985
http://www.clubgti.co.uk/forum/showthre ... fm+figures" onclick="window.open(this.href);return false;

Warto poczytac.Sporo ciekawych informacji.Na str.2 masz teoretyczne wyliczenie 1cfm vs bhp.

Porting głowic

: ndz maja 01, 2011 19:00
autor: Paweł Włodek
do 7500 sie kreci????to duzo mocy jak bez wałków(cos podejrzane).Ja miałem kiedys załozone schricki 268 i miałem 174km 190nm.Strojone przez GTO.tylko na kompie g60.

Porting głowic

: ndz maja 01, 2011 19:38
autor: Lukasz1985
Tak odcinka jest na 7500 tys rpm.Mocy wlasnie malo:)Problemem moze byc seryjna dworurka i kolektor wydechowy zeliwny .Momentu jest malo i wogule moc cos wysoko wyszla jak na seryjne walki.Na forum jest jeden uzytkownik ktory ma 185KM i jedyna roznica jest wlasnie ten lepszy kolektor z ABF-a i zrobiona dworurka takze da sie jak widac.

Porting głowic

: ndz maja 01, 2011 20:17
autor: Paweł Włodek
Jedz na inna hamownie.Dla porównania:)

Porting głowic

: pn maja 02, 2011 00:01
autor: Lukasz1985
Pojadę na hamownie jak będę w pl w lipcu. A w temacie głowic i generalnie tuningu silników wolnossacych to proponuje poczytać książki na ten temat.

Porting głowic

: pn maja 02, 2011 00:12
autor: voj2s
Paweł Włodek, ..ten samochod chyba byl na drugiej tam wyszlo mniej prawdodpodobnie ...czyli wiecej mocy
Wyniki na poziomie 180-190KM przy seryjnych walkach i zakresie modyfikacji porting, wydech, strojenie to wynik w sam raz na stare dobre 2 litrowki niektore z nich maja restrykcyjne inne czesci jak np opel 2.0 16V mocno wadliwy kolektor ssacy , ABF w tej kwesti jest wiecje niz dobry ... bo skoro porting daje tak malo a na 175Km konieczne sa walki 268 to jak osiagnac wynik 220-230KM z ABF N/A??

Porting głowic

: pn maja 02, 2011 10:21
autor: Paweł Włodek
Słuchaj nie wszyscy sie na wszystkim znają dlatego jest to forum rzeby sie w miare uzupełnic.Pracuje juz 5 lat na hamowni i zhamowałem juz setki tysiecy samochodów i na tej zasadzie mówie ze za bardzo nie chce mi sie wierzyc ze na seri masz 190ps!!!!

Porting głowic

: pn maja 02, 2011 10:32
autor: spawacz
szymon zapomiales prowadnice poskracac to tak na poczatek i wyksztaltowanie jest slabe, wlodek ty tez zapomiales o prowadnicach na wydechu ;/ , generalnie kazdy z nas cos tam sobie robi w/g swojej koncepcji, ja to robie tak: biore glowice , biore kolektory , patrze ile moza jeszcze kolektory rozwiercic. najpierw w 16v wyciagasz zawory za gniazadami sa zwezki usuwasz je maxymalnie i patrzysz ile ma srednicy , majac srednice przy grzybku obliczasz jak musi byc srednica na wejscu zeby bylo 1/1 , zabawy jest troszke ale zawsze to jakis gift :D. I slusznie ktos napisac ze portnig to nie wszystko to 1 z wielu rzeczy a soft mozna powiedziec obowiazkowy bo takim czys.

Porting głowic

: pn maja 02, 2011 10:35
autor: qbejs
Prawde powiedziawsze ja też znam abf'a który po portingu, dolocie, wydechu i korekcie softu wypluł na inercji pod 190hp. Tyle że to inercja, także trzeba by to sprawdzić jeszcze na obciążeniówce żeby być na 100% pewnym.

Porting głowic

: pn maja 02, 2011 15:11
autor: voj2s
jestes z krakowa i pracujesz na hamowni ... jesli mozna wiedziec w ktorej firmie ?? od razu bedzie reklama gdzie tak "pieknie" glowice robia pewnie za troche inna kase niz Ty przez allegro...