Strona 4 z 9

: wt mar 17, 2009 17:01
autor: Duber
no ja tez jestem ciekaw co ma korozja do wystepowania szarpania w waskim zakresie obrotow.albo jest slaby styk i caly czas sie pierniczy albo działa.dlaczego 90% postow dotyczy 2500-3000 obr co rdza w tym zakresie najmniej przewodząca jest?

: wt mar 17, 2009 18:08
autor: evolution
taki ma wplyw ze na ecu idzie do 10 volt i nie wurabia sie przy takim zasilaniu przetwornik A/C widac to po wskazaniu zasilania ecu ktore skacze do 25 v. aby to naprawic trzeba za skrzynka zmostkowac dwa kable zmieniajac prace systemu bo przekaznika wymiana nic nie da, lub rozebrac skrzyke i poprawic polaczenie dwoch mostkow wewnatrz. zeby nie bylo dalej nie podam jak dokladnie naprawic problem,
P.s. a czekalem g-zone, az napiszesz ze przestalo dzialac... :green_fuck:

: wt mar 17, 2009 18:42
autor: Duber
evolution pisze: lub rozebrac skrzyke
mowa o skrzynce z bezpiecznikami czy sterowniku silnika?

: wt mar 17, 2009 20:33
autor: jawor87
evolution pisze:P.s. a czekalem g-zone, az napiszesz ze przestalo dzialac... :green_fuck:
haha to żeś wygadał....
g-zone pisze:przez jakiś czas auto jeździło dobrze, ale wczoraj znowu się zaczeło......

: śr mar 18, 2009 23:09
autor: g-zone
ile może kosztować taka naprawa u mechanika? jesli może ktoś napisać to prosze (PW)

: śr mar 18, 2009 23:42
autor: jawor87
g-zone pisze:ile może kosztować taka naprawa u mechanika? jesli może ktoś napisać to prosze (PW)
miałem tak samo jak Ty tz. szarpało aż stanął wogóle i pupa :smoke:
zostawiłem auto a ojciec odbierał od elektromechanika więc dowiedziałem się tylko że coś z kompem było :bajer: kosztowało mnie to400zeta

: czw mar 19, 2009 11:20
autor: TAZ
jawor87 pisze:
g-zone pisze:ile może kosztować taka naprawa u mechanika? jesli może ktoś napisać to prosze (PW)
miałem tak samo jak Ty tz. szarpało aż stanął wogóle i pupa :smoke:
zostawiłem auto a ojciec odbierał od elektromechanika więc dowiedziałem się tylko że coś z kompem było :bajer: kosztowało mnie to400zeta
To złe napięcie rozwaliło ci przetwornik A/C według mnie, dlatego wina zwalona na kompa była :bajer:

: czw mar 19, 2009 14:25
autor: jawor87
TAZ pisze:To złe napięcie rozwaliło ci przetwornik A/C według mnie, dlatego wina zwalona na kompa była :bajer:
pewnie masz racje :bajer: najważniejsze że już długo jest dobrze :green_fuck:

: wt kwie 07, 2009 20:49
autor: Drogojad
podbije bo ja również miałem taki problem miałem :grin: bo dziś naprawiłem po kilku tygoniowej walce i wydanych $ wkońcu sie udało okzało sie ze na przekaźniku nr 30 był zimny lut przekaźnik działał ale nie podawał pełnego napięcia i wskazania na Vagu było od 3,5 do 17 tak sobie skakało to napiecie lut poprawiony i jest dobrze w sumie wymiana przekaźnika by tez pomogła ale nikt nie wpadł na pomysł zeby wymienić przekaźnik który faktycznie działał "cykał" ale niedawał pełnego napięcia :grrr: naszczęście znalazł sie pewien chłopak co zajeło mu 1 godzine zeby zlokalizować usterke

: pt kwie 10, 2009 17:31
autor: Duber
Drogojad pisze:napięcia i wskazania na Vagu było od 3,5 do 17 tak
A jaką funkcje na vagu odpaliłes aby pokazalo to napięcie??

: pt kwie 10, 2009 19:02
autor: Drogojad
Prosze


Obrazek

Obrazek

no i do tego jeszcze filmik
... annel_page

: pt kwie 10, 2009 21:21
autor: Duber
Drogojad, dzieki,jutro sprawdze dla ciekawosci u siebie.wpisze tylko grupe.jeszcze tam niezaglądełem :bigok:

: sob kwie 11, 2009 09:23
autor: Drogojad
:pub: "ilośc prób zwieksza szanse powodzenia" puźniej napisz co i jak

: sob kwie 11, 2009 09:29
autor: Duber
mi dziala ok na szczescie niemam problemow z obrotami,ale warto wiedziec co i jak gdyby niedaj boze...wiadomo gdzie szukac.ja dla ciekawosci chce sprawdzic napiecie umnie.a ty wpisywaleś "recznie" grupe 002?