: śr sty 02, 2008 21:28
przeczytalem i dalej twierdze ze myslisz lekko na negatyw
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Mylisz sie... bo w przypadku już pracy nad takim silnikiem to on spokojnie wyciska 145KM bez turbo... z turbo ponad 200 wskoczysimens pisze:silnik pb nie ma mozliwosci zbytnio zaturbic bo moc bedzie bardzo mala przy bardzo duzym nakladzie pracy jak sie doczytalem z tego silnika wycisniesz ok 150ps-160ps to jest tyle co Kr na digifancie wyciska
te nasze 16V bez "kucia" (wziołem kucia w cudzysłów bo jakby niebyło silnik od nowości ma w sobie jakieś tam kucie chyba że sa to te modele co miały odlewane wały)... bez kucia wytrzmaja koło 250KMsimens pisze:ale jak patrzylem 2,0 16v czy 1,8 to ok 200ps bez wielkiego ale na turbo osiagaja. czytalem w vw scene ostatnio ze 300ps koles mial ale podejrzewam ze juz przy ok 150ps z litra musial ten silnik zakuc.
PG były mocniejsze bo miały doładowanie... pozatym PG to raczej norma ok 230KMsimens pisze:apsik ma u siebie ponad 200ps a chyba jak dobrze pamietam nie zakuwal...tylko ze to jest pg a od takiego silnika glowicy 16v
Zmienisz szybko zdanie jak juz będziesz miał 180KMCosar 33GT pisze:mi tylko w głowie skończyć na 180KM... najwyżej jak bedzie zamało to eaton ale turbo w życiu bo zadrogie.
te samiutkie koszta:) te samiutkie:PCosar 33GT pisze:mi tylko w głowie skończyć na 180KM... najwyżej jak bedzie zamało to eaton ale turbo w życiu bo zadrogie.
no niestety musze mu cholera przyznac racje za 500zl tego sie nida zrobic jak masz 5000zl to sie zaczynasz przymierzac jak masz 15000 to mozna zaczac sie bawic...evolution pisze:te samiutkie koszta:) te samiutkie:PCosar 33GT pisze:mi tylko w głowie skończyć na 180KM... najwyżej jak bedzie zamało to eaton ale turbo w życiu bo zadrogie.
powiem ci bo widze ze nie rozwiazesz tematu... taki zestaw nie napcha ci powietrza do cylindrow bynajmniej nie tyle co z duza turbo, poniewaz cylindry z powodu duzego cisnienia zwrotnego beda w znacznym stopniu wypelnione spalinami... suma sumarum bedziesz musial wypluc duze cisnienie doladowania zeby osignac podobna moc, ale nie bedzie to w najmniejszym stopniu bezpieczne... dlatego tez turbo ma byc duzesimens pisze:mozna czesc wydechowa czyli cz turbine (nie sprezarka) mozna dac mala: a wiesz jak cos jest w miare male tzn mniejsza sr wiatraka ma mniejsza bezwladnosc, moment bezwladnosci jak dobrze mowie uscislajac i ilosc gazow wychodzaca z silnika wpadajaca mniejszym przekrojem wiadomo idze z wieksza predkoscia i napedza szybciej takie turbo sie po prostu szybciej zalacza ale osiaga swoje obroty pracy znowu szybciej, jakby miala duza czesc sprezajaca napcha wtedy od cholery wiecej powietrza do komor spalania
czemu takie samiutkie? Zakładając że jest założone digi... 1600zł nowe tłoki odprężające (ok. 500zł używki), eaton 1500zł (cena z allegro), zabawa z kołami pasowymi i mocowaniami do kompresora niech bedzie kolejny 1000zł, IC z dolotem niech bedzie kolejny 1000zł... koszty uboczne niech poleci kolejne 1500zł ...to licząc grubo mi wyszło 6600zł... czy coś pominołem? Czy jednak bedzie drożej?evolution pisze:Cosar 33GT napisał/a:
mi tylko w głowie skończyć na 180KM... najwyżej jak bedzie zamało to eaton ale turbo w życiu bo zadrogie.
te samiutkie koszta:) te samiutkie:P
komplet uszcelek. szlif bloku, komplet srub pierscieni panewek wystrojenie:) troche:)Cosar 33GT pisze:czemu takie samiutkie? Zakładając że jest założone digi... 1600zł nowe tłoki odprężające (ok. 500zł używki), eaton 1500zł (cena z allegro), zabawa z kołami pasowymi i mocowaniami do kompresora niech bedzie kolejny 1000zł, IC z dolotem niech bedzie kolejny 1000zł... koszty uboczne niech poleci kolejne 1500zł ...to licząc grubo mi wyszło 6600zł... czy coś pominołem? Czy jednak bedzie drożej?evolution pisze:Cosar 33GT napisał/a:
mi tylko w głowie skończyć na 180KM... najwyżej jak bedzie zamało to eaton ale turbo w życiu bo zadrogie.
te samiutkie koszta:) te samiutkie:P
sam sobie licz raz jeszczeevolution pisze:licz raz jeszce:)