nie powstala z tego prostego powodu ze samochod w ktorym byl ABF zostal rozbity (bynajmniej nie z winy kierowcy) zreszta wolnossacy wyglada na to ze byl bardzo niewiele wolniszy niz inny w specyfikacji KOMPRESOR , czas z g-techa 14.8 wolnossacy ABF czy aby napewno chcesz zobaczyc specyfikacje turbo?? i obiecaj ze nie bedzie wykretow zeby sprawdzic ktory jest szybszyTOMEKKK pisze:Dla ścisłości: mój ABF zaczął stukać powyżej 0,5 bara bez IC i odprężenia.voj2s pisze:ja klientom nic nie wciskam ...mowie robimy to tak i tak jak sie podoba ok jak sie nie podoba polecam konkurencje... jeden z obecnych tu: Tomekkk upieral sie ze seryjny abf (10,5:1) przyjmie kompresor bez IC i bedzie pieknie jezdzil.... no jezdzil stukajac chyba na 0.4 i sily za wiele nie mial
A siły nie miał na 0,3 bara bo wyszło 190 PS i 250 Nm (z tym, że seria była 142/167 ze względu na źle ustawiony rozrząd, co się okazało przy odprężaniu).
PS. Może przybliżysz nam Wojtku jakąś bliższą specyfikację ABFa Turbo, który powstał w 2B ?
kilka pytań o modach w ABF-ie
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2007 14:59 przez voj2s, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tak sie wtrace w dyskusje.. wolnossacy 9a na obrobionej glowicy. ke motronic i dwoch wydechach w mk2 et 14.3 na zawodach z tad tez pytanie ile robil TOMEKKK twoj et???
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tak... ale zebys nie mowil ze oszukany czas.. jest bardzo porownywalny.. bemowo pod wiatr bylo 13.164 dzien pozniej tam 13.078 bez wiatru. jedyne co jest ze mozna sie wstrzellic i wystartowac na 1 i miec zajebisty czas reakcji... et sa powiedzmy ok dla potwierdzenia ze golf jedzie jak na n/a
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
skrzynia jest dosyc dluga jest zwykla z 1,8 a silnik ma tylko zrobiona glowe i walek wydechowy za ssacy.. dalej jest na ke motronic...
[ Dodano: Nie Gru 02, 2007 15:04 ]
waga golfa z filmu 1070 podczas robienia filmu
[ Dodano: Nie Gru 02, 2007 15:04 ]
waga golfa z filmu 1070 podczas robienia filmu
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
moj golf wazyl 880kg bez tylnej kanapy kola zapasowago i szofera a zawsze z tym bylem na nocnych wiec przyjmij TOMKKKU to jako aksjomat golf wazyl 950Kg na nocnych i nie mam pojecia skad teorie o tym ze golfy nic nie waza!!
spoko zima sie skonczy i znowu bedzie zabawa a to czym jezdzimy to chyba nasze prywatne decyzje wole mk1 bo mniej wazy i jakby nie patrzyc jest juz kultowe (zapewne mojemu troche brakowalo ) ale prosze nie mow ze cos jest wolniejsze bo jest ciezsze albo caly regulamin jest taki: kto pierwszy na koncu ten lepszy albo zacznijmy grac w szachy
spoko zima sie skonczy i znowu bedzie zabawa a to czym jezdzimy to chyba nasze prywatne decyzje wole mk1 bo mniej wazy i jakby nie patrzyc jest juz kultowe (zapewne mojemu troche brakowalo ) ale prosze nie mow ze cos jest wolniejsze bo jest ciezsze albo caly regulamin jest taki: kto pierwszy na koncu ten lepszy albo zacznijmy grac w szachy
Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2007 16:11 przez voj2s, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 a prosze bardzo rogal to chyba pierwsza czesc koelktora wiec rogal tez jest z KR caly kolektor jest z KR'a
Panowie, ktoś tutaj wspomniał o wymianie wtryskiwaczy w ABF, chętnie zrobiłbym coś takiego, ale zanim zacznę szukać, chciałbym wiedzieć czego dokładnie powinienem szukać. Chodzi o to, by wtryski dało się zamontować w seryjnej listwie, ktoś zaproponował wtryski z PG lub nawet od RS2, ale pytanie czy takie wtryski są okey ?? ( przy założeniu że zostajemy z seryjną listwą ..) Seryjne wtryskiwacze w ABFie są mało wydajne i wcześnie okazują słabość (rzekomo 180-190PS), ktoś poradził mi aby poszukać wtryskiwaczy od Nissana Primery GT, pasują do seryjnej listwy i są troche wydajniejsze.. Czy ktoś mógłby rzetelnie potwierdzić że jest problem z dopasowaniem lepszych wtryskiwaczy do seryjnej listwy z ABFa?? Dzięx.
[ Dodano: Pon Gru 03, 2007 9:15 pm ]
[ Dodano: Pon Gru 03, 2007 9:15 pm ]
Seryjne wałki dobrze jest chyba ustawić na znaki, tak jak fabryka przykazała, tak mi powiedział kolega, który troche już grzebał w 16kach i co do którego mam zaufanie. Mam regulowane kółko nawet w tej chwili w aucie przy seryjnych wałkach, pomimo to rozrząd ustawiony jest normalnie i tak jest chyba okey. Jak napisałem Tobie w mailu, koleś z którym korespondowałem, miał kółko i przy wałku 268 na ssaniu ćwiczył różne warianty i w końcu został przy seryjnych nastawach, czyli kropki które masz na zębatkach muszą być idealnie w jednej poziomej 'linii' skierowane na przeciw siebie..cupra666 pisze: Tak się zastanawiałem kiedyś jak duży wpływ na osiągi może mieć nieprawidłowo ustawiony rozrząd.
Nie sądziłem jednak że tak znaczne.
Może jakaś podpowiedź apropos idealnych ustawień rozrządu dla abf'a ???
Jakiś czas temu miałem zmieniany i przyznam że 100% pewności to nie mam że zostało to zrobione prawidłowo a i koni paru brak więc może warto bym sprawdził ten trop.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości