Strona 4 z 5
Re:
: pt paź 28, 2016 21:36
autor: rumker28
bugalon pisze:mendrek pisze:Jak weźmiesz do ręki tłok z 9A to zobaczysz ze ma naprawde zaczepiście grube denko. )
Nom, Prawie 5 mm. Już tłok z komarka ma grubsze denko jak 9a. Nie mogę jak czytam takie błędne porady. Gdzie byli moderatorzy, jak to dzieło powstawało? Ja, po latach muszę to poprawiać? A pytanie do moderatorów, czy forum służy aby pomagać swoją wiedzą innym użytkownikom, czy po to aby wprowadzać ich w błąd?
Re: Re:
: ndz paź 30, 2016 11:33
autor: golfiarz1
rumker28 pisze:bugalon pisze:mendrek pisze:Jak weźmiesz do ręki tłok z 9A to zobaczysz ze ma naprawde zaczepiście grube denko. )
Nom, Prawie 5 mm. Już tłok z komarka ma grubsze denko jak 9a. Nie mogę jak czytam takie błędne porady. Gdzie byli moderatorzy, jak to dzieło powstawało? Ja, po latach muszę to poprawiać? A pytanie do moderatorów, czy forum służy aby pomagać swoją wiedzą innym użytkownikom, czy po to aby wprowadzać ich w błąd?
Pomagać . tylko tez trzeba ta wiedze zdobyc i przyswoić w tamtych czasach wszyscy się uczyli . Ja jezdze 5 lat uturbionym KR z tłokami 9A i wytrzymują i dmuchamy w silnik 1,2 bara wiec nie sa tak słabe jak większość wtedy twierdziła i jednym z nich jesteś ty
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: ndz paź 30, 2016 13:21
autor: kkkacper
golfiarz1, +1..
rumker28, zanim zaczniesz sie modow czepiac to troche utemperuj bajere
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
plus za kolejny taki odkop nie wnoszacy nic do tematu poleci warn!
kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: ndz paź 30, 2016 16:19
autor: RasPL
U mnie przy cr 9.5:1 tez z 9a dawaly rade 0.9b choc nowe nie byly i zawsze staralem sie je zabic. w koncu pekl walek posredni
A pozatym 6lat temu byly inne czasy i inne przedzialy mocy. Jak ktos w 2.0 mial 400 to byl krol a tyle te tloki madrze uzyte wytrzymają.
P.s sprzedam je z checia komus kto chce je zameczyc
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: sob sty 14, 2017 14:37
autor: FilipGDY
Panowie poprawcie mnie jeśli się mylę.
Jak rozwierce blok PL pod tłoki z 9A z korbami PL i wrzucę wał z 2E to otrzymam normalne 2.0 16V (nie pod turbo, rzecz jasna)?
Te graty po prostu mam i chciałbym z tego złożyć silnik w końcu, bo dwa 1.8 16V które kupiłem niestety mają cylindry w złym bardzo stanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: sob sty 14, 2017 14:47
autor: RasPL
Tak otrzymasz lecz pamietaj ze kazde połączenie ma swoje pasowanie i sobie najpierw wszystkie elemeny zmierz i sprawdz w jakiejs szlifierni a potem skladaj
Re: kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: sob sty 14, 2017 15:01
autor: FilipGDY
RasPL pisze:Tak otrzymasz lecz pamietaj ze kazde połączenie ma swoje pasowanie i sobie najpierw wszystkie elemeny zmierz i sprawdz w jakiejs szlifierni a potem skladaj
To już oczywista oczywistość
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Po prostu trzeba było mi potwierdzenia, od kogoś co takie rzeczy robi, niby wyczytałem i powinno być ok, ale kto pyta nie błądzi.
No to może sroka na lato w końcu będzie jeździć po 2 latach bez silnika
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dzięki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: śr sty 25, 2017 14:04
autor: Marszall
hola hola zebys sie nie zdziwil. Do wymiany naped pompy oleju oraz do podebrania blok bo sie korby nie mina. Bo tego nikt nie powiedzial.
Ps. ja znam przynajmniej 4 sposoby odprezania 16v na ori gratach z czego wiekszosc budrzetowe
kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: śr sty 25, 2017 17:36
autor: RasPL
Ale przeciez nikt pompy zmieniac nie kaze. Ta w 2.0 wydajniejsza itp ale wcale nie musiala by byc wydajniejsza skoro w 1.8 jest slabsza i tez cisnienie i przeplyw gwarantuje. Samo szlifniecie bloku zapewne obok pompy oleju ale takie rzeczy to dremelkiem da rade zrobic nawet jak silnik poskladany do konca
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: śr sty 25, 2017 22:58
autor: Marszall
napęd do wymiany nie sama pompa, chociaz pompa w 2.0 lepsza. Wałek pośredni trzeba dać z 2.0 bo korba nie minie. lub przerobić ten z 1.8
Do podebrania blok ale nie tylko przy pompie oleju tylko przy sciankach. Zobacz jak robią strokera z 1.8T tam tez trzeba scianki zebrac
kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: czw lut 02, 2017 16:02
autor: FilipGDY
Hehe, no dobra, złożę na sztukę najpierw i zobaczę co nie pasuje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ew tłoków od ABF'a i wałka pośredniego poszukam i na bloku 2E to złożę który mam w stanie perfekcyjnym. Bo jakoś nie mogę żadnej zdrowej szesnastki znaleźć, która by nie opróżniła mojego portfela :/
kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: czw lut 02, 2017 20:47
autor: Marszall
1z panie
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: czw lut 02, 2017 22:47
autor: RasPL
Za 150pln
kr na tlokach z 9a (odprezenie silnika)
: pt lut 03, 2017 00:25
autor: Marszall
No nie oszukujmy sie obrubka go tez trocbe wyniesie ale za tyle nikt Ci nowego silnika nie zrobi