Strona 4 z 8

Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 10:51
autor: bugalon
HX40 jest moim zdaniem za duzy do takiego silnika, lepiej iść w HX35 ten 7 łopatkowy. Ludzie ładujący je do audi bardzo je sobie chwalą. Za nówke płaci sie ze 2,5k a w miare wczesnie wstaje. To przemysłowe turbo, cieżko je zepsuc :)

Evo, przy takim doladowaniu jak napisalem w motorze 1.8 nie da rady zrobic 650 niutona :) Nie wiem jak Ty to policzyles. Jak wyjdzie 450-460 to bedzie wszystko. Ja zakladam fazy rozrządu takie, które pozwolą mi na pełen boost od okolo 3500-3700 RPM.

Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 11:00
autor: evolution
400 niuta jest przy 1 barze osiagalne, popatrz na wykres mojego silnika kiedys gdzie z z okolic 1,2 bara bylo ponad 400 przy wstawaniu okolo 4krpm zdaje sie a nie mialem jeszcze doswiadczenia z tak wielkimi dmuchawkami. jak ustawisz fazy takie zeby doladowanie bylo szybciej to i moment powinien byc wiekszy, tyle ze moc mniejsza
p.s bylo dokladnie 395 niutona
Obrazek

Re: Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 11:37
autor: hubos21
no właśnie na SRF zasugerowano tego hx35, Evo masz gdzieś linka do tego Twojego wykresu?

Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 11:49
autor: bugalon
Evo, jeśli weźmiemy pod uwagę liniową zmianę NM w stosunku do doładowania, to przy 1,7 bara powinno być okolo 485 niuta. Tyle że wydajność turbiny spada wraz ze wzrostem doladowania wiec pewnie będzie tyle co zakladalem.

Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 12:09
autor: evolution
wlasnie charakterystyka nie jest lioniowa i nawet na chwile obecna z 1 bara robi sie sporo ponad 400 niuta przy ponad 4krpm co drugie to ten moment co pisalem 650 zostal juz osiagniety kiedys na takim doladowaniu 1,7 przy obrotach w okolicach 4100 ze wstawaniem turbo 3700 wiec jesli obnizysz punkt wstawania turbo fazami to zwiekszysz tez w tym zakresie sprawnosc silnika a co za tym idzie moment jeszcze urosnie.

Re: Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 14:38
autor: hubos21
dlaczego powstał jakiś kult wokół garrettów skoro holsety są dużo tańsze, lepiej wstają dłużej żyją? a coraz więcej ludzi pisze, że garretty szybko padają i sie nie opłaca za te pieniądze, fakt, że dostępność może lepsza

Re: Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 16:00
autor: hubos21
tutaj wykres C20LET w Vectrze na hx35, średnio to wygląda http://img502.imageshack.us/i/paffcio.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 16:03
autor: hubos21
hubos21 pisze:tutaj wykres C20LET w Vectrze na hx35, średnio to wygląda http://img502.imageshack.us/i/paffcio.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
:grin:

Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 17:41
autor: spawacz
hehe ladnie mi to srednio :helm:

Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 20:00
autor: SmokE88
Powiem tyle... juz po dylemacie :D
Obrazek
Obrazek

GT2876R i dla porównania stary garrett z lanci kappy 2.0T i tak sie zastanawiam nad podmianą gorących muszli gdyż gt2876r jest na flanszy t25 a stare turbo na t3 co o tym myślicie ?? nr tej starej turbiny to SHR 0 1 0 1 H 466384 900 4 tylko na muszli nie jest to napisany jaki tam jest A/R :-/ jakies porady czy coś ??

Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 20:58
autor: evolution
mozesz zmienic dupe ale licz sie z tym ze bedzie efekt uboczny w postaci mniejszej mocy ale za to szybciej wstanie:) z tego co pamietam ar jest tam 0.64

Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 21:41
autor: SmokE88
:D idalnie dzieki wielkie evo za info masz browca :D:D :pub:

Jakie Turbo do 9a ??

: sob sty 08, 2011 21:47
autor: evolution
spoko zastanawiam sie tylko czy dasz rade zalozyc, bo mozesz miec w nowej wieksza srednice wirnika na lopatkach, do kappy wchodzi tylko mniejszy wirnik

Jakie Turbo do 9a ??

: śr mar 09, 2011 20:53
autor: sarsai
Witam. Może sie podepne i przy okazji trochę odświeżę. Jestem w trakcie składania 9a po małej awarii i zastanawiam sie nad jakas dmuchawa. Bedzie skladany na digi I z g60, z walkiem wydechowym zamiast ssacego, kolektorem ssacym z KR (50mm), wydech ze srodkowym tlumikiem i ostatnim z TDI lub GTI (dwururka) reszta przelot (chyba 60mm). Chcialbym wytargac z niego 200-220 KM i nie mam pomyslu na turbo. Milo by bylo, zeby w miare wczesnie wstawalo i bylo oczywiscie mozliwie bardzo niezawodne. Budżet jest raczej mały :-(